یکشنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۲

بعله , دارند و خوبش را هم دارند !

بعله , دارند و خوبش را هم دارند !




سایت پارسینه یه سوالی کرده که عقل جن هم بهش نمیرسه !

آیا جن ها مانند انسان ها ارتباط جنسی دارند؟  

[[اما این‌که تکثیر و زاد و ولد جنّیان چگونه است، آیات و روایات صریح در این زمینه نداریم، ولی با استفاده از برخی از آیات قرآن می‌توان استنباط کرد که آنان دارای نر و ماده هستند!]]

http://www.parsine.com/fa/news/179658/آیا-جن-ها-مانند-انسان-ها-ارتباط-جنسی-دارندب 

در جواب به این سوال با ید  گفت که :

بله جانم , دارند و خیلی خوبش را هم دارند و آخراش دود بلند میشه ...

و اصلا احتیاجی به استناد به آیات قرآن نیست و جن ها هم مثل آدم ها نر و ماده و زن و مرد دارند فقط  آلت جنسی مردانشان بر روی پیشانی آنها در آمده و شورت را بجای اینکه به پا کنند بر سرشان میکشند.  

فقط شب جمعه جن ها کمی با ما فرق دارد و بنابر روایتی همون شب دوشنبه های ماست .

از جعفر جنی ( قدس سره شریف ) روایت است که :

طایفه جنیان  , در شب جمعه های خودشان پس از صرف شام رختخواب های خود را رو به قبله می اندازند و در آن نمیخوابند بلکه می ایستند و لباس از تن بیرون میکنند و پشت به یکدیگر باسن های خود را به هم میمالند و از کون کیف میشوند .

اما آیا اینکه جن های بوداده هم بدین طریق با هم ارتباط جنسی برقرار میکنند , بین حکما و علماء اختلاف نظر هست !

علماء معتقدند که جن های بوداده هم همانطور مثل جن های بونداده آمیزش میکنند فقط شورت های خود را در نمی آورند و از روی شورت از کون کیف میشوند .

ولی حکماء کاملا این نظر را مردود میدانند و معتقدند جن های بو داده , در شب جمعه های خودشان لباس های خود را در می آورند و مقابل یکدیگر مینشینند و با هم , یک و دو و سه میگویند و به هوا میپرند و کف دستان خود را به هم میزنند و ده بار که این کار را کردند و عرقشان درآمد , سنت شب جمعه آنها تمام میشود .

در رساله اصول باقی که به قلم شیخ بزرگ جنیان حضرت جنون بن جنید بن جنیفر نسب جن آبادی میباشد , آمده که :

بر جنیان است که درروز سه شنبه  اول ماه ذی الحجه در تون حمام نزدیکی نکنند , که اگر بکنند بچه آنها یا چشمانش از پس کله اش در می آید  و یا نعوذبالله  بچه آنها آدم میشود و از طایفه آخوند های انسان نما در می آیند که شیطان را درس میدهند .

و نه تنها جن ها هم مثل آدم ها آمیزش جنسی دارند , بلکه در جن ها دختر بازی و خانم بازی و در میان زنهای آنها جن های فاحشه هم دارند که کاسب هستند ولی به آنها خیابانی نمیگویند و بیشتر اتوبانی کار میکنند و معروف به زنان عوارضی میباشند ... 

در میان جن ها  ( زنا )  هم هست و حکم و  نص صریح هم در مورد آن دارند , فقط چون میدانیم که جن ها از آتش هستند و سنگ به آنها کارگر نیست , بجای سنگسار شخص زانیه را آبسار  میکنند و به او آب میپاشند تا خاموش شود .

امیدوارم که پارسینه ای ها به جواب خودشان رسیده باشند و باز هم اگر بیکار بودند و ازاین قبیل  سوالها داشتند تعارف نکنند وخجالت نکشند و هر چه دلشان خواست ,  بپرسند , ولی اگر سوال های تخصصی تر دارند میتوانند به آدرس زیر مراجعه کنند ( برای نوبت , اول تماس بگیرید ....)


   

   

هیچ نظری موجود نیست: