پنجشنبه، تیر ۲۲، ۱۳۹۱

دعا کنید که در تهران زلزله شدیدی رخ ندهد ، من دعاکردن بلد نیستم وبجای آن از تو میپرسم

دعا کنید که در تهران زلزله شدیدی رخ ندهد ، من دعاکردن بلد نیستم وبجای آن از تو میپرسم

به گزارش مهر، حسن قدمی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان
مدیریت بحران گفت :
اگر آمار کارشناسان در این زمینه درست باشد کار سختی را در
پیش خواهیم داشت، فقط می توانیم بگوییم که دعا کنید که در
تهران زلزله شدیدی رخ ندهد.//
جناب قدمی من دعا کردن بلد نیستم ، من به دعا کردن اعتقادی ندارم،
من نمیدانم دعاکردن یعنی چه ؟
برای نیامدن زلزله یا پیشگیری و یا آمادگی و ... من و امثال من که دعا بلد نیستیم ، چه کنیم ؟
من دعا کردن بلد نیستم ، اما تحقیق کردن و جستجو و پرسیدن را خوب بلدم و این پرسش های من نیازی به دعا ندارد و فقط باید صادقانه پاسخ داد ، همین . حالا پاسخ دهید :
* شما کی هستید و مدرک تحصیلی شما چیست ؟ بیش از ۴۰ دقیقه در تمام جستجو گران جستجو کردم و هیچ آماری از مشخصات شما و میزان تحصیلات شما درهیچ کجا پیدا نکردم !!
* چرا در برخی از مواقع فقط به شما مهندس میگویند و مینویسند ؟
* شما بنابر چه ضوابطی رئیس سازمان مدیریت بحران شدید ؟
* محل فعالیت و رشته تخصصی و تجارب شما در زمینه بحران چیست ؟
* و اگر این ضوابط را ندارید و نداشتید ،از کدام روابط استفاده کردید ؟
*در کجای دنیا نمونه ای مثل خودتان سراغ دارید ؟
* در کجای دنیا مدیریت بحران برای حل آن از روش دعا سود برده و تجویز کرده ؟
* با چه عقل و استدلالی این حرف را زدید ؟
* آیا اگر مردم دعا کنند زلزله نمی آید ؟
* اگر با دعا از بحران جلوگیری میتوان کرد ،پس تو چه کاره ای ؟
* از بابت چه خدمتی حقوق میگیری ؟ مبلغ حقوقت چقدر است ؟
* شرافت صادقانه جوابدادن به این سوالات را داری ؟
حسن قدمی من دعا کردن نمیدانم ،اما اگر بلد بودم ،اول دعا میکردم که شر تو و امثال تو از سر ایران و ایرانیان کم شود { هر چند بدون دعا و با ذلت بیشتری خواهد شد } ، دعا میکردم که که کاش بجای شما و رؤسای شما زلزله می آمد که هم تلفات و هم خسارت آن کمتر بود ، و سخت دعا میکردم که بزودی شاهد حضور تو و امثال تو در دادگاهی برا ی مکافات جنایات و خیانت خودتان باشید.//
اما تو برو دعا کن که فردای آن زلزله احتمالی من تورا نبینم و یا به چنگ مردم نیفتی ، برو دعا کن .//

هیچ نظری موجود نیست: