شنبه، فروردین ۲۲، ۱۳۹۴

رگ غیرت برادران خودسر و بسیجی و حزباللهی و انصار حزبالله

رگ غیرت برادران خودسر و بسیجی و حزباللهی و انصار حزبالله


  
من نمیدانم چرا رگ غیرت این برادران برای چارتا تار موی دختران باد میکند و بیرون میزند ولی همین رگ برای تجاوز به نوجوانان ایرانی در فرودگاه جده از جای خود تکان نمیخورد و نمیجنبد !؟

توجه کردید همین برادران که برخی بنام خودسر و برخی به اسم بی سر و عده ای معروف به بی کله و بیشترشان به نفهم و بی ترمز مشهورند برای یک خبر بی بی سی هار میشوند و رگ غیرتشان میجنبد و به سفارت انگلیس میریزند و آبرو برای وزارت امور خارجه نمیگذارند و هزینه بسیار بالائی به گردن مردم بیچاره میگذارند.


اما در مقابل هتک حرمت علنی ایرانی ها توسط  ماموران پلیس عربستان هیچ واکنشی از خود نشان نمیدهند و آقایان رگ غیرتشان نمیجنبد که هیچ , بلکه باید نگاهی به داخل شورت آنها بیندازیم وببینیم چیزی باقی مانده واصلا دارند یا نه ؟!!

یا باز فقط دلشان به همان داشتن ریش و پشم خوش است و آن را نشان مردانگی میدانند !!؟


دقت کردید که این برادران ریشوی بیشعور ما , فقط در مسائلی که به آنها ربطی ندارد غیرت نداشته خودشان را به نمایش میگذارند و عربده میکشند و خودشان را جر میدهند و دم از غیرت و تعصب و شور حسینی میزنند ...!

ولی در مقابل چنین مسائلی , انگار رگ غیرتشان در زیر ریش حضرت آیتالله مکارم شیرازی میجنبد و به همان فتوای ابلهانه که حج عمره مستحب به شرط هتک حرمت واجب و جایز نیست بسنده میکنند و خفه خون میگیرند !!

برادران بی غیرت , لطفا دست از این جنغولک بازی های مسخره بردارید که مشت پوچتان برای مردم باز شده و دیگر حنای شما رنگی ندارد چون نشان دادید که شما همان برادر تو سری خور سر محل میباشید که وقتی به خانه میروید عقده و تلافی آنرا با نشان دادن غیرت دروغین برای چادر سر نکردن خواهر کوچک رو میکنید و خانه را بر روی سرتان میگذارید و عربده میکشید هستید و بس .

من شخصا به شما نصیحت میکنم که دیگر در هیچ موردی دم از غیرت و تعصب و مردانگی نزنید که جز اینکه مایه تمسخر و دستمایه طنز و حرفهای کلفت بشویید چیز دیگری ندارد و نتیجه دیگری هم نخواهد داشت.

و مطمئن هستم که اگر بخواهید باز هم به بهانه امر به معروف برای دختر بچه هائی که روسریشان کمی عقب رفته و چارتا شوید موی او بیرون زده و رگ غیرت شما را تحریک کرده  لات بازی در بیاورید , صددرصد  با این سوال همان دختر بچه ها مواجه خواهید شد که :

 وقتی به پسر بچه های ایرانی تجاوز می کردند , تو کجا بودی و رگ غیرتت کجا میجنبید ؟!




  

هیچ نظری موجود نیست: