پنجشنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۹۲

آیا فقط پروسه تبدیل کاپشن پنج هزار تومانی به کت شلوار پنج میلیونی را باور کنیم ؟

آیا فقط پروسه تبدیل کاپشن پنج هزار تومانی به کت شلوار پنج میلیونی را باور کنیم ؟


 
محمود احمدی نژاد یا بقول طرفدارانش ، مردی از جنس مردم !! طی یک پروسه امام زمانی ، فقط در مدت چهار سال ارزش پوشاکش هزار برابر شد و دیگر از جنس مردم نیست.!

 و شاید حالا دیگر هواداران کله شق و نفهم ایشان هم فهمیده باشند که ایشان از جنس مردم نیست ، بلکه آدمیست که جنسش شیشه خرده دارد !



اما بر ما هست که بگردیم و ببینیم که این پروسه فقط در مورد پوشاک و شورت و جوراب و کت شلوار ایشان اتفاق افتاده ، یا در تمام جوانب زندگی و دارائی ها و زوایای دیگرایشان هم سرایت کرده وآیا همه چیزشان  هزار برابر شده و ما بیخبریم !؟

یک وقتی خدای نکرده فکر نکنید که حسودی میکنیم ها ......اصلا ،
بخدا ، ما هم از اول طالب یک رئیس جمهوری  بودیم که آبروی ما را در
مجالس و صحنه های بین المللی نبرد و سوژه و خوراک خنده ومایه تمسخر
رسانه های جهانی نشود .// 
             

[ خوب بگو برادر من ، دلت غنج میزد و میخواستی مثل آدم ، کت شلوار مدل ایتالیائی بپوشی ، خبرت از همون اول میپوشیدی و ما را هم در دنیا سرافکنده نمیکردی ... فقط موندم که بعد از این میخواهی این کت و شلوار را تنت کنی وبروی به ولایتت آرادان ، که به کی پزبدی و فخر بفروشی؟]    

        
 
 اما جناب آقای رئیس جمهور ،

چطوری هست که مردم در مدت ریاست شما ، فقیرتر شدند و به دنبال مرغ و گوشت و برنج افتادند و مجبورند در صف بایستند ، ولی شما تازه یاد تیپ زدن افتادی و دست به جیب شدی و میلیونی پول کت شلوار میدهید ؟

و مهمتر از همه اینکه، آیا  این پولها  بوی نفت میدهد؟

که اگر میدهد و میدانم که میدهد ، باید از پول فروش همان هفتصد هشتصد میلیارد،  دلارهای نفتی باشد،  که معلوم نیست کجاست و چه کار کردید؟

وقدرتی خدا که ،  هیچکس از دولتمردان و آقایان و نمایندگان هم دنبالش را نمیگیرند و چیزی راجع به آن از شما نمیپرسند!

 و به جای حسابرسی مبلغ آن ، به کت شلواریا لحن حرف زدن شما گیر میدهند ، که ظاهرا  پیداست که همه شما سر در یک آخور و   دست در یک کاسه دارید  .....!!

یادتان هست ؟

همان پول نفتی که قرار بود به سر سفره های مردم بیاورید ها .......!

راستی آقای احمدی نژاد از آقای خاوری چه خبر؟

اینبار تماس گرفتید یا گرفت ، حتما سلام ما را هم برسانید ...!

آخر ، میگفتند که اوهم با کتانی چینی و شلوار سربازی و یک بادگیر به تهران آمد ، ولی در اواخر کارش اوهم کت شلوار های مارکدار ایتالیائی میپوشید و الان در کانادا در ویلای دو میلییاردیش نمیدانم چه میپوشد ؟



هان تا یادم نرفته .....

آقای دکتراحمدی نژاد  ، چند روز پیش سبزی فروش سر محله شما را دیدم ، همانی که گوجه فرنگی ارزان میفروخت و شما آدرسش را دادید....

گله میکرد که شما و پروین خانم و حاج داوود و منزل و صبیه ، خیلی وقت هست که دیگر از او خرید نمیکنید و میگفت که دیده ، یک نیسان ابی رنگ با محافظ هفته ای یکبار جعبه جعبه و کارتن کارتن و گونی گونی ، خالی میکنند و میروند !! 

فقط مواظب باشید که از آن برنجهای هندی که دولت خدمتگزار شما زحمت وارد کردن آنرا کشید را به شما نیندازند که میگویند آلوده هست و چند نفر از شهروندان نیز با خوردن آن مرده اند ........

حاج آقا چطورند ؟

داروهایشان را میتوانید پیدا کنید ؟

سفیران سفارت ها ،  برایتان می آورند یا از همان ناصر خسرو میخرید ؟

ای کله پدر هرچی انرژی هسته ای که حق مسلم ما هست بکنند،  که آمریکای جهانخوار بخاطرش دارو را تحریم کرد ، تا بیماران رزمنده و جان برکف ما را به فیض شهادت تحریمی -اتمی ، برسا ند!

خلاصه که مواظب داروهای متشابه کشور دوست و همسایه چین ، رفیق تجاری صدقه سر دولت خودتان باشید ، که پینیسیلین ها و داروی بیهوشی تقلبی آنها ، تاحالا خیلی تلفات داده ، برای سلامتی حاج آقا میگویم .//

آقای احمدی نژاد ، دوره دوم ریاست جمهوری شما هم رو به اتمام هست و یواش یواش باید فکر شغل دیگری باشید .....

میگویم اگر میبینید که کشت و برداشت کت شلوار از سیب زمینی و آب معدنی بیشتر است و میصرفد و توجیه اقتصادی دارد ، من هم پول یارانه ها را ، که میگویند قرار است دویست و پنجاه هزار تومان بشود را پس انداز کنم و باهم بزنیم تو کار کت شلواری و باهم کاسبی راه بیاندازیم !!

و در آخر ، آقای رئیس جمهور ، نمیخواهد که برای سیاه بازی در سفر های استانی بیخود تان ، آن کاپشن که به نوشته گاردین پاره هم شده ، را بپوشید ، چون هم مردم جنسشان عوض شده و فهمیدند و هم جنس شما خرده شیشه اش زیاد شده ودیگر به جنس مردم نمیخورد.....پس راحت باشید .//

              

هیچ نظری موجود نیست: