سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۹۴

آقای ظریف , اگر ناگهان جان کری در حین مذاکرات از شما بپرسد که ...

 آقای ظریف , اگر ناگهان جان کری در حین مذاکرات از شما بپرسد که ...
  「‫محمد جواد ظریف  جان کری‬‎」の画像検索結果


جناب آقای محمد جواد ظریف سلام ,

من نه از طرفداران و دوستداران پاک و ساده دل شما هستم و نه از مخالفان و معاندان پلید و نانجیب شما ...


 تازه بخاطر ریش آنکارد شده و ظاهر آراسته و دانستن و رعایت اصول دیپلماسی نسبت به سلف های قبلی خودتان , معتقدم سگ شما به دیگر دولتمردان شرف دارد و اگر آبروئی برای ما نخریدید همینکه لااقل آبروی ما را نمیبرید باز جای شکرش باقیست !

و همچنین من نه شما را یک قهرمان ملی میدانم و با مصدق مقایسه میکنم و نه شما را یک خائن به مردم و کشور میدانم ولی مطمئنم و تردیدی ندارم که شما هم به لعنت آیندگان مبتلا و دچار خواهید شد!!


آقای ظریف , راستش را  بخواهید من اصلا نگران این سنگ اندازی های کیهان و مجلس به پیش پای شما نیستم و به یاوه گوئی های آنها اهمیتی نمیدهم و میدانم این حرفها به وجهه شما صدمه ای نمیزند و موقعیت شما را تضعیف نمیکند , سبب فرسودگی روح شما نمیشود و طرف مقابل هم نمیتواند از آنها بل بگیرد و آنرا بر سر شما بزند واز آن  امتیازی بگیرد.

 چون همانطور که خودتان مستحضر هستید همه اینها سیاهبازی  هست و از پدرسوختگی ذاتی مخالفانتان نشات میگیرد و دارند تلاش میکنند که بر دزدی ها و اختلاس ها و گند هایی  که زدند سرپوش بگذارند , که از بد روزگار اینبار قرعه بنام شما خورده  و متقارن با انجام وظیفه شما گردیده است .

اما امروز خبری از گاردین رسانه معروفی که اکثر سیاستمردان و سیاستمداران و شاید هم شما , به خواندن آن علاقه مند هستند و نسخه ای از آن در دست دارند خواندم که برای شما جایگاه شما و موقعیت شما و تخریب و تضعیف شما در روند مذاکرات خیلی نگران شدم .


حاشیه نمیروم و اصل مطلب را میگویم :


آقای ظریف تصور کنید که در نیمه های یک نشست حساس و مهم و حیاتی  و پس از وقت تنفس و درست زمانیکه تازه دوباره بر روی صندلی نشستید ناگهان  جان کری خودش را به شما نزدیک کند و با ظاهری مغموم اما لبخندی تلخ و موذیانه سرش را بیخ گوش شما بیاورد و بگوید :

 Hey JAVAD  من از نبود آزادی بیان و از فقدان آزادی اندیشه در ایران نگران بودم ولی وقتی این مطلب را در گاردین دیدم و خواندم آنها را از یاد بردم و از عمق تاثیر تحریم های خودمان آگاه شدم و از فلاکتی که به آن دچار شدید واقعا متاسف و متاثر شدم.

 و سپس مجله را به شما بدهد و به شما بگوید : یه نگاه به این مطلب بیانداز ...

[[  گزارش گاردین از فروش کلیه در ایران: فروش کلیه برای اجاره خانه!
ایران تنها کشور جهان است که فروش کلیه در آن قانونی است.  روی دیوار بیرون بیمارستان پر است از آگهی‌های فروش کلیه که با خودکار نوشته شده‌اند. سن، گروه‌خونی و شماره تماس. هرچه سن افراد به مرز ۳۵ سال که حداکثر سن برای اهدای کلیه در ایران است نزدیک شود، قیمت پایین می‌آید.سازمان بهداشت جهانی معتقد است فروش کلیه باید ممنوع شود. به عقیده این سازمان، تجارت کلیه فقرا را هدف قرار می‌دهد و موجب نابرابری و ناعدالتی می‌شود. آنا مانزانو، محقق مرکز بهداشت دانشگاه لیدز می‌گوید: "این استثمار فقراست. هیچ مطالعه بلندمدتی در مورد سلامت اهداکنندگان ایرانی صورت نمی‌گیرد... ]]


و سپس یک نیشخندی بزند و با آرامش به سر جای خودش برگردد و روبروی شما بنشیند و به شما زل بزند ...

آقای ظریف اگر جنست از پولاد آبدیده هم که باشد  در آنجا و در آن لحظه , از هم میپوکی و چنان افکارت بهم میریزد و احساس حقارت میکنی که فقط دوست دا ری همانوقت برگردی هتل و دمرو بر روی تخت بیفتی و بخوابی و یا اینکه خودت را به خواب بزنی ...


پس بنابرین از منتقدان داخلی شاکی نباش و در صفحه فیس بوک خودت از دست آنها ننال و در مصاحبه ها دروغ نگو ...


بدبختی ما و درد شما از یک جای دیگر است , از خودتان ...

دوستان میتوانند در آدرس زیر گزارش کامل گاردین را بخوانند :

http://www.afkarnews.ir/vdcc00q0x2bqsi8.ala2.html


   「‫محمد جواد ظریف‬‎」の画像検索結果      

هیچ نظری موجود نیست: