جمعه، شهریور ۲۷، ۱۳۹۴

آیا آخوند ها میتوانند در کشوری بغیر از ایران هم حکومت بکنند ؟

     آیا آخوند ها میتوانند در کشوری بغیر از ایران هم حکومت بکنند ؟



آیا تا بحال به این مطلب فکر کردید که آیا این آخوندها بغیر از ایران میتوانستند یا میتوانند در کشور دیگری هم چنین حکومتی بکنند و چنین چیزهائی بگویند و چنین کارهای بکنند ؟!

و اگر در کشور دیگری غیر از ایران زمام امور را در چنگ داشتند , وضعیت و آخر و عاقبت آن کشور چه میشد ؟!


شما تصور کنید اینها بر کشوری ۷۰ میلیون نفری حکومت میکنند و این وضعیت معاش و این روزگار مردمش هست , حالا فکر کنید اگر اینها بر کشور  پهناور و پر جمعیتی مانند چین حکومت میکردند و میخواستند احکام حلال و حرام بودن را در آنجا اجرا کنند ,  چه اتفاقی می افتاد و چه میشد ؟


آیا به سر ماه نرسیده چینی ها از آنها خوراک ملا و تاس کباب آخوندی درست نمیکردند و درسته قورتشان نمیدادند؟


یا اینها که تحمل چند هزار یهودی و چند ده هزار بهائی را ندارند و با آنها چنین میکنند , اگر بر کشور هفتاد و دو ملت هندوستان با تمام گاوپرستان و جین ها و مرتاض ها و سیک هایش حکومت میکردند , آیا تا قبل از آنکه مردم آنها را زنده زنده کباب کنند , حمام خون راه در آنجا راه نمی افتاد و آیا دیگر کسی در آن دیار زنده و باقی میماند؟


و یا اینها که با چند تا ماکت ناو و موشک و هواپیما و قابلمه بجای زیردریائی برای تمام دنیا شاخ و شونه میکشند و دنیا را تهدید میکنند اگر خدائی نکرده و استغفرالله بجای آمریکا بودند و بر آن کشور حکومت میکردند و آن دم و دستگاه آن تجهیزات و تسلیحات را داشتند تا حالا صد مرتبه زمین را منفجر نکرده بودند؟


یا اینها که دارند فقط نفت و گاز و خاک و آب و مس و سنگ و ... کشور را میفروشند و سر سال هم هزار جور کسری می آورند و حکومت میکنند اگر بر کشور ژاپن که هیچگونه مواد خام و گاز و نفتی برای فروش  و صادرات و درآمدزائی ندارند حکومت میکردند , چطور میخواستند شکم ۱۳۰ میلیون جمعیت را سیر کنند و آنها را به رفاه و ناز و نعمت برسانند ؟


یا اینها که با ۷۰ میلیون جمعیت شب میخوابند و صبح برای خودشان و مردم دشمن میسازند و دشمن تراشی میکنند اگر بجای همین اسراییلی ها بودند و در آنجا حکومت میکردند با ۸~۹ میلیون جمعیت در میان این همه کشور نادوست و نامتجانس ,دیگر چکارها که  نمیکردند و چه ها که نمیگفتند و چه ننه من غریبم بازی هائی که در نمی آوردند ؟


و یا تصور کنید اینها که تحمل یک مسجد سنی ها را در تهران ندارند و با اقلیت های مذهبی چنین رفتاری را دارند و قبرهای آنها را تخریب میکنند اگر حاکمین عربستان سعودی بودند یک سنی و غیر شیعه را به خانه خدا راه میداند و آیا وجود سنی ها و حنبلی ها و شافعی ها و غیر شیعه را در مسجدالحرام تحمل میکردند ؟


و یا اینها که در ایران به راحتی آب خوردن دروغ میگویند و وعده سر خرمن میدهند اگر در انگلستان و فرانسه حکومت میکردند و همین دروغ ها و وعده ها را میدادند مردم آنجا تنبان به پای یکی از آنها باقی میگذاشتند و آیا آنها را با عمامه هایشان به برج ایفل و ساعت بزرگ لندن آویزان نمیکردند ؟


یا تصور کنید که اینها میخواستند این اختلاس ها و دزدی ها و دادگاه های یواشکی و غیر علنی را در کشوری همچون آلمان اجرا و پیاده میکردند  ,آیا فردا ی صبح خبر اولین اختلاس , مردم آلمان بزرگ و کوچکشان را به گاری نمیبستند و نیز تا دینار آخر را از حلقوم شان بیرون نمیکشیدند اینها را ول میکردند و دست از سرشان بر میداشتند ؟ 


 

 و یا اگر اینها بر کشوری همانند تایلند که بیشتر درآمد شان از زنهایشان و توریست ها میباشد آیا میتواستند ۳۷ سال بگویند یا روسری یا توسری و از احکام اسلامی حجاب بگویند و بعد از ۳۷ سال هم در آخر برای حجاب جریمه نقدی بگذارند و بر مردم آنجا حکومت کنند و کشور را بچرخانند ؟


و یا اگر این آخوند ها حاکمان ژاپن و ویتنام بودند و امریکا بمب اتم بر سرشان می انداخت و آن جنایتها را در حق آنها میکرد میتوانستند همانند حاکمان عاقل آنجا کمی عاقلانه فکر کنند و میتوانستند بجای شاخ تیز , پستان پر شیر این گاو پروار ( امریکا ) را بگیرند و او را این چنین بدوشند ؟


و یا اصلا بی خیال همه این حرفها شوید و همه این حرف ها را ندیده بگیرید و فقط یک دقیقه پیش خودتان فکر کنید که اگر این آخوندها برای مردم ایران کشوری به امنیت و سطح رفاه اجتماعی مانند سوئد و یا مملکتی مانند سوئیس ساخته بودند , دیگر چه توقعاتی از مردم داشتند و آنها را چگونه امر به معروف و نهی از منکر میکردند و این امت خوشبخت را دیگر را با چه نیرنگ و چه زور و اجبار و  چوب و چماقی میخواستند به بهشت بفرستند و خون آنها را چطور در شیشه میکردند و چه بلاهائی بر سرشان می آوردند ...؟


باور کنید که این آخوند ها فقط در ایران و با مردمی با همین لیاقت و درهمین سطح فکر توانستند که به حکومت برسند و اینچنین کشور را به گند بکشند و غارت کنند و مردمش را چنین خوار و ذلیل بگردانند, وگرنه مطمئن باشید که در هیچ کجای دنیا هیچکس حتی دو تا الاغ هم به اینها نمیدهد که ببرند و بچرانند...!!
 


 
 

هیچ نظری موجود نیست: