چهارشنبه، آبان ۰۸، ۱۳۹۲

باید به امت همیشه در صحنه و فقیهان شورای نگهبان تبریک و دست مریزاد گفت !

باید به امت همیشه در صحنه و فقیهان شورای نگهبان تبریک و دست مریزاد گفت !




ده تن از  نمایندگانی که صلاحیت آنها برای حضور در مجلس توسط فقیهان باهوش وتیزبین شوراری نگهبان تائیدشده بود وآنها را صالح دانستند و از فیلتر عبور دادند.

  و مراجع عالیقدر و آدم شناس و خدا ترس شورای نگهبان خلوص و پاکدامنی وایمان واعتقادراستین آنها را به مبانی اسلام  تشخیص دادند و آنها را لایق نمایندگی دانستند و به مردم معرفی کردند.

افراد ناصالح و نانجیب و دزد و پدر سوخته ای بودند که در اختلاس سه هزار میلیاردی یا از نظر فقه اسلامی که همان  دزدی از بیت المال و خیانت در حق الناس باشد , دست داشتند.

همان ده نفری که امت همیشه در صحنه و آگاه و غیوردوستدار ولایت با آگاهی کامل و مطالعه و شناخت کافی از سوابق و تجارب وانقلابی بودن آنها و با اطمینان از احقاق حق خودشان توسط نماینده منتخب خودشان با عزمی آهنین و  با شوری انقلابی در انتخابات مجلس شرکت کردند , تا با حضور پررنگ و رای خودشان  مشت محکمی به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی و صهیونیست های غاصب و اوباما و بوش و نتانیاهو و مخالفین نظام بکوبند و کاندیدای خود را برای خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی به خانه ملت بفرستند!

 باید به این شورای نگهبان که با این همه دقت و تحقیق برای تعیین و تائید این نمایندگان دزد و بیشرف و خائن و معرفی آنها به مردم تلاش شبانه روزی کردند و زحمت کشیدند , آفرین گفت!

حقوقی که میگیریدو نانی که ازآن میخورید , از گوشت خوک بر شما حلال تر باد. 

و مرحبا به شعور انقلابی امت همیشه در صحنه و مردم انقلابی با این شناخت و آگاهی از منتخب خودشان و انتخاب شایسته ای که کردند!

 پس فقرونکبت و بدبختی حاصل از رای دادنتان هم لایق شما وسزاوارتان باد ..... 
   

هیچ نظری موجود نیست: