پنجشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۹۴

ما برای زنده بودن برنامه ریزی میکنیم و آنها برای بهتر زندگی کردن !

             ما برای زنده بودن برنامه ریزی میکنیم و آنها برای بهتر زندگی کردن !


「‫بهتر زندگی کردن‬‎」の画像検索結果

خبر کوتاه اما بسیار دردناک است .

خبری از میزان بیکاری و غیر فعال بودن رشته های فارغ التحصیلان دانشگاهی ...

خبری که عدم توجه به آن و بی توجهی به اهمیت آن تاثیر مستقیم بر جان و زندگی و آینده همه ما دارد.

اما لازم است قبل از خواندن خبر یکبار دغدغه ها و دل نگرانی ها و مشکلات و معضلاتی را که بر زندگی ما سایه افکنده را نام ببریم :

کم آبی و خشکسالی ریزگردها , آلودگی هوا , سازه های نامناسب و آسیب پذیر در مقابل بلاهای طبیعی مانند زلزله و سیل و .., خشک شدن دریاچه ها و رودها و بیکاری و هجرت کشاورزان و دامداران , نابودی محیط زیست و جنگل و بی توجهی به اهمیت حیاتی آن , نابودی  کشاورزی و تولید و خطر وابستگی بخاطر واردات کالاهای ضروری  و ...

حالا با توجه به مشکلات بالا که روزبه روز بر بحران آن افزوده میگردد و خطرات ناشی از آن بیشتر تهدیدمان میکند نگاهی به آمار  بیشترین میزان بیکاری در رشته های فارغ التحصیلان دانشگاهی و ارتباط تنگاتنگ و رابطه لازم و ملزوم آنها  بیندازید :

          ۶ گروه از بیکارترین رشته های تحصیلی

[[ بیشترین بیکاران در رشته های معماری و ساختمان، محیط زیست، کشاورزی، جنگلداری و شیلات و کامپیوتر، صنعت و فناوری هستند.

در سال ۱۳۹۲ حدود ۵.۹ میلیون نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی و یا در حال تحصیل را مردان تشکیل داده اند که متاسفانه ۲.۳ میلیون نفر (۳۹.۰ درصد) از آنان غیرفعال هستند. همچنین حدود ۵.۱ میلیون نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی و یا در حال تحصیل به زنان اختصاص دارد که از این جمعیت نیز حدود ۳.۴ میلیون نفر جمعیت غیرفعال (۶۵.۶ درصد) بوده اند.
نرخ بیکاری جمعیت فارغ التحصیل یا در حال تحصیل در سال ۱۳۹۲ برای گروه مردان و زنان در کل کشور ۱۸.۹ درصد برای گروه مردان ۱۲.۸ درصد و برای گروه زنان ۳۱.۳ درصد بوده است. بیشترین نرخ بیکاری در گروه مردان در بین گروه های عمده رشته تحصیلی، به ترتیب مربوط به رشته های تحصیلی علوم کامپیوتر (۲۲.۳ درصد)، صنعت و فناوری (۲۱.۸ درصد) و معماری و ساختمان سازی ۲۰.۸ درصد است.
همچنین نرخ بیکاری در گروه زنان در بین گروه های عمده رشته تحصیلی، به ترتیب مربوط به رشته های تحصیلی حفاظت محیط زیست ۵۷.۷ درصد، کشاورزی، جنگلداری و شیلات ۵۶.۲ درصد و معماری و ساختمان سازی ۵۵.۵ درصد بوده است. ]]

منبع خبر :   
http://www.tabnak.ir/fa/news/493084/بیکارترین-رشته‌-ها-در-ایران-کدامند 



دقت کنید ؛ 

ما از آلودگی هوا و ریزگردها و خشک شدن رودها و دریاچه ها و نابودی گونه های نباتی و جانوری مینالیم در حالیکه ۵۷/۷ درصد از فارغ التحصیلان و کسانیکه در اینمورد تحصیل کردند و راهکار پیشگیری و راه علاج آنرا میدانند بیکار هستند و حکومت و دولت هم نگران کم شدن طلبه ها در حوزه علمیه و فیضیه قم است !

ما نگران جان بچه ها و خودمان از نادرست بودن سازه ها و ساختمان ها و خطر ساخت و سازهای سطحی و بی کیفیت و نامقاوم شهری و روستائی در مقابل زلزله و سیل و توفان هستیم و بیم داریم و میترسیم , در حالیکه ۵۵/۵ درصد از فارغ التحصیلانی که درس بهتر ساختن و محکم بنا کردن و مقاوم بودن ساختمان ها را خوانده اند بیکار هستند و مسئولین حکومتی و مدیران دولتی با سمبل کاری سازه ها و دزدی بودجه های میلیاردی آن در فکر فرار از مملکت هستند !!

ما از خطر عظیم نابودی کشاورزی و جنگل و شیلات مینویسیم و میگوئیم در حالیکه ۵۶/۲ درصد از کسانیکه باید آنرا شکوفا کنند و مراقب آن باشند و در این زمینه تحصیل کردند و مدر ک آنرا دارند بیکار هستند و دولت در حکومت نگران رفتن زنها  به ورزشگاه ها و مسلح احمقانه امر به معروف و نهی از منکر هستند و در باره آن اظهار نگرانی و عرعر میکنند .

و همچنان که ما در استفاده از اولین و ابتدائی ترین و ضروری ترین رشته های علم و دانش ناتوان و عاجز هستیم , رهبر خودشیفته و همیشه مرعوب دشمن و دشمنان خودساخته و  فرضی حکومت ادعای جهش علمی و پیشرفت در فناوری فرستادن کرم و میمون به فضا و ساختن موشک و بمب و تسلیحات را دارد و میکند و خودش را همپای امریکا و اروپا میداند و با غرب برابر میبیند  و در خیالات خودش تصور و سیر میکند در حالیکه : 

ما برای زنده ماندن و فرار از ریزگردها و آلودگی هوا تلاش میکنیم ,

ولی آنها برای بیشتر لذت بردن از تعطیلات آخر هفته شان در تلاش هستند !


ما برای بدست آوردن لقمه نانی و سیر کردن شکم بچه ها میدویم ,

ولی آنها برای کسب سلامتی و بدست آوردن مدال و شکستن رکورد میدوند !!

ما برای خشک نشدن رودها و بیکار نشدن کشاورزها در گل مانده ایم ,

ولی آنها با سیستم های آبیاری پیشرفته در بیابانها و صحراها گل میکارند !!! 

ما برای نابودی دریاچه ها و مهاجرت نکردن باغدار ها و دامداران فکر هم نمیتوانیم بکنیم ,

ولی آنها مشغول تربیت افرادی برای ساختن دریاچه و کشاورزی و ایجاد گلخانه در سطح مریخ میباشند !!!!

و در یک کلام اگر ما برنامه ای هم میریزیم و داریم برای زنده ماندن و فرار از مرگ و نابودی خودمان هست , ولی آنها برای بهتر زندگی کردن و راحت تر زیستن و بالا بردن کیفیت زندگی کردن خودشان برنامه ریزی کردند و میکنند .

حالا باز هم به فکر کاکل دختران و حجاب و روسری و جایز نبودن حضور زنان در ورزشگاه و پختن آش پشت پای حضرت سیدالشهدا و مصائب حبیب بن مظاهر و کراما ت  شیخ پشم الدین دولدول آبادی و کمک به مردم لبنان و برادران مظلوم عراقی و شیعه های الحوثی شمال یمن جنوبی باشید و به حاج قاسم سلیمانی و سعید قاسمی و علی اصغر رافی پور و حسن پور ازغدی و مفتاح و الهدی و جنتی و مکارم و اینها افتخار بکنید و همانند احمق های قدیم در انتظار آمدنش و درست شدن همه چیز در زجر و بدبختی هلاک و سقط شوید .//

「‫ما برای زنده بودن برنامه ریزی میکنیم‬‎」の画像検索結果             「‫ما برای زنده بودن برنامه ریزی میکنیم‬‎」の画像検索結果
 

هیچ نظری موجود نیست: