پنجشنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۱

ابله ، پس فکر میکنی تا الان کجا بودی ؟

ابله ، پس فکر میکنی تا الان کجا بودی ؟
 یهو افتادم و مردم و دیدم که تو صحرای محشر ونزدیکی پل صراط هستم ./
 
 خلق الله گوش تا گوش تو صف دادگاه عدل الهی وایستادن و جای سوزن انداخت نبود ، یه دودوتا چارتا کردم و دیدم که من که نه نماز خوندم و نه روزه گرفتم و نه حج رفتم و ........
 
خلاصه که جام ته جهنم هست و بیخود برای چی تو صف وایستم و وقتم الکی تلف شه و مزاحم خدا و حساب کتابش بشم ؟
 
یه کمی گشتم و راه جهنم و پیدا کردم و سرمو انداختم پایین رفتم که برم جهنم .....،
 
 
که یهو یکی از اون فرشته ها داد زد : هوی ، کجا داری میری ؟
 
گفتم : خودم میدونم جهنمی هستم ....
 
گفت : کجائی هستی ؟
 
گفتم : ایرانی هستم .
 
گفت برگرد ،تو باید بری بهشت ....!
 
گفتم : برای چی ؟؟
 
گفت : ابله ، پس فکر میکنی تا الان کجا بودی ؟ !!!!!!!!!
 

هیچ نظری موجود نیست: