سه‌شنبه، اسفند ۲۹، ۱۳۹۱

نیاز ما به شرافت اخلاقی برای سرنگونی رژیم آخوندی وجودی خودمان

نیاز ما به شرافت اخلاقی برای سرنگونی رژیم آخوندی وجودی خودمان 

نمیخواستم برای شب عید مطلبی با بار منفی و ناخوشایند ،که به بعضی ها ممکنه بر بخوره بذارم ، ولی تصور کردم شاید ،تو این وقت سبب یه تکون کوچیک بشه و تا بعضی از ماها که ادعاهای بزرگ ، بزرگ 
میکنیم و قشنگ ، قشنگ  حرف میزنیم به خودمون بیایم و  .......

شاید برای تو  اصلا مهم و قابل اهمیت نیست و نباشه ....،

ولی من با اینکه قید کردم برداشت مطلب از وبهای من با ذکر ماخذ و منبع بلامانع هست و آزاد میباشد ، نگاه میکنم میبینم ،طرف مطلب و لینک و نوشته را برداشته  و بجای سلام نوشته درود ! و یا عکس را عوض کرده و و یا دو خطی در بالای نوشته من از خودش تعریف کرده و نوشته را بی کم و کاست زیر آن جا داده و نه اسمی از منبع خبر و یا نویسنده اصلی برده و نه هیچ .......!!

 بلکه در مقابل تحسین دیگران اظهار فروتنی میکنند و با پارسی ناب ، به تشویق مخاطبشون (( با مال مردم )) جواب هم میدهند !!

این کار اگر از افرادی گمنام و در حد پیام و کامنتی در سایتی سر بزنه ، جای تعجب و حیرت ندارد ولی در بعضی از جاها وبرخی از افرادی که توقع نمیره ، و دارای سابقه و وب های معروف و پربیننده هستندوقتی که دیده 
میشه ،به جای شاخ ، چنار رو سر آدم سبز میشه ،

که ای بابا ............توهم ؟ 

اینکار اگر با قصد کپی کردن بدون ماخذ باشه ، که به اون میگن سرقت ادبی یا همون دزدی خودمون و اگر برادر من زور داره برات که اسم کسی را بیاری .......خوب ندزد عزیز من ....!!

یک شخص مبتدی و آماتور شاید دلش با دوتا تعریف و تمجید آبکی خوش بشه و تشویق به نوشتن شود ، ولی تو برای چی ؟؟؟؟؟

باور کنید که ما قبل از براندازی و سرنگونی حکومت آخوند ها ، باید اول اشتباهات و معایب خودمان را سرنگون کنیم و اول باید این خود و من و منم را براندازی کنیم .//

وقتی هنوز برای یک کار بی ارزش و بی اهمیت ، شرافت خودتو زیر پا میزاری و دست به چنین کاری میزنی و فریاد آزادی و قانون و دمکراسی و وووو .....سر میدی ، حسین شریعتمداری را نقد میکنی و از رذالت آخوندها و دروغ هائی که میگن مینویسی و وای وجدانا و وای شرفتا سر میدی .....؟

تو از نام بردن و نشان دادن نام دیگری بغیر از خودت ترس و وحشت داری .......

آخونده نخواد قدرت و پول و مقام و شهرتش را بده و بی شرفی میکنه ، بد هست و رذل هستند ؟؟؟؟

روده درازی نمیکنم ،

بیا دوست عزیز اول آخوندو رژیم اشغالگر وجود خودت را سرنگون و محاکمه کن تا بتوانی آزاده و سربلند و پاک به راهی که همانا نجات میهنت هست پا بگذاری و  .........

هیچ نظری موجود نیست: