چهارشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۹۱

شانه هایت را برای , گریه کردن دوست دارم , دوست دارم

شانه هایت را برای ، گریه کردن دوست دارم ، دوست دارم


شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
من هوگو را ، از برای با تو بودن ، دوست دارم ، دوست دارم 

خالی از خربازی من ،  برتر از آرایش تو
من تو را بالاتر از اون ،  برتر از من دوست دارم


عشق صدها چهره دارد ، عشق تو چاوز میاره 

عشق را در گریه ی ، روی شونه ام  دوست دارم

در خموشی چشم مارو ،  گریه ها و   شانه  هاست
من هوگو را درجثه ی ، امام  دیدن دوست دارم

من تو را بالاتر از اون ،  برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم ، دوست دارم
من هوگو را ، از برای با تو بودن،  دوست دارم ،  دوست دارم

در هوای دیدنت ، یک کله اینجا  من پریدم
تابوت  را در مقدم ، عشقت بوسیدن  دوست دارم

بغض سر گردون ابرم ، تو کمی نوازشم کن
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

من تو را بالاتر ازاون ،  برتر از من دوست دارم

شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
من هوگو را ، از برای با تو بودن ، دوست دارم ، دوست دارم


شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم

دوست دارم دوست دارم

هیچ نظری موجود نیست: