چهارشنبه، شهریور ۱۵، ۱۳۹۱

آقایان کاری نکنند به میدان بیایم و بگویم غلط کردم

آقایان کاری نکنند به میدان بیایم و بگویم غلط کردم
 
آدم اگر میخواهد غلط هم بکند ،اینجوری مثل آقای خاتمی غلط بکند !!
 
 
من تابه حال رای ندادم ،ولی اگر آقای خاتمی اینبار کاندید بشود صددرصد
به ایشان به تنها آدم صلاح طلبی که شهامت غلط کردن وگفتن آنرا از رسانه جمعی را داشت رای خواهم داد ، وپشیمان هم نمیشوم .//
 
[[ به گزارش افکارنیوز به نقل از مشرق، محمد خاتمی با انتقاد از فشارهایی که این روزها برای ورود وی به عرصه ریاست جمهوری وارد می شود گفته است:
من تحت فشار همین آقایان در سال ۸۸ وارد میدان شدم و بعد مجبورم کردند از میرحسین موسوی دفاع کنم./من هنوز دارم تاوان حمایت از موسوی را پرداخت می کنم و آقایان کاری نکنند به میدان بیایم و بگویم غلط کردم.]]
من حاضرم تاوان آن را بپردازم. //
 
 
شما در طی تاریخ چند صدساله آخوندی ،میتوانید آخوند ،ملا ، روحانی ، منبری شیخ، طلبه ، ......را پیدا کنید که حرف از تاوان دادن بزند .!!!
 
آخوند و دادن ..... آخوند و قبول اشتباه و پرداخت تاوان.....الله اکبر
آن هم درست در وسط چله گرما ی تابستون بیاد میدان و غلط بکنه !!
 
 
باید به خاتمی بگویند معجزه هزاره سوم ، فتبارک الله احسن الاخوندی....
 
من فکر میکردم ،این ترسوترین اصلاح طلبهاست ،نه بخدا ، اگه دوتا مرد توشون باشه ، اولیش همین خاتمی هست و دومیش هم بازهم خود خاتمی هست .//
 
آقایون اصلاح طلب و سبز زده یاد بگیرید و ببینید چطوری مردونه میشه غلط کرد و تاوان داد !!
 

هیچ نظری موجود نیست: