شنبه، دی ۱۴، ۱۳۹۲

آن واقعیت نیست , بلکه این حقیقت است

آن واقعیت نیست , بلکه این حقیقت است 




پیداست که زندانی شدن بابک زنجانی هم با دیگران متفاوت است و در اولین روزهای بازداشت که سختترین روزهاست و بیشترین فشار را بر جسم و روح وارد میکند , ایشان چنان حالش خوب  و روبراه است که در صفحه فیسبوک خودش از کارهایش دفاع میکند !

به گزارش تیک Tik.ir، صفحه شخصی بابک زنجانی در فیس بوک مطلبی در دفاع از وی با عنوان "واقعیت چیست؟ منتشر کرده است.
(  صفحه که خودبخود منتشر نمیشود!)

منبع  خبر:  http://www.asriran.com/fa/news/312728/يک-دفاع-فیسبوکی-از-بابک-زنجانی


* این نوشته در عین آنکه میکوشد از بابک زنجانی یک قهرمان و تاجر همه فن حریف بسازد:

[[  بابک زنجانی یکی از ایرانیانی است که برای بهتر زندگی کردن خودش و مردمش و فرار از این بن‌بست تلاش کرده است. او می‌داند یک بشکه نفت چند لیتر است و می‌داند که چگونه می‌شود پول نفتی را که چینی‌ها به جای آن اسباب‌بازی می‌دهند و هندی‌ها برنج آلوده و دیگران آن را بلاک می‌کنند، دور از چشم رویترز وارد ایران کرد و می‌داند که دیگر لازم نیست به اچ اس بی سی باج بدهد.]]

باریکلا به او که  میداند هر بشکه چند لیتر هست؟
فقط زمانی که نفت ١٤٠ دلار بود , او به چه قیمتی فروخته ؟
و این که چین و هند بجای پول نفت برنج آلوده و اسباب بازی میدهندنشانه حماقت و بی لیاقتی حکام ماست اما  دلیل آن نمیشود  که بابک زنجانی نفت را  به قیمت کمتر به فروش برساند و سبب ادامه این وضعیت شود .

یک نمونه  از تلاش های بابک در راه بهتر شدن زندگی مردم را بگو ....



او هر چه کرد برای خودش و لاشخورهای دور و اطرافش کرد .

 

*  در همان حال نادانی و بی لیاقتی مسئولان و نمایندگان را هم به رخشان میکشد و بر سرشان میکوبد :

[[  پرسش اینجاست که وقتی این نمایندگان با ارائه مدارک و شواهدی که داشته‌اند نتوانسته‌اند دویست و هفتاد و هشت نفر نماینده همکار و در دسترس دیگر را قانع نمایند که چنین فسادی وجود دارد، چگونه می‌خواهند هفتاد میلیون نفر را قانع کنند؟ آیا این فساد فقط از نظر این اقلیت مجلس فساد است و دیگر نمایندگان چنین نظری نداشته‌اند؟ یا از آن بی‌خبرند؟]]

که مجبوریم بگوییم که مابقی نمایندگان بیخبر نیستند,  بلکه یا رشوه گرفته اند و یا شریک جرم میباشند و پشتشان رنگی هست.... 

* و با وقاحت تمام چنین مینویسد :

[[ .بابک زنجانی رانت نداشته است بلکه با عرض معذرت از همه در میان میلیون‌ها نفر آدم چشم به راه و نالان و خسته و ناامید، عرضه و شهامت داشته است.]]

ای انسان پست و نانجیب و بی شرافت , آیا درآمد روزی ١٧ میلیون تومانی تو از جابجائی دلار در یک روز , رانت نیست وشهامت و عرضه هست که  از پدرت به ارث رسیده ؟

و اگر ما که با عرق جبین کار کردیم و خودمان را نفروختیم مشتی بی عرضه و ترسو و نالان و خسته هستیم ؟

تف بر آن شرف و شهامت و عرضه  اینچنینی بکنند ....

* و برای پراخت نکردن دو میلیارد چنین بهانه قلدرانه ای می آورد و گرو کشی میکند:

[[ تنها موضوعی که قابل بحث است چگونگی پرداخت تعهد آقای زنجانی است به دولت که ایشان بسیار منطقی سخن می‌گویند: "اگر کسی توانست هزار دلار از خارج به حساب بانک مرکزی واریز کند، من دو میلیارد دلار مابقی را واریز می‌کنم".]]

بنازم رویت  را ....

** و اما حقیقت این است که :

بابک زنجانی با کار خود سبب بوجود آوردن قشری انگل و مفتخور که با سواستفاده از وضعیت حاصله از سیاستهای غلط در تاراج و حراج سرمایه ملی بصورت غیر قانونی شد.

 و از این راه میلیاردها به جیب زدند و کاخها ساختند و با همان پول برای خوانندگان ترک خانه های چند صد میلیون دلاری و ماشین های چند میلیون دلاری خریدند.

 و همین عرضه و شهامت سبب فریب دولت برای رهائی از تحریم ها و گذاشتن راهی در جلوی پی آنها برای ادامه دادن سیاست های اشتباه آنها بود .

بابک زنجانی زرنگ نبود که اینچنین سپر بلای سعید مرتضوی گردید!

 چرا  که قبل از خودش این مرتضوی بود که سوژه اخبار ها بود ولی اینک هیچ خبری از او نیست و خبر ماجرای رشوه دادن های میلیونی او به همین نمایندگان را (( دلیل ورود نمایندگان به بازی و نمایش بابک زنجانی )) تحت پوشش خبرهای بابک زنجانی قرار داد  و به فراموشی سپرده شد . 








 

هیچ نظری موجود نیست: