دوشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۹۳

چرا یک عده نمیخواهند که باور کنند ؟

                  چرا یک عده  نمیخواهند که باور کنند ؟

واقعا چرا نه بعضی ها و نه جمعی و نه گروهی و نه دسته ای , بلکه فقط یکعده نمیخواهند بفهمند و باور کنند که ایران غالب و امریکا مغلوب هست ؟

خوب آخه یکعده عزیز مگرآخوند موحدی کرمانی حرف بدی میزند و به زیان شما می گوید؟

[[  محمدعلی موحدی کرمانی٬ امام جمعه موقت تهران می‌گوید «عده‌ای هنوز باور نمی‌کنند ایران غالب است و آمریکا مغلوب » و «زن در غرب به یک کالا و متاع تبدیل شده و فساد در آنجا غوغا» می‌کند.]]

  

حتما باید توی سر و مغزتان بزنند تا باور کنید ؟

باور کنید دیگه ...

شما بچه بودید و یادتان نمی آید که چطور ایران با تحریم های خودش باتفاق سازمان ملل و انگلیس و فرانسه و آلمان کمر امریکا را شکست و او را مغلوب کرد.

یا شاید هم شما در خارج بودید و در جریان اخبار ایران نبودید که بدانید, ایران با همکاری دنیا حتی نگذاشت امریکا یک بشکه نفت بفروشد و هر جا هم که امریکا ایران را دور زد و نفت فروخت , ایران نگذاشت حتی یک دلار از پول آنها به حساب امریکا واریز شود و به دستشان برسد .

خب آیا این مغلوب کردن نیست ؟

یعنی شما یکعده که هیچی نمیفهمید و سر از هیچ چیز در نمی آورد میگوئید ایران امریکا را مغلوب نکرد ؟

چطور شما یادتان نمی اید و یا نمیخواهید باور کنید که ناوگان پنجم نیروی دریائی سپاه از مشرق و مغرب امریکا را محاصره کرده بود ؟

یا حتما میخواهید انکار کنید که نیروهای بسیج از شمال کانادا و از جنوب مکزیک را اشغال نکردند و امریکا مغلوب مغلوب در چنگ ما اسیر نشده بود؟

دیگر مغلوبی از این بدتر که امریکا بیست سال تمام جون کند و هر چی پول نفت بود خرج نیروگاه های اتمی که با روسیه و چین و کره شمالی میخواست بسازد کرد و تا نیروگاه را ره اندازی کردند ایران با غالبیت تمام غلوب خودش را نشان داد و آمریکای ملعون مغلوب را به پای میز مذاکره نشاند و غنی سازی بی غنی سازی و در نیروگاه ها را بست و هر چه را هم غنی کردند داد دست خودشان تا ناغنی سازی بکنند و بدهند شتر بخورد ...

ای یک عده بدبخت شما تقصیری ندارید و تبلیغات مسموم چشم شما را کور کرده وگرنه باید میفهمیدید که غالب کیست و مغلوب کیست ؟

تازه آمریکای مغلوب بدبخت برود خدا را هم شکر بکند که ما اسلام با عطوفت و مهربان و دل نازک هستیم , وگرنه همین  ایران قوی و با غالب اگر چند روز دیگر تحریم ها را ادامه میداد بیماران از بی داروئی مردند که هیچ , بلکه سالمها هم مثل گرگ به جان هم می افتادند و همدیگر را میخوردند...

ای یک عده بیچاره شما اصلا از اول هم چشم نداشتید که قدرت و غالب بودن ایران را ببینید !

یا شاید هم معنی و مفهوم واقعی غالب و مغلوب را نمیفهمید و درک نمیکنید؟

که در اینصورت بهتر است این یک عده نزد استاد آخوند موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران بروند تا در محضر ایشان بفهمند که غالب به که میگویند و مغلوب کیست؟

حالا زن در امریکا کالا هست و فساد در آنجا غوغا میکند توی سرتان بخورد و پیشکش ...

 

   

هیچ نظری موجود نیست: