یکشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۱

تلفن کردن زنی از ژاپن به امام رضا برای خاموش کردن آتش !!

تلفن کردن زنی از ژاپن به امام رضا برای خاموش کردن آتش !!


بعد اگر چیزی هم بگیم زرتی  حکم ارتداد و مهدورالدم از خودشون در میکنند.....
 
پس از شاهکارهای امام نقی ، حالا گیر دادن به امام رضا و میخوان از این امام غریب که با بچه آهوها بازی میکرد و دوستشون داشت، یک مامور ورزیده و شجاع آتش نشانی درست کنند !!
 
آنهم ازکجا ؟

از ژاپن و ازراه دور.......
 
[[ تماس زنی از ژاپن با کشیک حرم امام‌رضا(ع) ]]
 
 
خلاصه داستان :بنابر گفته متولیان حرم خانمی به آنها زنگ میزند و میگوید خانه ام آتش گرفت و دو فرزندم در محاصره آتش بودند و دیدم چاره ای ندارم که گفتم یا امام رضا و .... 

امام رضا اگر سوار قالیچه حضرت سلیمان هم که میشد از دو ساعت بیشتر طول میکشد که به ژاپن و یک ایالت و جائی دور از آب وآبادی (( جزیره ژاپن و جائی بدون آب ؟؟)) برسونه !!


چون حداقل چهار پنج تا کپسول و شیلنگ و وسایل باید ببره که فرش و قالیچه سنگین میشه و راه نمیره و تمام سوخت را هم باید برای تحریم ها تو ایران بزنه ، که .......//
 
البته این خانم که تعادل روانی درست نداره و دچار پارانوئید ماتریکسی حاد هست دفعه اولش نیست که از این معجزات میکنه و از این معجزات دست به نقد زیاد دارند که چندتا از آنها را میگم و اگر قبول ندارید میتونید از خادم حرم امام رضا بپرسید :
 
چند روز پیش همین خانم به واتیکان زنگ زده بود که از مسیح بخاطر باز شدن لوله دستشوئی خونه ش تشکر بکنه که آن روز عیسا مسیح تعطیل بوده و بجای او پاپ به ایشون گفت که :
خواهش میکنم ، وظیفه مون بوده .......!
 
هفته پیش هم که کفش یکی از همون دوتا بچه که امام رضا نجاتشون داد ، افتاد تو جوب آب و همین خانم با عجله رفتن خونه و به حضرت یونس که داخل شکم نهنگ با بابا ژپتو زندگی میکنه و موبایلش خط نمیده ، یه ایمیل با یاهو مسنجر فرستاد که بلافاصله یکی از دلفینهای حرم یونس کفش و چند کیلو ماهی سفید را براشون آورد که این خانم کارت تبریکی برای تشکر برای یونس  فرستادند .
 
سه هفته پیش هم از مریم مقدس مادر عیسا مسیح بخاطر استفاده از روش [ رحم اجاره ای ] برای بدنیا آوردن پیامبر خدا ،به دادگاه خانواده ایالتی ژاپن شکایت کرده که پرونده در جریان هست و وکیل مدافع مریم مقدس از جبرئیل در حضور پلیس بازجوئی کرده که متن آن منتشر نشده است.
 
 ایشان همچنین شکایتی از پیامبر اسلام در مورد تعدد زوجات برای دادگاه خانواده عربستان داشتند که بعلت همزمان شدن با فیلم توهین به پیامبر و خشم مسلمانان شکایت را پس گرفتند.
 
و ماه قبل هم با دالائی لاما بخاطر درست نشدن قفل در اتاق پذیرائی دعواش شده بود و به پلیس شکایت کرده بودو به خدا تلگراف زده بود که در انتخاب پیامبران و رهبران مذهبی دقت بیشتری بکنه و حتما این رهبران باید کلیدسازی و قفل واکنی بلد باشند تا بتونند مشکلات مردم که قفل کردند را با کلیدی باز بکنند .
 
 
راستی به خام حرم امام رضا بگید که اون خانم پیرزنه که از همه نبات میگیره...
 این کارش هست  وقتی که نباتها را  جمع کرد و یک کیلو شد ، میبره بازارچه پشت حرم به اسمال جهود میفروشه و کاسبی میکنه .........//

هیچ نظری موجود نیست: