شنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۱

روازاده : مظلوم ترین ملت دنیا فلسطین نیست ،بلکه انگلیس است.

         دکتر روازاده ; مظلوم ترین ملت دنیا فلسطین نیست ،بلکه انگلیس است.!!



کاملا حق با آقای دکتر روا زاده هست و با شهامت عین حقیقت رو گفتند .

ملت مظلوم انگلیس ،خیلی وقته مظلوم هستند ،و اصلا ۲۵۰۰ سال هست که مظلومند و هیچ کاری هم نمیتونند بکنند .

مخصوصا اهالی منچستر و بیرمنگام خیلی خیلی مظلومند و از چپ و راست و بالا و پایین و عقب و جلو ،مورد ظلم قرار میگیرند .

میدونید , نزدیک ۴۰۰ سال هست که تمام دنیا ،مخصوصا اهالی آفریقا و آسیا این کشور رو استعمار کردند و سرمایه های ملی و اثار باستانی این کشور رو غارت کردند و بردند توی زیر زمین خونه هاشون قایم کردند و پس نمیدهند .

تا همین ۷۰ ، ۸۰ سال پیش آفریقائی ها با کشتی حمله میکردند به اونجا و میکشتند و میسوزاندند و اهالی نجیب و مظلوم انگلیس را غل و زنجیر میکردند و میبردند امریکا و توی بازار برده فروشی میفروختند و اصلا خجالت هم نمیکشیدند.

               

و نسل تمام جانوران را برای دکور و تزیین اتاق ها یشان از بین بردند .

و مردم ظالم و ستمگر هند نزدیک به صد سال جزیره انگلیس را اشغال کردند و تمام منابع و معادن و سرمایه های مردم مظلوم انگلو ساکسون را چپاول کردند .

همین چینی ها با یه وجب قد و چشمهای کجشون ،ریختند توی انگلیس و غارت ها کردند و نصف بیشتر اهالی شریف و نجیب و زحمتکش و مهربان انگلیس را بزور به تریاک معتاد کردند و توی همه بنادر شیره کش خانه بنا کردند و خدا پدر ملکه ویکتوریا رو بیامرزه که گفت هر کی تریاک رو ترک نکنه عاق میکنه و شیرش رو بهش حروم میکنه و فردای محشر هم از گناهشون نمیگذره .

      

و این بومیان وحشی استرالیا و نیوزلند هم بزور رفتن انگلیس و قتل عام هایی کردند که نزدیک بود نسل انگلیس ها رو از کره خاکی بردارند .

همین مردم ستمدیده و مظلوم انگلیس چند صد بار با کشورهای ،هند و امریکا و عراق و هنگ کنگ و چین و آفریقای جنوبی و مصرجنگیدند .

 و در جنگهای وحشتناک  ازخود رشادت ها نشان دادند و شهید ها دادند  تا استقلال خودشونو بدست آوردند.

و سرخپوستان قبایل سو و شایان و آپاچی با حمله به این کشور معصوم و مظلوم چند نژاد از قبایل انگلو ساکسونی را از بین بردند و شعارشان برای این مردم ستمدیده این بود (( انگلیسی خوب ،انگلیسی هست که زیر ریل قطار له شده )).

بیشتر بدبختی های این ملت مظلوم بخاطر وابستگی این کشور صلح طلب
به نفت هست و و حتی با پول پیش وسفته و سند خانه هم بهشون نفت نمیفروشند. 

و همین ایرانیها مخصوصا دایی جان ناپلئون و مش قاسم ،هر اتفاقی که میفته تا چاه مستراح خونشون هم که میگیره ، میگن:
 
کار ،  کار اینگیلیس هاست .

و کلی این ملت شریف و مظلوم انگلیس رو مسخره میکنند .

و یک خانواده سلطنی مثل بختک افتاده روی این مردم بیچاره و تمام نفت و گاز و جواهرات و ذخایر طبیعی و... کشورمظلوم انگلیس را  تاراج میکنند و مفت میفروشند و همه رو دلار میکنند و میفرستن کانادا و خانه های میلیاردی میخرند و اصلا به مردم حساب پس نمیدهند ، درست مثل این آخوند ها !!

              

۲ نظر:

ناشناس گفت...

حق باایشونه ولی ماچرا نتونستیم مثل اونا بشیم ساختارفیزلوزی دیگه ائی دارند که مانداریم شاید واقعا باریتعالی درخلقتشون پارتی بازی کرده وکمی روغنشو بیشترکرده ویادرساخت گل اولیه همراه و همکاری باوردستش حضرت شیطان را به او سپرده.افشین

Unknown گفت...

ولی افشین جان من فکر میکنم ملاک ها و خصلت هایی چون نجابت و شرافت انسانیت و نوعدوستی و ....در ما هست که در آنها نبود ، جنایت هائی کردند که جدا شرم آور و ننگی برای بشریت هست و هنوز میکنند .//