پنجشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۱

بی توجهی به جان علاقه مندان به فوتبال ایران

 بی توجهی به جان علاقه مندان به فوتبال ایران

من بعد از بازی کذائی ایران - بحرین ، که در آن تیم ایران با نتیجه ( ۳ - ۰ ) از بحرین شکست خورد[ نتیجه ای که با عدم حضورهرتیمی به تیم مقابل داده میشود ]



 و آن حرکت خائنانه بحرینی ها یعنی گرداندن پرچم عربستان بدورزمین که نشانگر پاچه خواری مفرط آنها از عربستانی ها بود ،

((چراکه برای آنها برد وباخت فرقی نمیکرد و فقط در صورت باخت  تیم ایران
به بحرین عربستان از آن گروه به جام جهانی میرفت و چنین هم شد...))

 باور کنید تا چند ساعت  قفسه سینه ام درد میکرد وسرم گیج میرفت و چشمانم سیاهی میرفت و دودو میزد و حالتی مانند خفگی داشتم...

 پس از نجات از آن حال تصمیم گرفتم که برای مفت نباختن جانم , آنهم بخاطر فوتبال سلیقه ای و عقیدتی سیاسی ایران , دیگر فوتبال ایران را نگاه نکنم و نکردم .

وبعد ها گفتم که دیگی که برای تیم ملی ما نجوشد کله سگ درآن بجوشد ,
وقتی بازی تیم کشور خودم را نبینم پس بهتر است هیچ بازی را نبینم و قید فوتبال نگاه کردن را بطور کامل زدم .

خودتان انصاف بدهید ، چقدر دلهره ، چقدر حرص و جوش ، چقدر تحقیر ، چقدر خفت،چقدر شکستن غرور ملی ، چقدر دعوای بازیکنان با هم ، چقدر به لحظه آخر رسیدن ،چقدر با رنج و مرارت و ذلت به جام جهانی رفتن ، چقدردر دقایق اضافه نفس نکشیدن ،و چقدر دستمالی فدراسیون فوتبال و تصمیماتش شدن ، چقدر ؟؟

 بس بود ، برای من دیگر بس بود...



اما بازی دیروز لبنان با ایران که باز باختی  تاریخی برای فوتبال بی در و پیکر و بی آبروی تیم ملی ایران رقم زد و ثبت کرد , در مقابل کمکهای میلیون دلاری ایران برای بازسازی خانه ها و ساختن ورزشگاه و زمین چمن و اتوبان درلبنان چندان مهم نیست و ارزشی ندارد !

و مردم ایران باید بفهمند که خیرات  و دادن امید و شادی به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و لبنان حتی در مقابل حقارت وغم مردم ایران نه تنها واجب است بلکه امری طبیعی و عادی میباشد و نباید زیاد از آن جا بخورند  و توقع برد داشته باشند!!
 
            
از دید جمهوری اسلامی ، موشک و بمب افکن و خمپاره و سلاح و پول و دلار و بازسازی و توجه و عنایت و دلجوئی و رحم و مروت و انسانیت و شادی و نشاط و خنده در حق مردم لبنان از هر واجبی واجبتر و از شیر مادرشان یا شتر بر آنها گواراتر و رواتر است ، و مثل همیشه سهم مردم ایران اخم و تخم و کوفت و شما برای انقلاب چه کردید هست و بس  !!!!  

 

هیچ نظری موجود نیست: