دوشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۱

اگر امروز کاری نکنیم ، فردا ما و بچه های ما راهم برای بردگی اجاره میدهند

اگر امروز کاری نکنیم ، فردا ما و بچه های ما راهم برای بردگی اجاره میدهند
این صحبت اجاره دادن زمینهای کشاورزی بسیار ریشه دارتر و عمیق تر از تصور ماست.//
البته نباید گفت اجاره دادن زمینهای کشاورزی ، بلکه باید گفت اجاره دادن مملکت و آب وخاک ایران به اجانب و بیتفاوتی و سکوت مردم ایران نسبت به ننگی که بالاتر از آن نداریم .//
آقای مهران سیرانی یک ایرانی میهن پرست وغیرتمند در مقاله ای کلیه زیانهای کشاورزی و مسائل حقوقی و عواقب آن را حتی در زمینه ترانزیت مواد مخدر و جنگ داخلی نیز شکافته و برای ایران و ایرانیان بصورت فشرده بازگو کرده اند .//
      (( درود من بر این ایرانی آزاده و دلیر و میهن پرست باد ))
[[ پیشگفتار:
مدتیست که خبر اجاره زمینهای کشاورزی ایران توسط برخی‌ از کشورهای منطقه (بطور مشخص قطر و افغانستان) به دامنه جراید و سایت‌های فارسی‌ زبان داخل و خارج از کشور درز پیدا کرده است. با عملی‌
شدن این طرح، سرمایه گذران افغانی بمدت ۵۰ سال زمینهای حاصلخیز چاه بهار و سرمایه گذران قطری بمدت ۱۰ سال، زمینهای حاصلخیز نواحی کرمان را اجاره‌ خواهند کرد. در مورد صحت و سقم این خبرنظرات گوناگونی مطرح شده است. اگر چه که رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه، طی‌
یک کنفرانس خبری یک چنین خبری را رسما تکذیب کرده است، اما شواهد گوناگون حاکی‌ از این نکته می‌باشد که سه وزارتخانه اقتصاد، امور خارجه و جهاد کشاورزی در جریان این واقعه قرار دارند و این پروسه از ۷ الی ۸ ماه قبل آغاز شده است.]]
آیا باز هم میخواهیم دست روی دست بگذاریم و سکوت کنیم و این مطلب را هم با جار وجنجال وکولی بازی و هارت و پورت چندی خوراک خبری سایت ها و وبلاگ ها و نشریات خودمان کنیم ؟
و آنقدر با تکرار و تکرار وتکرار، دوباره آن ، این خبر را هم لوس و لوث کنیم که خواننده با دیدن تیترآن هم رو ترش کند و حتی رغبت به خواندن فقط تیترش هم نکند ، وبا ننه من غریبم بازی وتکرار تا حد اشباع، خودمان را در مقابل این ننگ و میهن فروشی هم واکسینه کنیم و سر خودمان شیره بمالیم , که من مدرک دارم که داد خودم را زدم و خبر رسانی کردم و{{ مردم }} را نسبت به آن آگاه نمودم !!
ودر آخرهمچون متکدیان حرم امام رضا قیافه بیچاره ای بگیریم که : دیگر از دست من چه بر می آید؟!!
در مورد مجسمه سرباز های میدان ساری چنین کردیم ، در مورد سد سیوند و آب گرفتگی تخت جمشید چنین کردیم ، در مورد نام خلیج پارس در گوگل چنین کردیم ، در مورد دریاچه اورمیه چنین کردیم ، در مورد جزایر سه گانه چنین میکنیم و این یکی را هم میخواهیم و میتوانیم چنین کنیم .//
و باز هم با بیغیرتی تمام نگاه کنیم تا زمانی که طرح اجاره دادن ایرانی ها و بچه های ایرانی را برای کار و بهره دهی نوکری و بردگی به کشورهای مجاورو حاشیه خلیج پارس ,  بدهند واجرا کنند،
تا آن را هم به همین شکل داغ ننگش را به پیشانی خودمان بزنیم .//
من شما را ای هم میهنم ای برادرم ، شما ایرانیان را به شرف و وجدان خودتان میسپارم .//
اما روی سخنم با شیوخ عرب و افغانی هائی هست که میخواهند در این خیانت شریک این حکومت شوند:
من مصطفی نیک کردار فرزند ایران زمین و پدرم نباشم اگر به شما اجازه دهم که یک دانه ارزن یا کندم ,  که با آب و خاک ایران پرورش یافته را، سالم بدست بیاورید و ریالی از آن سود و استفاده ببرید .//
شما بکارید و من آتش میزنم ،
شما بسازید , من شبانه خرابش میکنم ،
حالا بفرمایید و بسم الله .. ..

هیچ نظری موجود نیست: