یکشنبه، اسفند ۲۰، ۱۳۹۱

آقای آل اسحاق ، من دله دزدم ، تو دزدی ، او شاه دزد است

آقای آل اسحاق ، من دله دزدم ، تو دزدی ، او شاه دزد است



آقای یحیی آل اسحاق که از جانب هیات موتلفه ، کاندیدای ریاست جمهوری
 انتخابات  آتی گردیده ، از دزد ، دزد گفتن انتقاد کرد ، ولی نگفت به جای دزد چه کلمه ای استفاده کنیم ؟
باید بگوئیم سارق یا گوگولی مگولی .....!!

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی آل‌اسحاق که در جمع مدیران حوزه‌های حزب موتلفه اسلامی استان تهران سخن می‌گفت، اظهار کرد:  به‌جای روحیه تعارضی که هر روز بگوید: «من دزدم، تو دزدی، او دزد است، ما دزدیم، شما دزدید، ایشان دزدند. من فاسدم، تو فاسدی، او فاسد است..... به‌‌جای این فضای فساد عمومی کشور باید فضای تعاملی را با سعه ‌صدر و حفظ ارکان اعتقادی با محور ولایتمداری برقرار کرد و با فساد نیز به صورت عملی و نه شعاری مبارزه کرد. //

اما ایشان به نحوه صرف فعل مذکور ،دقت نکردند که من ، توجه ایشان را به نحوه صحیح و درست صرف فعل دزدی کردن ، همراه  با مخلفاتش ، جلب میکنم ،
آقای آل اسحاق دقت کنید تا بفهمید دزدی داریم تا دزدی و دزد داریم تا دزد  :

من دزد هستم ، تو دزد هستی ، او دزد هست /

اما .............

من دزد نبودم ، تو دزد شدی ، او دزد بود /

من نباید دزدی کنم ، تو شاید دزدی کنی ، او حتما دزدی میکند /

من را دزد کردند ،تو در محیط دزد شدی ، او از اول دزد بود /

من ، دوست ندارم دزدی کنم ،

تو ، بدت نمی آید که دزدی کنی ،

او ، از روی عادت باید دزدی کند .//

من ، مجرم و تبهکار و خلافکار و زندانی میشوم ، اگر بدزدم ،
تو ، نماینده مجلس بودی ، استاندار میشوی ، اگر بدزدی ،
او ، همان مرجع و رئیس مجمع و عضو شورا و رهبر میماند ، اگر بدزدد ./

من ، یک مرغ  برای شام شب میدزدم ،
تو ، هزار مرغ برای زیاده خواهی میدزدی ،
او ، مرغداری و آش را با جایش میدزدد .//

من ، کار نداشتم و ندارم که دزدی میکنم ،
تو ، مخصوصا رفتی سر کار و  دزدی میکنی ،
او ، کاری به این کارها ندارد و دزدی میکند .//

من ، فقط به اندازه سهم خودم میدزدم ،
تو ، برای سهم نوه و نتیجه هایت هم  میدزدی ،
او ، سهم نمیفهمد و نمیداند برای که اینهمه میدزدد .//

من ، برایم گناه و حرام است اگر بدزدم ،
تو ، برایت مباح یا مکروه و مستحب است اگر بدزدی ،
او ، برایش صواب و حلال و واجب است اگر بدزدد .//

من ، ازسرناچاری و احتیاج دزدی میکنم ،
تو ، از روی تفنن و یاطمع و آزمندی دزدی میکنی ،
او ، از سر خوشی وبرای آنکه از مرض نمیرد دزدی میکند .//

من ، انگشتان دستم را قطع میکنند اگر دزدی کنم ،
تو ، چند روزی در بهترین سلول اوین میمانی اگر دزدی کنی ،
او ، دوقورت ونیمش باقیست و طلبکار هم هست اگر دزدی کند .// 

من ، به اسفل والسافلین جهنم میروم ، اگر دزدی کردم ،
تو ، با پولشوئی وخمس وزکات زورکی دربهشتی ،اگر دزدی کردی ، 
او ، قانون واحکام را به نفع خودش تغییر میدهد و اصلا دزد نیست و دزدی نمیکند .//

آقای آل اسحاق امیدوارم نحوه صرف کردن فعل دزدیدن را فهمیده باشی و فساد را هم به همین منوال میتوانی نحو و صرف کنی ، و برادر من ، زیاد به خودت فشار نیار .......


 

هیچ نظری موجود نیست: