پنجشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۹۴

آقای روحانی راستشو بگو با اسراییلی ها چیکار داشتی ؟

      آقای روحانی راستشو بگو با اسراییلی ها چیکار داشتی ؟

「‫ادعای دیدار روحانی با مقام صهیونیست‬‎」の画像検索結果

آقای روحانی رئیس جمهور محبوب و بنفش و تحریم شکن ,


هر چند که نه تحریم ها درست و حسابی برداشته شد و نه قیمت مایحتاج مردم پایین آمد و نه از میزان اختلاس ها کم شد با این حال با آنکه  ما شما را خیلی قبول داریم ولی این آقای حسن عباسی هم مرد خوبیه و تا حالا تو عمرش حتی یک دروغ نگفته و یک کلام چرت و پرت هم بار ما نکرده و مدرک دکتراش هم مثل مدرک شما راست راستکی هست و سند منگوله دار داره و در ضمن استاد دانشگاه هست و از تئوریسین های نظام محسوب میشه ...

حالا جان آقا (( معظم له )) و تورو به ارواح خاک آقای بزرگ (( ره ملکوتی ))  راستشو بگو ,


سال ۱۳۶۵ تو هتل پاریزین پاریس با اسراییلی ها چیکار داشتی و چی ها به همدیگه میگفتید ؟

ببین , قسم نخور و حاشا نکن که حسن عباسی مدرک داره و چند تا عکس هم از همان جلسه را هم رو کرده !!

بگو بینم , چقدر بر علیه امام حرف زدید و چند تا جوک ازش تعریف کردی ؟

ر استشو بگو ببینم آیا واقعا آنها فامیلتون بودند و چه نسبتی باهم داشتید ؟

ببینم اسراییلی ها سال ۱۳۶۵ از کجا میدونستند که شما سال ۱۳۹۴ رئیس جمهور هستید که بخوان به شما ضربه بزنند ؟

ببین تکذیب نکن , حسن عباسی که نمیاد همینجوری زر مفت بزنه و با آبروی خودش که انگار از آبروی شما که رئیس جمهور یک مملکت هستید براش مهمتره مایه بزاره که ...!

「‫حسن عباسی‬‎」の画像検索結果

 
یعنی شما میگوئید , حسن عباسی که استاد دانشگاه هست شکر مفت میخوره و نمیدونه ؟

ببینم ما سال ۱۳۶۵ اصلا هسته و اتم و برنامه هسته ای نداشتیم !

پس چجوری شما در آنزمان نشستید و سر یکسری از مسائل هسته ای با اسراییلی ها توافق کردید؟

البته ما هم میدونیم طرف مذاکره ها و نشست ها آمریکائی ها هستند , نه اسراییلی ها !!

شما بعدا این مطلب را به حسن عباسی یه جوری که بنده خدا آبروش نره و سروصداش تو روزنامه ها و رسانه ها نپیچه به ایشان تذکر بدید.

حالا ما چجوری به ادامه مذاکرات اعتماد کنیم و براش جشن خیابونی بگیریم , هان ؟

شما فکر اون ظریف بیچاره که داره صبح تا شب زحمت میکشه و جون میکنه که نظرات مقام عظما را به جان کری اینها فرو بکنه را نکردید ؟

بعد شما خجالت نمیکشید که  به ما نخست وزیر وقت اسرائیل را به جای یک امریکائی جا میزنید ؟

شما فکر نکردید که به استاد حسن عباسی در بچه گی ها میگفتند : حسن جونور ...

و هیچ مطلبی را نمیشود از او پنهان کرد و چیزی در پاچه اش فرو نمیرود و نمیتوان غالبش کرد .

「‫حسن عباسی‬‎」の画像検索結果

 
آقای رئیس جمهور اصلا میگیم حسن عباسی یک خر , یک نفهم , یک بیشعور و یک الاغ به تمام معنا , که اصلا فکر نظام را نکرده و پیش خود الاغش نگفته که اگر این حرفها رو بزنه و این عکس ها را رو بکنه مردم نمیگویند :

به به , رئیس جمهور ما که یک خائن وطنفروش و جاسوس و مزدور اسراییلی هست و سال ۱۳۶۵ میره پاریس پشت سر امام راحل حرف میزنه و براش صفحه میزاره , وا ی به حال بقیه وزرا و نماینده ها و مدیران و مسئولین ...!؟ 

و مردم نمیگویند که شما ۲۷ سال پیش این برنامه دولت تدبیر و امید و اعتدال گرائی را از اسراییلی ها دستورش را گرفتید و اون کلید گنده هه را هم اسراییلی ها به شما دادند ؟


آقای روحانی من اگر جای شما بودم و حتی در صورتی که ثابت میشد که تمام این حرفها زر زیادی و حرف مفت بوده و آن عکس ها هم فتوشاپی بودند و حسن عباسی را هم فردا در میدان فوزیه یا جلوی مجلس از کون دار میزدند و آویزانش هم میکردند , باز هم یکدقیقه معطل نمیکردم و خیلی زود استعفا میدادم و دست زن و بچه ام را میگرفتم و میرفتم استرالیا پناهنده میشدم .

بخدا ....مملکتی که یکی مثل حسن عباسی بیاد برای رئیس جمهورش عکس رو کنه و سوسه بیاد و بخواد اینکار هارو بکنه ارزش ریاست که هیچی ارزش موندن هم نداره ...به جان تو .//


「‫ادعای دیدار روحانی با مقام صهیونیست‬‎」の画像検索結果

به گزارش سایت پارسینه :
[[   در تصاویری که عباسی در این جلسه منتشر کرده، وی ضمن طرح این ادعا که "حسن روحانی در آن جلسه از انعطاف بیش از حد غرب در مقابل امام خمینی شکایت می‌کند" گفته است: ابتدا خبر این جلسه در روزنامه‌های اسرائیلی به زبان عبری منتشر می شود و سال گذشته بعد از ۲۷ سال، اسرائیلی ها این مسئله را به زبان انگلیسی منتشر می کنند. سوال من این است که چه طور به این مذاکرات هسته ای اعتماد کنیم؟! با توجه به این ادعایی که در این سند شده است چه طور به این مذاکرات فعلی اعتماد کنیم.
وی ادامه داد: به نظر من اسرائیلی ها می خواهند دولت ما را زمین  بزنند. می خواستند دولت ما را مسئله دار کنند. لذا ما نسبت به این مسئله تردید داریم . اما دولت موضع خود نسبت به این مسئله را روشن کند. آیا این نشست آن روز برگزار شده است یا خیر؟! در ۱۳۶۵ در هتل پاریزین پاریس مقامات دولت جمهوری اسلامی با اسرائیلی ها دیدار داشته اند یا خیر؟! ... دولت رسما بیانیه بدهد و مشخص کند... چه میزان حرف هایی که اینجا علیه امام زده شده است واقعیت دارد؟! اگر این گزارشی که اسرائیلی ها منتشر کردند حتی یک درصد صحت داشته باشد، دولت باید مشخص کند که مذاکره کنندگان چه نسبتی با این قضیه دارند؟! حرف هایی که ۲۷ سال پیش با اسرائیلی ها در مورد امام و انقلاب و اعتدال گرایی زده شده، چه معنایی دارد؟ امیدواریم دولت تکذیب کند.]]
http://www.parsine.com/fa/news/235225/سروکله-حسن-عباسی-باز-هم-پیداشداستناد-به-منابع-اسرائیلی-برای-ادعای-دیدار-روحانی-با-مقام-صهیونیست

هیچ نظری موجود نیست: