جمعه، مهر ۱۹، ۱۳۹۲

کیوسک - کفش Kiosk - Kafsh



                         کیوسک  - کفش

این کلیپ یکی از قشنگترین کارهای گروه کیوسک هست که جالبترین تقسیم بندی ها را میکند:


آدما کلا دو دسته ان
یا مثل منن ٬ یا که نیستن
اونائی که مثل من نیستن ٬ عامل صهیونیستن...


ماشینا مثل صاحاباشونن ٬ یا قراضه٬ یاکورسی ٬ یا که شیکن
جهت برقراری عدالت ٬ همه گیره تو ترافیکن...


مردم توی خیابونا ٬ یا بیکار یا سر کارن
سرکار و بیکار فرق نداره ٬ اینا عامل استکبارن ...


همه چیزو فقط من میدونم ٬ ولی به شماها نمیگم
بهتره به من گوش بکنید ٬ همینی که من میگم ...


هر زنی که بیرون از خونه هست ٬ غیر خواهر و مادر من
مصادیق بارز فساد وفحشان ٬ همشون این کاره ان ...


اینهمه جنگ و دعوا ٬ واسه یه ریش تراش
آقا رو دلالت بکنین ٬ داداش مرگ من یواش ...


آدما کلا دو دسته اند
یا مثل منن ٬ یا که نیستن
اونائی که مثل من نیستن ٬ اصلا آدم نیستن ...



این سوسولهای عینکی که پی روزنامه و کتابن
رفیقای من منطق بلدن ٬ یکی یه نانچیکو دارن ...


باشه زن و مرد باهم برابر ولی مردا برابرترن
هرکی زیادی حرف بزنه ٬ میگم با کفش تو سرش بزنن...

هیچ نظری موجود نیست: