پنجشنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۹۴

توهین نکن !

                                                 توهین نکن !

「‫توهین‬‎」の画像検索結果

باخواندن همین نمونه های زیر  میتوانید همه چیز را بفهمید و فکر نمیکنم اصلا نیازی به شرح و تفسیر و تحلیل و توضیحی  داشته باشد!

* بد رفتاری ماموران گمرک ترکیه در مرز جلفا !

به ترکها توهین میکنی ؟
مرگ بر پان فارسی نژادپرست ...
درود بر تورک های آرال تا قفقاز !


* هلاکت دو تن از نیروی پژاک در درگیری های!

به کردها توهین میکنی ؟
مرگ بر نژاد پرست ها ...
سرکوب اقلیت ها بدست پان ایرانیهای فاشیست  ...
زنده باد کشور مستقل کردستان آزاد !


* تجاوز مامورا ن  فرودگاه عربستان به دو نوجوان !

به عربها توهین میکنی ؟
جنایت ایرانی ها در حق اعراب مظلوم خوزستان ...
زنده باد خلق عربهای ( الاحواز) خوزستان مستقل !


* درگیری خونین بین کارگران افغانی بر سر!

توهین و جنایت مخوف ایرانی ها به مهاجرین ...
نژادپرستی و تجاوز به حقوق بشر دیگر ملل !
مرگ بر کوروش و داریوش و پاسارگاد و چغازنبیل ...


* تدریس رشته بازیافت و چرخه مواد پلاستیکی در مدارس سوئیس !

تجاوز به حقوق اقلیت ها و اقوام در مدارس ایران !
جنایت فارس ها در عدم حق تدریس زبان مادری ...
زبان انگلیسی همان زبان تورکی دوران آل طغرل است که لهجه .... 


* کشته شدن دو کارگر سیاهپوست در ریزش معدن در آفریقای جنوبی !

توهین به بلال یار گرامی پیامبر توسط مجوس آتش پرست  ...
نقض حقوق بشر از بدو تاریخ بشریت به دست پان ا یرانیست ها ...
آدم شدن ایرانی ها در ازدواج با خواهر و مادرشان  پس از آغوش باز اسلام ...


* پرتاب موفقیت آمیز موشک ( آریان ) و قرار گرفتنش در مدار زمین!

کدوم نژاد آریائی , ایرانی ها یک مشت سرخپوست اینکا بودند که ...
اصلا کوروش و داریوش و تخت جمشیدی نبوده و باستان شناسان اروپائی ...
جنایت فارسها با استفاده از نام ( آریا ) برای سرکوب قومیتها و دیگر ملل ایرانی ...


توهین نکن , من یک تورک ایرانی هستم !
توهین نکن , من یک عرب ایرانی هستم !!
توهین نکن ., من یک کرد ایرانی هستم !!!
توهین نکن , من یک افغانی ایرانی هستم !!!!
توهین نکن , من یک اسپانیائی دورگه آلمانی ژاپنی ایرانی هستم !!!!!

توهین نکن , ای فارس پست فطرت , لجن , الاغ , نفهم , توهین نکن !
توهین نکن , ایرانی  بی هویت , فاشیست  , خوار و مادرت را ... توهین نکن !
توهین نکن , بچه کو ..., برو کی ...تو دهن نجس فا رست ..., توهین نکن !

من اشتباها فکر کردم که دیگران منظور منو از سواستفاده برخی ها که خودشون را ایرانی نمیدونند و یا تورک هستند و یا کورد هستند و یا عرب هستند و یا فارس هستند و خلاصه همه چی هستند غیر از ایرانی و با مظلوم نمائی از اقلیت بودن یا داشتن لهجه به بقیه ایرانی ها بدترین توهین ها را میکنند را با  این سبک نوشتن نشان دهم که سبب سوتفاهم بعضی از دوستان عجولی که با خواندن تیتر قضاوت میکنند و بدون کمی تامل خوار و مادر آدم را یکی میکنند , گردید .
اول از آندسته از دوستان که دچار سوتفاهم شدند پوزش میطلبم و سعی میکنم من بعد به زبان و ادبیات آنها هم توجه کنم !!

دوم باز هم از همه میخواهم که مطلب را دقیق بخوانند ...
تندرست و مودب باشید .  

「‫توهین نکن‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: