دوشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۹۳

نامه مصطفی نیک کردار به آ تسوشی (رضا ) نا کا نه

 نامه مصطفی نیک کردار به آ تسوشی (رضا ) نا کا نه


   نامه یک ژاپنی به امام رضا(ع) + متن نامه 

  آتسوشی ناکانه  Atsushi  Nakane  یا (  رضا ) مهنس جوان ژاپنی  که اخیرا در آستارا مسلمان شده و نام خود را هم همان رضا گذاشته ...

 نامه ای بدین شرح برای امام رضا نوشته :

[[ به نام خدا , در شب مشهد مقدس هر کجا باشم هر کار بکنم، چراغ حرم همیشه دیده می‌شود.
آن نور شما است. نور مهر و آرامش است.
آن نور بدون پایان همه جا می‌رسد. حتی سرزمین آخر شرق دنیا که من هستم. هر وقت چشم می‌بندم نور شما را می‌بینم.
در‌‌ همان لحظه سروصدای دلم از بین می‌رود. احساس پاک به دست می‌آورم و برای شما دلم خیلی تنگ می‌شود.
ای امام دانا؛ با نور شما راه من را روشن کنید.‌ای امام عاشقانه با نور شما مرا حفظ کنید. ]]


منبع خبر : http://www.afkarnews.ir/vdcdfn0skyt0ks6.2a2y.html

 وظیفه خود دانستم که به این ژاپنی [ باکا ] ( همان ابله خودمان ) نامه ای بنویسم و او را از عمق حماقتی که کرده آگاه سازم.

پس این نامه را به هر دو زبان مینویسم تا فردا اگر چیزی شد نرود در تلویزیون NHK  ژاپن بنشیند و بگوید ایرانی ها من را دو دره کردند و به من کلک زدند و بخواهد یک آبروریزی جدید برایمان به پا کند ...


{          به رضا جدیده ... روزت بخیر ,

در رسانه ها خواندم که رفتی و مسلمان شدی !

شاید بگوئی که به من ربطی ندارد و این یک امر شخصی میباشد .

اما چون من سالیانی  با شما زندگی کردم و به رفتار و خصوصیت های شما آشنا هستم خودم را مجبور دیدم که به تو نامه ای بنویسم تا فردا که فهمیدی علی شمر که هست و تو باید با چه چیزی در بیابان زراعت بکنی...برنگردی و بیائی توکیو و دبه کنی وبشینی  برای ما صفحه بگذاری و چارتائی بیائی  و علی گلابی بخونی ...

بنابر این تو هم موظف هستی که به حرف من گوش کنی و اگر دوست داشتی جواب هم بدهی بده  .

ببینم تو در مورد اسلام ناب محمدی چیزی شنیدی و میدانی آن چه جور اسلامی هست ؟

در مورد شیعیان و آخوند های آنها و فتواهائی که از خودشان در میکنند خوب تحقیق کردی ؟

             


آیا میدانی ارتداد یعنی چه و چه بلائی بر سر یک مرتد و زن و بچه او می آورند ؟

آیا تحمل شلاق بجرم روزه خواری را در خودت دیدی و میتوانی چند ضربه آنرا تحمل کنی ؟

آیا میدانی امام رضا در مورد شراب چه گفته و بر اثر خوردن چه چیزی مرد ؟

آیا میدانی قبر پدر هارون و مامون عباسی بغل و چسبیده به قبر امام رضاست ؟

ببینم چشم پزشکی نرفتی ببینی چشمت معیوب نشده که نورهای عجیب و غریب میبینی ؟

اگر نزد یک روانپزشک نروی خودم با پس گردنی میبرم تو را به آنجا تا با زبان خودت  به آنها بگوئی چجوری در توکیو تو نورگنبد امام رضا را میبینی ؟

باکاا ا ا ا ا آ ... تو اصلا قیافه امام رضا را دیدی که دلت برایش تنگ بشود ؟

تو مگر درس نخواندی که نوری که جلوی آدم را روشن میکند نور چراغ ماشین یا چراغ دستی یا حتی نور موبایل خودت هست نه نور نور افکنهای حرم ؟

و آن نوری که مسیر زندگی هر شخصی را روشن میکند نور خرد و دانش است که تو ابله آنرا با دستان خودت خاموش کردی ....

و آن چیزی که از انسان محافظت میکند احتیاط است نه اشعه امام رضا ...

هر چه زودتر مدرک مراجعه خودت را به کلینیک امراض روحی و روانی برایم پست کن که اگر نروی من میدانم و تو و شینزو آبه و امام رضا ...

فعلا به دوستان و خانواده ات چیزی نگو تا ببینیم دکتر چه صلاح میداند و چه دستوری میدهد . }

新しい  レーザ   へ。。。  (あつし )

 
こにちわ 、

おまえ  イスラム  人  なった  のは   インターネト  に  読みました。
 
たぶん   オレ 様  に  かんけない  と  思う けど でも  日本 に   長い  間 に  います。
 と  あなた たち 日本人  の ことを   よく   している  から。。
 
だから この 手紙 を お前  に 書きました。
 
あと  で  自分 ほにゃく  して ちゃんとう 読んで これえ
 
分かった  かいい。。。
 
すぐ   返事 尻手 くれ。。。  待ってます。
 
MOSUTAFA  様 から

هیچ نظری موجود نیست: