شنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۹۲

آقای رحیم مشائی ، احمدی نژاد پدر ما را هم در آورده ...

آقای رحیم مشائی ، احمدی نژاد  پدر ما را هم در آورده ...



اسفندیار رحیم مشائی کاندیدای جناح دولتی ، که اگر بطور مستقل در انتخابات شرکت میکرد و زیر چتر دکتر و دولت نبود ، امکان رای آوردنش خیلی خیلی بیشتر بود ، در تالار کاخ سعد آباد به وبلاگ نویسان گفت :

 [[ مشایی در این جلسه همچنین در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید انتقادی به دکتر احمدی‌نژاد بکنید چه می‌گویید؟

گفت: «اگر بخواهم انتقاد کنم این است که آقای احمدی‌نژاد از بس از من تعریف کرد پدر مرا درآورد." ]]



ای اسفندیارک  ، این فامیل شما در این هشت سال از بس از خودش و دولتش تعریف کرد ، پدر همه ما را در آورد ...!

تو که هشت روزی بیش نیست که مجبوری اراجیفش را گوش کنی !!!

پس ببین ما چه کشیدیم در این هشت سال ............................

مبادا شما از تعریف های  او ، خر کیف بشویید و نیشتان را تا بناگوش باز کنید ، چون میگویند :



(( مردی سقراط حکیم را بدید و بدو گفت که فلانی از شما تعریف میکرد .....

سقراط سر به گریبان برد و های های گریست ...

مرد پرسید : گفتم از شما تعریف کرده ، چرا مکدر شده و گریه میکنی ؟

سقراط گفت : نمیدانم چه کار ابلهانه ای کردم ، که چنان ابلهی را خوش آمده و از من تعریف کرده ...!!)) 

این حکایت در مورد شما صددرصد صدق میکند چرا که اگر به اندازه جو عقل داشتی و قد سر سوزنی فهم و شعور در وجنات شما بود ، همراه احمدی نژاد اینطرف و آنطرف نمیرفتی و یللی و تللی نمیکردی و کاندیدای ریاست جمهوری نمیشدی  ......

راستی یادم رفت ، کلک و حقه ، کسالت داشتم و مریض بودم ، برای تست اعتیاد قدیمی شده ،  که اگر چیزی نشان داد بهانه خوردن داروی کدئین دار را بیاوری ...... خودتی .!



[[ وی خطاب به حاضران گفت: "من امروز کسالت داشتم و برای چکاپ به بیمارستان رفتم و تست اعتیاد هم دادم تا برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مشکلی نداشته باشم!"]]
 http://www.fardanews.com/fa/news/262052/تست-اعتیاد-مشایی

هیچ نظری موجود نیست: