دوشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۱

متکی چی داره میگه که مموتی اینجوری نگاهش میکنه؟

متکی چی داره میگه که مموتی اینجوری نگاهش میکنه؟
 
آیا همین نگاه احمدی و بیان متکی سبب اونجوری برکنار کردنش شد ؟
حالا میشه چند تا حدس راجع به اینکه منوچ چی میگه که مموت اونجوری
نگاهش میکنه بزنیم ،البته اون مارمولک سمت چپی که داره پوزخند میزنه
و اون وزغ دست راستی که کوپ کرده رو هم با ید در نظر بگیریم ؛
 
: آقایون مدرک دکترای محمود را با مدرک مرحوم کردان من از یکجا خریدم .//
 
: خدائی اگه میخواهید بخندید ،انگلیسی حرف زدن محمود رو با روسای دنیا گوش کنید .//
 
: اگر محمود رو جائی تحویلش میگیرن صدقه سر من هست.//
 
: ۹۹% کسانیکه محمود رو ملاقات میکنند ،همون یکبار و اول و آخرشون میشه .//
 
: برای حفظ آبروباید از علما بخواهیم که پوشیدن کفش پاشنه بلند رو برای محمود آزاد کنند .//
 
: آقایون این شامی که الان زدید تو رگ و کوفت کردین ، بخدا از جیب خودم پولشو دادم ولی محمود گفت که به حسابه دولته ، فردا هم میره تو لیست مخارج دولت ....//
 
:هر جا میشینه میگه از من خوش تیپ تره انگار خونشون آینه ندارند .//
 
: گاهی وقتها از بیت رهبری برای ترجمه حرفهای محمود از من درخواست میکنند.//
 
: خودش بچه زنگول آباد آرادانه، تو خارج همه جا میگه ،بچه تهرونم .//
 
: این آقا قبل از ریاستش کلا سه جا بیشتر نرفته بود و بلد نبود ،آرادان و تهران و شاعبدالعظیم.//
 
: اگه التفات آقا رو سرش نبود کسی یه دوزاری هم کف دستش  ......//

هیچ نظری موجود نیست: