دوشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۴

جمهوری اسلامی و دشمن ( دشمن سازی و دشمن بازی )

       جمهوری اسلامی و دشمن ( دشمن سازی و دشمن بازی )



باور کنید نطفه این جمهوری اسلامی را با دشمن بستند و نافش را با دشمنان بریدند!

آیا در طی این ۳۶ سال شما یادتان می آید که ما یکروز را بی دشمن گذرانده باشیم  و یک شب بی دشمن آسوده سر به بالین بگذاریم و بخوابیم .

 آیا تابحال حساب کردید ببینید , اینها برای ما چند مدل و چند رقم دشمن ساخته و پرداخته اند ؟

با یک حساب سر انگشتی میتوانیم ببینیم که جمهوری اسلامی برای ما دشمنان  بسیار زیادی در شکلها و رنگهای مختلف در انواع سایزهای  متفاوت ساخته است :

دشمنان اسلام , دشمنان انقلاب , دشمنان نظام , دشمن در کمین , دشمن داخلی , دشمن خارجی , دشمن کوردل , دشمن فریب خورده , دشمن بزرگ , دشمنان ارزش های انقلابی , دشمن صهیونیستی , دشمنان قسم خورده , دشمنان ناهار نخورده , دشمنان دست و رو نشسته , و الی ماشاالله...


من نمیدانم چرا همه با این جمهوری اسلامی دشمن هستند و از او بدشان می آید؟

و یا این جمهوری اسلامی چه مرضی دارد که به این و آن میپرد و پاچه میگیرد و دشمن سازی میکند ؟

شما دقت کنید ؛ مثلا با امریکا دشمن است ودشمن بزرگشان امریکا هست , حالا به چه دلیل ؟

به دلیل آنکه زورش زیاد هست و و بیشترین تسلیحات را دارد و پولش حرف اول را میزند و مردمش از داشتن و پرخوری دارند میترکند و پاسپورتش را اگر روی میز هر فرودگاهی بگذاری آنرا ذوب میکند و دولتمردان و مسئولینی دارند که مردمشان را به فقر و فلاکت و بدبختی و کلیه فروشی نمی اندازند و اختلاس های میلیاردی نمیکنند و بیشتر از هر چیزی بفکر منافع  و مصالح ملی خودشان میباشند !

و اگر کمی تاریخ را ورق بزنید و نگاهی به آن بیاندازید  , در کمال تعجب میبینید که از زمان کریستف کلمب در سال ۱۵۹۲تا همین جیمی کارترعمله دهاتی در سال ۱۹۷۹ , امریکا نه تنها با یک آخوند دشمنی نداشته و هیچ دشمنی هم در حق آنها نکرده و حتی یک تو هم به آنها نگفته , بلکه با برانداختن دولت مرحوم مصدق و خالی کردن پشت و زیر پا ی محمد رضا شاه فقید بزرگترین خدمت را برای به قدرت رسیدن آخوندها انجام داده و راه آنها را مسطح و هموار کرده ؟!

( حالا آن کمک چند میلیون دلاری اش به خمینی در نوفل لوشاتو و ادامه جنگ و اباد کردن کارخانجات تسلیحاتی اش و نفت را به بشکه ای ۵ , ۶ دلار رساندن و بهانه برای ورود ناوگان هایش به خلیج فارس و اینها  , بماند ... )

و حالا بجای دستت درد نکنه , چرا همین آمریکای جهانخوار شیطان و دشمن بزرگ آخوندها شده , خودتان اگر کمی فکر کنیدمیفهمید ؟!!

یا همین رژیم اشغالگر قدس صهیونیستی که ترجمه و مخفف کشور اسراییل در ادبیات سران حکومت اسلامی میباشد را در نظر بگیرید , فکر میکنید دلیل دشمنی ما با آنها چیست ؟

چرا یهودی هستید ؟
( انگار باید حتما مسلمان میشدند ! بودائی ها ومسیحی ها خیالی نیست فقط یهودها !! ) 

چرا نژاد پرست هستید ؟
( انگار ترکها و عرب ها و جرمن ها  و ژاپنی ها نژادپرست نیستند !!)

چرا پول دادید و زمینهای فلسطینی ها را از آنها خریدید ؟

چرا زرنگی کردید و با پول عربهای گداگشنه فلسطینی را گول زدید و بعد از یک عمر سرگردانی برای خودتان کشور درست کردید؟

چرا عربها که زمینهای خودشان را به پول فروختند از کشورتان بیرون میریزید و بعد از سر ترحم برای آنها در غزه خانه های ویلائی میسازید و آنها را در آنجا سکنی میدهید و برق و آب مجانی به آنها میدهید؟ 

چرا  وقتی برادران حزب الله آنها از همانجائی که شما صدقه بهشان دادید  شما را با موشک میزنند و میکشند ناراحت میشوید و تلافی میکنید و با موشک و بمب خانه های را که خودتان برای آنها ساختید بر سرشان خراب میکنید ؟

چرا بقیه اعراب با شما دوست هستند و فلسطینی ها و لبنانی ها را به تخم شترشان حساب نمیکنند و به آنها کمک نمیکنند ؟

حالا که اینطور هست , پس شما دشمن ما هستید وچون قرار هست که هزار سال بعد شما از سوریه و عراق بگذرید و تا مرزهای ما برسید و ما را تهدید کنید , ما هم 
 پیشگیری میکنیم و از همین حالا هر چه نفت میفروشیم خرج برادران فلسطینی و لبنانی و مردم بیچاره غزه میکنیم تا با شما بجنگند ...!! 

 ( حالا بماند که برادران فلسطینی پولها را گرفتند از پشت تیپا در کون آخوند ها زدند و با اسرائیلی ها صلح کردند و اظهارات بیجای خمینی  تمام دنیا را وادار به حمایت و با آنها متحد کرد و احمدی نژاد با دروغ خواندن هولوکاست ما را مسخره دنیا ساخت و برای آنها آبرو و اعتبار خرید و برادران لبنانی با پول نفت ما هر کدام قد یک بوفالو شدند که حسن نصرالله نمونه بارز آن هست و سوریه را ویران و آنهمه جنایت شد که بلندیهای آنجا برای موقعیت استراتژیکی شما حفظ شود وقربونش برم )
  
واگر دشمنی هم در کار نبود , آخوندها نشستند و به هر بهانه ای که شد برای خودشان و در اصل برای ما دشمن تراشی کردند!

به بهانه حجاب + به بهانه یک کتاب مزخرف + به بهانه برائت از مشرکین + به بهانه فرستادن اسلحه در لای کمک های امدادی + به بهانه یک کاریکاتور + به بهانه آنکه چرا نمیگذارید مخالفانمان را ترور کنیم و ...

و پنداری در قاموس جمهوری اسلامی این منطق حکمفرماست که :

یا حرف ما را گوش کنید و به ساز ما برقصید تا دوست ما باشید یا درغیر این صورت همه دشمن ما هستید و از دشمنان ما  محسوب میشوید !

 آیا تابحال یکبار شنیدید که یکی از آخوندها بگوید دوست و دوستان ما ؟!

اصلا خودتان ببینید مگر جمهوری اسلامی دوستی , رفیقی , یار و همدمی , بچه محلی , زیدی , کس وکاری هم دارد ؟

والله ما که ندیدیم و نشنیدیم !

و اگر هم کسی چنین ادعائی کرد تا زمانی بود که پول میرسید و چمدان چمدان دلار میبردند و یا کارشان جائی گیر بود که بعد از گذشتن خرشان از پل دشمنان ما شدند !


و یا اینکه ماهی یک میلیون بشکه نفت مجانی گرفتند و هزار جور کارخانه برایشان ساختند که حالا دارند تقاص آن مفتخوری و مفتبری را با جنگ داخلی و کشتار مردم خودشان پس میدهند !

و خیلی جالب هست که این دشمنی و دشمنان و دشمن را خودشان میسازند وبه دامن مردم می اندازند و با تبلیغات مستمر میخواهند آنها را دشمن مردم نشان دهند تا خدای نکرده مردم ما کمبود دشمن نداشته باشند و  از بی دشمنی افسرده و منزوی نشوند ولی از پشت با هم بده بستان دارند و دل میدهند و قلوه میگیرند و خانم ابتکار هم نمیرود در اسرائیل و با چادر و چارچوق برایشان نهال دوستی میکا رد  !

اما بخشی از مردم که به آنها " امت همیشه در صحنه " یا مردم حزبالله و یا بسیجی میگویند و خیلی هم زودباور و عصبی و تند مزاج هستند این دشمن سازی را باور کرده و در دشمن بازی آنها شرکت فعال دارند و این دشمنان ساختگی را جدی گرفتند و گاهی با فرمان : بریزید تو خیابونا  ...

همانند دسته های منظم گوسپندان به خیابانها می آیند و به دشمن فحش میدهند و مرگ بر میگویند و پرچم شان را آتش میزنند و عربده میکشند...

و یا با بلاهت تمام در دنیای مجازی می آیند و با دشمن دشمن کردن سر ما را میبرند و مغزمان را میخورند  و ابلهانه توقع  دارند که ما هیچی نگوئیم و هیچ حرفی از دزدی ها و جنایت ها و خیانت ها ی ولی و صاحب اختیار هایشان نگوئیم و از درد و فقر و بدبختی مردم حرفی نزنیم و ننویسیم که به خیالشان ما آب در آسیاب دشمن نریزیم...!!!

اما خودشان غافل از این هستند که با حماقتشان چه نانی به همین دشمنان میدهند و چه پولهائی که در جیب آنها نمیریزند و چه خدمتی به آنها نمیکنند... 

پروردگار یا شر آخوندها را از سر ما کم کند یا به اینها یک جو عقل و فهم و شعور بدهد یا ما را از دست آخوندها و اینها نجات بدهد   

  


 

هیچ نظری موجود نیست: