یکشنبه، بهمن ۲۷، ۱۳۹۲

حتی در خواب هم نمیتوان بی لیاقت تر و خائن تر از نمایندگان دوره نهم مجلس را تصور کرد و دید

حتی در خواب هم نمیتوان بی لیاقت تر و خائن تر از نمایندگان دوره نهم مجلس را تصور کرد و دید



تمام مصیبت ها و بدبختی ها و کمبودها و ویرانی ها که اخیرا بر سر این مملکت و ملت آمده , در طی چهار سال نمایندگی نمایندگان این دوره مجلس , یعنی دوره نهم بوده و اتفاق افتاده است .

٢٩٠ راس خائن که برای احمدی نژاد خوش رقصی میکردند و لوایح ویرانگر و طرح های خانمانسوز دولت اورا بلافاصله تصویب میکردند و اینک تمام کارشان شده چوب لای چرخ این دولت گذاشتن و مخالفت کردن با طرح ها و لوایح پیشنهادی روحانی , آنهم بخاطر مخفی نمودن و  پنهان کردن دزدی ها و همکاری در اختلاس ها و باج سبیل گرفتن ها و دلقک بازی ها و رشوه گرفتن هایشان ...

جدیدا هم :

آمادگی ۳۰ نماینده مجلس آلمان برای کمک به نجات دریاچه ارومیه

«استادانی از دانشگاه ماربورگ و

 حدود ۳۰ نماینده پیشین و فعلی مجلس آلمان

با نوشتن نامه‌‌‌هائی به گروه ناجیان دریاچه ارومیه

آمادگی خود را برای همکاری با طر‌ح‌های نجات دریاچه ارومیه

اعلام کرده‌اند.»

که فقط میتوان گفت :

ننگ بر این نمایندگان مجلس شورای اسلامی باد ...

و بهتر است که آقایان این درخواست را از نمایندگان آلمان بپذیرند و قبول کنند ,

که اگر در این مورد هم باز تعلل و سستی و دست دست کنند , مجبور میشوند که با خفت و خواری پیشنهاد نمایندگان بورکینافاسو و زامبیا را تقبل کنند و طوق  ننگ آنرا به گردن بیاندازند و بگیرند .



اما به دو علت باید نام این ٢٩٠  راس نماینده گان دوره نهم را کاملا دقیق و خوانا بر لوح و کاغذ بنویسند و آنرا قاب کنند که :

١- در آینده ای نه چندان دور , میبایستی تمامی آنها را به  دادگاهی برای بررسی خیانت های آنها احضار کنند تا  کسی از قلم نیفتد .

٢- و مابقی اسامی قاب شده آنها را در تمام طویله ها و آخورهای کشور و کاملا  در معرض دید تمام چارپایان مخصوصا الاغ ها نصب کنند تا سبب دلگرمی  و مایه امیدواری آنها شود.


 

هیچ نظری موجود نیست: