شنبه، مهر ۱۵، ۱۳۹۱

ائمه جمعه ، سه سال قبل ، احمدی نژاد ، امروز

ا[[ گر اینها بزرگان وعالمان وآگاهان ما هستند، پس وای به حال ناآگاهان وزیردستهای آنها.... ]]
سه سال از انتخاب مجدد محمود احمدی نژاد به مسند ریاست جمهوری که با تنش های فراوان مردمی و سرکوب شدید آن همراه شد ، میگذرد ، و اینک رئیس جمهورمحمود احمدی نژاد بخاطر عملکرد بد و گفتارهای نا خوشایند هدف آماج تیرهای انتقاد و سرکوفت وتحقیر گردیده وهمه بی محابا براو میتازند واورا محکوم میکنند .//
یعنی همان ایراداتی که مخالفان وی در رقابتهای انتخاباتی دور دوم بر وی وارد میکردند واو را به دلایل منطقی و مستندی که درعملکرد اشتباه و مخرب دوره اول ریاست جمهوریش داشت محکوم میکردند واورا شایسته ریاست جمهوری نمیدانستند ، امروزه از دهان حامیان و هواداران سرسخت وی در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری  ، بیرون می آید و همان حرفها را تکرار میکنند .// 
برای نمونه به تمجیدهای دیروز و انتقادات امروز ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه به دولت احمدی نژاد نظری میکنیم :
 
* آیت الله احمدعلم الهدی امام جمعه مشهدوعضو مجلس خبرگان   
دیروز ۲۶/۳/۸۸ : بديهي است آراي قاطعانه بيست و چهار ميليون انسان آگاه و هوشيار به فرزند دلير و خستگي ناپذير اين ملت آقاي دكتر محمود احمدي نژاد را در خدمتگزاري دين و امت براي چهار سال ديگر با نشاط تر در راستاي اجراي رهنمودها و اوامر حكيمانه ولي امر مسلمين موفق خواهد داشت.! 
امروز : شما به عنوان مسئول در برابر زندگی و معیشت این مردم مسئولیت دارید.، روزی که رأی گرفتید و ادعا کردید می‌توانید، آیا می‌دانستید این کشور و مردم انقلابی هستند یا نه؟
اگر می‌دانستید که نمی‌توانید در مقابل این مشکلات و بحران‌ها ایستادگی کنید اما، به مردم گفتید که می‌توانید، بی‌شک در حق مردم خیانت کرده‌اید و در این ارتباط نیز اگر می‌توانید کاری انجام دهید و آن را انجام نمی‌دهید و وارد عرصه نمی‌شوید، حکم منافق دارید. !!
 
* حجت الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد/
 
دیروز ۲۶/۳/۸۸ : وي همچنين با تبريک به رئيس جمهور منتخب مردم، يادآور شد: انتظار مي رود همچون گذشته [ ؟؟ ] در جهت تحقق برنامه هاي رياست جمهوري براي پيشرفت وعدالت تلاش شود.!
 
امروز : اگر متولیان [ دولت ؟] اهل تدبیر بودند قیمت کالاها انقدر بالا نمی رفت و یکی از علل گرانی در کشور را عدم هماهنگی و اعمال مدیریت نامناسب نسبت به تنظیم بازار کشور عنوان کرد .!!
 
* حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان/
 
دیروز۲۶/۳/88: با تبريک انتخاب دکتر احمدي نژاد با راي 5/24 ميليوني مردم گفت: اين حضور آگاهانه با تمام هجمه ها و توطئه ها به وجود آمد و دنيا نظاره گر اين حماسه، آگاهي و شعور ملت ايران بود.!
 
امروز: برخی هنرشان این است که به دنبال مقصر می گردند و به جالی اصلاح وضعیت سعی می کنند همدیگر را در بوجود آمدن وضعیت موجود مقصر معرفی می کنند.!!
 
* آيت الله هادي باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين و ائمه جمعه استان/
 
دیروز ۲۶/۳/۸۸ : ملت شريف، فهيم و هميشه در صحنه ايران اسلامي يکبارديگرشکوه وعظمتي بي بديل آفريد.انتخاب مجدد دکتر محمود احمدي نژاد را به رياست جمهوري اسلامي ايران به ايشان تبريک عرض کرده و مردم عزيز را به اتحاد و همدلي براي ساختن ايراني آباد توصيه و سفارش مي کنيم.  
[[** : زحمت کشیدی ،الآن چی میگی و چه سفارشی میکنی ؟ ]]
 
*آیت الله مصطفی علما ، امام جمعه کرمانشاه/
 
دیروز ۲۶/۳/۸۸ : انتخابات 22 خرداد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري كه راي آگاهانه به آرمان هاي اصيل انقلاب اسلامي است را به رهبر عظيم الشان انقلاب و رئيس جمهور محبوب تبريك عرض مي کنيم.!
 
امروز : بی‌تدبیری و سوء مدیریت شده که یک جنس اینقدر گران شود، باید قبل از گرانی اجناس قیمت را مدیریت کنیم و عمدتا دولت محترم باید مدیریت کند !!
 
*حجت‌الاسلام محسن کازرونی نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری /
 
امروز : وضعیت اقتصادی امروز ناشی از [ ضعف مدیریت ! ] است و باید از این مدیران که کار خود را بلد بوده و توانمند هستند برای خدمت به مردم استفاده کرد. !!
به نظر من دلیل اصلی اعتصاب بازاریان در تهران جواب های نامرتبط رئیس جمهور در خصوص گرانی های افسار گیسخته در کشور بوده است .!!!
 
*حجت الاسلام طباطبائی نژاد امام جمعه اصفهان /
 
دیروز ۲۶/۳/۸۸ : امروز بايد حركت هاي آگاهانه مردم ايران اسلامي در زيرسايه هدايت ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري را به عنوان يك سرمايه ملي [ انتصاب احمدی نژاد ] پاس داريم. !
 
امروز : به نظر من دلیل اصلی اعتصاب بازاریان در تهران جواب های نامرتبط رئیس جمهور در خصوص گرانی های افسار گیسخته در کشور بوده است وظاهرا وی خیال می کند که مردم مشتی نادان و "هالو" هستند. !!
 
*حجت الاسلام سیداحمد خاتمی خطیب نمازجمعه امروزتهران/
 
دیروز خرداد ۸۸: عکس ایشان در نماز جمعه آنوقت گویای همه چیز است و نیازی به بیان حمایتهای او نیست .!
 
امروز : مشکلات اقتصادی از سوء‌تدبیر است ،!!
آقای احمد خاتمی سوتدبیر ، یعنی چی ؟
راستی آقای احمد جنتی کجاست ؟!!

هیچ نظری موجود نیست: