سه‌شنبه، مهر ۰۹، ۱۳۹۲

فقط خیال میکنیم که یکدیگررا نمیفهمیم و تصورمیکنیم که ازهم دورهستیم

فقط خیال میکنیم که یکدیگررا نمیفهمیم و تصورمیکنیم که ازهم دورهستیم


خیلی جالبه ...

تابحال وبلاگ و نوشته های یک برادر ارزشی اونهم از نوع منحرف ( مرتبط به جریان انحرافی) احمدی نژادی را نخونده بودم و جدی نگاه نکرده بودم .

چون فکر میکردم که دنیای عقیده و سلیقه من و با دنیای اونها انقدر فرق داره و از هم دوره که حتی با سرعت نور ومحاسبه سال نوری هم بهم نمیرسیم .... 

راستش را بخواهی فکر نمیکردم اصلا مطالبشون ارزش خوندن و نگاه کردن داشته باشه واگه یه نگاه به تیتر کیهان و رسالت و رجإ نیوز بندازی کل مطالبی که لینک کردند و نوشتند را به اضافه  متن و محتوای تمام انشإهای دوره مدرسه شون را هم  میتونی حدس بزنی و بفهمی !

اما باید بگم که سخت در اشتباه بودم و تصور ابلهانه ای داشتم .

 یک آقا حامد آرمانشهری آرمانگرایی هست که برخلاف همپالگی هاش نظرات مخالفش را اگر حاوی توهین و حرف رکیک نباشه درج میکنه و گوش شیطون کر بهشون پاسخ هم میده... (جل الخالق )

تازه با پینک فلوید هم حال میکنه و روز اول مهر ها هم یاد آهنگ ( دیوارش ) میفته و بعضی وقتها هم یک کلمات قلمبه سلمبه خارجکی مینویسه ٬ ایسم دار خفنی ها....

که باید بری پیش حجاریان و عباسی و محبی و برادر حسین تا معنیش رو بفهمی !
خیلی هم رک و بی پرواست ....


که معلومه یا پشتش خیلی گرمه و یا هنوز جای سفت نشاشیده که عاشقی از یادش بره ....

خلاصه که این حامد خان با این همه مزایا و سجایای خوب ومحاسن پسندیده  ٬ یک تضاد مخوف و باورنکردنی و عجیبی درش وجود داره .....

او به احمدی نژاد و مشایی ایمان داره و فکر میکنه که آنها واقعا رجل سیاسی میباشند و خادم مردم هستند و مورد ظلم و تبعیض قرار گرفتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

تصور کنید ٬ درست مثل اینکه یک عقاب یا طاوس بره قاطی مرغها و سعی کنه تخم بذاره واگر نشد تلاش کنه که لااقل روزی چند لیتر شیر بده !؟

قربون خدا برم ...

خوب همه چی رو به یکنفر نمیده و گل بی خار( کاکتوس نه ها ...) هم خداست....

البته باید ببینیم که قبلش کی ها رو دیده و چی ها ازشون دیده و بنده خدا چی کشیده که در مقابل اونها مشایی و احمدی نژاد براش سیاستمدار و کار درست و آدم حسابی بحساب میان !!

البته من در عین تاسف و تأثروتحمل به سلیقه و عقیده اش احترام میزارم....

بگذریم ....

یه یکساعت دوساعتی مطالبشو خوندم و پیوند هاشو نگاه کردم و در کمال تعجب و ناباوری دیدم که با اینهمه اختلاف نظر و سلیقه و افکار نه تنها از هم غریبه و دور نیستیم ٬ بلکه خیلی نزدیک هستیم ودر مهمترین نکته  که همان نگرانی از آینده ایران و عاقبت فرزندانش ودر  خواستن و آرزوی عظمت و آبادی و بهترین ها برای ایران و ایرانی باشه,  با خودش و دوستان پیوندیش  همنظر و متفق الرأی هستیم .

منتهی مطمئنم که آنها هم مثل من در مورد آنها  ٬ در مورد من همانطور فکرو قضاوت میکنند و باور دارند که من اشتباه میکنم و راه درست را نمیرم و دنبال افراد نادرستی رفته و افتادم ...

چقدر خوبه که بدونیم و بفهمیم ما دشمن همدیگه نیستیم  بلکه فقط با هم اختلاف نظر و سلیقه داریم .

امیدوارم که طرف خطاکار یا هر دو طرف ٬  زمانی به اشتباهشون پی نبرند که دیگه دیر شده باشه و فرصت جبران نداشته باشند .//     

هیچ نظری موجود نیست: