چهارشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۳

مشکل بی آبی و برادران انصار حزبالله و ساپورت خانمها

       مشکل بی آبی و برادران انصار حزبالله و ساپورت خانمها



آیا برای فریضه امر به معروف در صورت نبودن آب , میتوان تیمم کرد ؟

برادران ایثارگر و خدا جوی انصار حزبالله که قرار است جامعه اسلامی و امت مسلمان و شهید پرور ما را از فساد و گناه پیراسته کنید و به وظیفه خودتان که همانا امر به معروف و نهی از منکر باشد عمل کنید تا بتوانید کشور جمهوری اسلامی ایران  را به رهبری ولایت فقیه بصورت الگوئی  برای تمام جهانیان درآورید ,

میخواستم مطلبی را با شما درمیان بگذارم و آنرا به شما گوشزد و یادآوری کنم ؛

برادران ریشوی من همانطور که اطلاع دارید وضعیت آب در ام القرای اسلام به حالت بحرانی رسیده و زنگ خطر ها برای آن بصدا در آمده است .

و این مشکل بی آبی که در اسلام و قرآن هم به آن اشاره شده اینک روستاها را از سکنه خالی و کشاورزان و باغداران و دامداران را گریان و بیکار کرده و در صورت ادامه این وضعیت تا ده پانزده سال دیگر ام القراء اسلامی شما تبدیل به بیابان و کویر بزرگی میشود که جز شتر و سوسمار جنبنده دیگری در آن یافت نخواهد شد.

و آنوقت شما مجبور هستید که با موتور ١٢٥ های خود در بیابان بدنبال شتر نری بگردید که سرپا شاشیده تا او را امر بمعروف کنید!!

 و یا در صحرا بدنبال ماچه شتری گاز بدهید که با تکان دادن دم خود و نمایاندن انجایش سبب تحریک برادران شده بود , تا او را نهی از منکر بکنید...!

  

برادران مومن و انقلابی و حزباللهی من میدانید خیلی سخت و دردناک است ,  زیرا در آن زمان آب نیست و شما مجبور هستید که برای طهارت از تکه های سنگ و کلوخ برای پاک کردن مقعد تان بجای آب بخاطر فریضه طهارت استفاده کنید.

راستی برادران آیا با نبودن آب فکری برای غسل شهادت و نوشیدن شربت شهادت کرده اید؟

آیا برای فریضه الهی امر بمعروف و نهی از منکر بجای غسل و وضو میتوان تیمم کرد ؟

فتوای جوانی که بعلت کمبود آب کون نشسته شرب خمر کرده باشد چیست ؟

اصلا آیا در آنزمان به نجات خود و خانواده تان فکر میکنید یا امر بمعروف و نهی از منکر ؟

آیا  در فکر جرعه آب برای کودکان خود هستید , یا همچنان میروید حسینیه تا به سخنرانی مصباح یزدی در مورد تقوی الهی گوش کنید ؟

برادران بیشعور انصار حزباللهی من , آیا تابحال فکر نکردید که دغدغه بی آبی و معضل کمبود آب از پوشیدن ساپورت خانم ها  مهمتر است ؟

آیا تابحال فکر کردید که چرا علماء و مراجع بجای فکر درباره بی آ بی و عواقب آن به موی سر دخترها بند کرده اند ؟

آیا فکر نمیکنید که اینکار شما سبب بهدر رفتن نیروی دولت و مردم میگردد ؟

آیا به این فکر نمیکنید که اینکار شما سبب ایجاد تنش و تشنج و بی اعتمادی مردم و حکومت میشود؟

و نیروئی که باید صرف پیدا کردن راه حل و چاره برای مشکل بی آبی شود , صرف مجادله ها و درگیریهای  بیهوده بر سر کارکرد شما میگردد ؟

و آیا در چنین شرایطی ترغیب و تشویق مردم به مصرف بهینه و صحیح از آب مهمتر است یا تهدید و تنبیه دختران بخاطر پوشیدن ساپورت ؟

آیا همکاری و همیاری و همدلی با مردم  برای نجات جان خود و خانواده و کشورتان در ارجحیت است یا بکرسی نشاندن حرف کسانیکه نه از دین و نه از انسانیت بوئی برده اند و هیچ خدمتی هم به دین و کشور و  مردم نکرده اند و نمیکنند ؟

برادران ریشوی بیشعور من , کمبود آب , تهدید حمله نظامی امریکا و اسراییل نیست که با فتوا و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و رژه موشکها و بسیجی ها  حل و برطرف شود .....

    
 

هیچ نظری موجود نیست: