چهارشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۹۳

این هم از استراتژیست حلال زاده نظام جمهوری اسلامی !

      این هم از استراتژیست حلال زاده نظام جمهوری اسلامی !

 

حسن عباسی که خودش را رئيس مركز مطالعات استراتژيك جمهوری اسلامی میداند و معرفی میکند و معتقد است که فیلم ماتریکس و شخصیت اصلی فیلم را از پروژه ظهور امام زمان گرفتند و ساختند و پاندای کونگ فو کار را برای مرعوب کردن بچه شیعه ها درست کردند و رابین هود مدل تحقق یافته حادثه کربلا در صورت پیروزی امام حسین است !!

 در جدیدترین استراتژی و اظهار نظر خودش درباره كل مردم روي زمين گفته است كه : از 7 ميليارد نفر جمعيت زمين يك سوم كودكان آن زنا زاده هستند!!

[[ به گزارش عصرخبر، يكي از خبرگزاري هاي كشور از وي به عنوان رئيس مركز مطالعات استراتژيك نام برده كه در همايشي با موضوع «خصوص جمعيت كشور» صحبت کرده است و گفته :
نيمي از كودكان كشورهاي غربي زنازاده هستند، در امريكا هم 42 درصد كودكان زنا زاده هستند و در اظهار نظري درباره كل مردم روي زمين گفته است كه از 7 ميليارد نفر جمعيت زمين يك سوم كودكان آن زنا زاده هستند.
بايد از آقاي حسن عباسي پرسيد كه منبع اين خبر شما چيست و آيا اصولا يك فرد مسلمان و شيعه مي تواند چشم ها را بسته و دهان خود را باز كند و بي پروا يك سوم كودكان زمين را زنا زاده بداند!؟ ]]

منبع :  ht p://www.asriran.com/fa/news/353808

 

و حتما دلیل ایشان برای این نظریه نخواندن صیغه عقد مابین پدران و مادران آن فرزندان میباشد !!

و یا طبق حدیث از روایت فلان بن فلان : چون  آنها در شب ١٤ ذی القعده  پشت به قبله و با پاهای نشسته و بی بسم الله مشغول جفتگیری شدند و چون بر خلاف دستور حضرت امام صادق عمل کردند و ایشان  ناراحت شدند , همه را حرامزاده اعلام کردند...

حالا باید ببینیم که اگر یکی از استراتژیست های دیوانه غربی همین تهمت را بزنند و عین همین جمله را به آقای حسن عباسی بگویند , ایشان از خجالت تا بناگوش شان قرمز میشود یا نه ؟

و آیا آقای عباسی راضی میشوند که برای رفع تهمت به آزمایش DNA برای اثبات حلال زدگی خود تن در بدهند و آنرا قبول کنند ؟  
 
وگرنه گفتن حرامزاده که هم توهین و فحش محسوب میگردد و هم باید اثبات بشود وگرنه حکم شرعی دارد , آنهم به نیمی از کودکان آمریکائی شوخی نیست ...

 

هیچ نظری موجود نیست: