شنبه، مهر ۲۰، ۱۳۹۲

میزان فهم وشعور خواهران بسیجی

میزان فهم وشعور خواهران بسیجی



این مطلب را بخوانید تا بفهمید خواهران بسیجی که به زنان ودختران به بهانه امر به معروف گیر میدهند وادعای فضل و کمال اسلامی دارند ٬ چقدر گاگول هستند وحقشان هست که توسط خانم های دیگرکتک بخورند و کنف بشوند وتحقیر گردند.
 
سه شنبه جمعی اززنان فعال خیابانی بسیجی ( با زنان خیابانی اشتباه نگیرید که آنها اگر حجابشان کمتر باشد ولی صددرصد فهم و شعورشان از اینها بیشتر است ) با حمل عکس و پلاکارد از شهیده خلافکار میریام کری زن سیاه پوست آمریکایی که به دست پلیس فدرال آمریکا کشته شد ٬  در مقابل دفترسازمان ملل در تهران دست به تظاهرات زدند و قتل اورا محکوم کردند((خبرگزاری ایسنا از آنان با عنوان «زنان بسیجی» و خبرگزاری فارس «جمعی از فعالان زن» یاد کرده.))
 .




لابد شما هم فکر میکنید که مرحومه میریام کری خواهرزاده مارتین لوتر کینگ یا دختر خوانده نلسون ماندلا بوده و در حین مبارزه با نژاد پرستی و برای احقاق حقوق سیاه پوستان به درجه شهادت رسیده که خواهران بسیجی مجبور به واکنش و اعتراض گشتند و خانه و زندگی و بچه هایشان را ول کردند تا به دولت آمریکا خشم و نفرت انقلابی خودشان را نشان بدهند و مشت محکمی به خایه های استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست ها بکوبند.

نخیر ٬  اصلا هم  اینطور نبوده  و نیست ..... بلکه:

(( قضیه از این قرار است که روزپنج شنبه 11 مهر ماه و حوالی ساعت 3 بعد از ظهر زنی کودک خود را سوار خودرو کرده و از موانع امنیتی که در خیابان پنسیلوانیا به سوی کاخ سفید واشنگتن تعبیه شده می گذرد و به هشدارهای پلیس توجه نمی کند و به مسیر خود ادامه می دهد تا در منطقه ممنوعه در نزدیکی کاخ سفید می رسد. تلاش ماموران برای متوقف ساختن او به نتیجه نمی رسد و سر انجام اتومبیل او را به گلوله می بندند و میریام کری از پا در می آید. این زن ، قبل از مرگ ، دو پلیس را زیر گرفته و مجروح کرده و به خودروهای پلیس و تأسیسات امنیتی آسیب رسانده بود. در اخباری که منتشر شده آمده است که اوبه دلیل اختلالات روانی در دسامبر سال 2012 در یک کلینیک روانی تحت درمان بوده است.))



حالا خودتان حساب کنید;
 که این کلاغ های ولایت برای چه کسی ؟ و با چه عقلی ؟
رفتند و درمقابل دفتر سازمان ملل و خبرنگاران خارجی  قارقار کردند
وایرانیان و بالاخص مسلمانان را مایه تمسخر  و ریشخند جهانیان نمودند !

آیا این کلاغ سیاه های ولایت با این سطح فهم و شعور! میتوانند زنان دیگر را ارشاد بکنند ؟

و آیا حق با آن دختران و زنانی نیست که اینها را کتک میزنند ؟


هیچ نظری موجود نیست: