سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۴

برداشت خمینی از جنگ هشت ساله ایران و عراق

              برداشت خمینی از جنگ هشت ساله ایران و عراق



خوب به نوشته زیر دقت کنید .

این گفته های روح الله خمینی در مورد جنگی هست که خودش و دیگر همدستانش مسبب و بانی و ادامه دهنده آن بودند .


این سخنان ,
مربوط به زمانیست که جوانان ایرانی در قتلگاه پر پر میشدند و داغ بر دل مادران و پدران خود میگذاشتند و خمینی و نوه هایش مشغول خندیدن با جوک ( ایکاش منهم یک پاسدار بودم ) بودند ,  میباشد .

و سپس خودتان قضاوت کنید که این حرف ها میتواند گفته های یک آدم عاقل و بالغ و سالم باشد و از یک مغز سالم و بی عیب تراوش شده و اظهار گردیده ؟

[[ هر روز ما در جنگ برکاتی داشته‌ایم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته‌ایم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم. ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده‌ایم. ما در جنگ پرده از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زده‌ایم. ما در جنگ دوستان و دشمنانمان را شناخته‌ایم. ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم. ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم. ما در جنگ ریشه‌های انقلاب پربار اسلامیمان را محکم کردیم. ما در جنگ حس برادری و وطن‌دوستی را در نهاد یکایک مردممان باور کردیم. ما در جنگ به مردم جهان و خصوصا مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها می‌توان سالیان سال دفاع کرد‌ (امام خمینی (ره)). ]]



 
برای آندسته از برادرانی که با خواندن این مطلب رگهای گردنشان بیرون میزند و میخواهند بخاطر خمینی خودشان را جر بدهند و به من توهین کنند خواهش میکنم قبل از هرگونه اظهار لطف و نشان دادن تربیت خانوادگی خودشان نگاهی به این آمار و ارقام بکنند ... من الله التوفیق

[[ جنگ تحمیلی عراق ـ ایران یکی از طولانی‌ترین و پر‌هزینه‌ترین و وسیع‌ترین
( و احمقانه ترین ) جنگ‌ها بوده است.‌

 این جنگ دو برابر جنگ جهانی اول یک و نیم برابر جنگ جهانی دوم و ۳ برابر جنگ کره طول کشید. ( البته به لطف خمینی و یارانش )


در هشت سال دفاع مقدس ۱۹ عملیات بزرگ و ۱۹ عملیات متوسط و ۱۲۵ عملیات کوچک توسط رزمندگان اسلام انجام شد.


۲۵۱هزار شهید، ۱۴۰ هزار جانباز، ۳۲۰ هزار مجروح و ۴۰ هزار نفر آزاده تقدیم انقلاب شد و هنوز هم بر تعداد شهدا افزوده می‌شود...‌


( و ۱۰۰۰۰۰ هزار شیمیائی که از از مجموع تلفات دو بمب اتمی هیروشیما و ناکازاکی بیشتر میباشد )


در بین شهدا ۸۵ هزار بسیجی، ۴۸ هزار ارتشی، ۴۱ هزار پاسدار و ۳۶ هزار دانش آموز بوده است و شهدای زن دوران انقلاب ۱۰۲ تن و جنگ تحمیلی ۴۷۷ تن بوده است.


۴۴درصد از شهدا گروه سنی ۱۶ تا ۲۰ سال و ۲۱‌ درصد از گروه سنی ۲۱ تا ۲۶ سال و ۸۰‌ درصد از گروه سنی ۲۶ تا ۳۰ سال و ۱۸‌ درصد بالای ۳۰ سال بوده‌اند.


کل شهدای روایت فتح ۱۰ تن و پرسنل تفحصی تا کنون ۵۱ تن شهید شده‌اند و تا کنون ۴۸ هزار از شهدای گمنام که بزرگ‌ترین تفحص در منطقه طلائیه تفحص نشده‌اند با ۱۴۰ شهید بوده است.


کل خسارت برآورد جنگ در ‌هشت سال بنا به نظر سازمان ملل ۱۰۰۰ میلیارد دلار بوده است برابر با هفتاد سال بودجه ایران است. 

( خسارت و غرامتی که هنوز نگرفتیم هیچ ...! بلکه برای دشمنان کافر بعثی دیروز و برادران مظلوم عراقی امروز راه و نیروگاه و بیمارستان مجانی هم میسازیم !!) ]]

                      

اینها گوشه ای از تلفات انسانی و مالی و تخریبی جنگ بود و ضایعات و ویرانی های معنوی و روحی و اجتماعی آنرا نیز اکنون در جامعه شاهد میباشیم , بعد خمینی آن مهملات را میگوید و با تظاهر به بلاهت و حماقت جنگ را برکت میداند و به آن افتخار میکند!!

( برادران ,

حالا هر چقدر دلتان میخواهد به من فحش بدهید و تهمت بزنید و توهین کنید .....)

هیچ نظری موجود نیست: