جمعه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۹۲

احمقانه ترین گفته های آخر هفته

احمقانه ترین گفته های آخر هفته 

محسن رضایی: «پرونده فتنه ۸۸ از ۱۰ سال پیش روی میز بوش بود»

[[ جناب سردار پرونده فتنه را کریستف کلمب برای آبراهام لینکلن آورد که بعلت مرگ کندی ، هنری کیسینجر برد برای تا م کروز..... ]]

احمد مروی: رهبری روزانه ۱۷ ساعت کار مفید می‌کند!

[[ به رهبر کاری نداریم،  خودت چطوری؟؟
درآمدت از پاچه خوری خوب هست ؟]]  

احمد جنتی: کسی از پدر من رنجشی به دل ندارد!

[[ معلومه ...چون هنوز آدم را خدا خلق نکرده بود که کسی باشه ..... !]]

 آیت‌الله اسدالله ایمانی :حریم حجاب در خانه‌ها شکسته شده و در آپارتمانی محدود بدون در نظر گرفتن حریم خانواده دستشویی در پذیرایی قرار دارد.!!

[[ باید بنابر این حدیثی که از غلغل ابن مالک بن مستاجر، یکی از یاران امام نقی  
بجا مانده :

(( ان الاحداث المستراح من الخارجه فی الاتاق الپذیرائی من برای حفظ الحجاب
 در الخانه ها  و کل الآپارتمانها هذا برای الحریم الخانواده ))

رفتار کرد و به معماران فتوی داد که صبح ها ناشتا پنج بار  آنرا از حفظ بخوانند
 و به اجر ها فوت کنند ]]      

غلامعلی حداد عادل : رنگ من بیرنگی هست !

[[ اگر میگفتند  چه مزه ای هستی ؟  چی میگفتی ؟]]

باهنر : آدم لیزی هستم !!

 الان با گازوئیل لیتری 150 تومانی برای کشاورز نمی صرفد که کشاورزی کند. تازه قیمت آزاد گازوئیل 350 تومان است که اگر بخواهد 5 برابر بشود می شود لیتری 2000 تومان. فقط مگر اینکه بشود شمش طلا کاشت که بصرفد وگرنه هیچ کشت و کاری در کشاورزی با گازوئیل لیتری 2000 تومانی نمی صرفد.
[[ ما نفهمیدیم این آقا چجوری ١٥٠را در ٥ ضرب کرد و شد ٢٠٠٠ و یا ٣٥٠ را در ٥ ضرب کرد و بجای ١٧٥٠ بازهم رقم ٢٠٠٠ را آورده !!]]

هیچ نظری موجود نیست: