شنبه، مهر ۰۴، ۱۳۹۴

حماقت و خرافات از بیت رهبری در ایران تا کنگره سنای آمریکا!

 حماقت وخرافات از بیت رهبری درایران تا کنگره سنای
آمریکا


جهالت تنها مختص عده ای از مردمان نیست .

حماقت ربطی به نوع پوشش و ظاهر آراسته و یا ژولیده ندارد .


و خرافات نیز فقط در عوام و طبقات پایین اجتماع رخنه نکرده و مخصوص آنها نمیباشد و حتی یک سناتور کنگره آمریکا هم میتواند لیوان  آب پسمانده و دهنی پاپ را محض تبرک بنوشد و حماقت خودش را به جهانیان نشان دهد و مردم را از داشتن چنین سناتور و نماینده ای شرمنده سازد!


و عمق این نادانی و بلاهت بسیار است و وسعت و کثرت آن را میتوان از حرکت احمقانه بسیجی ها در بوسیدن جای پا رهبر مسلمین جهان و دست مالیدن آن و کشیدن تبرکش بر سر و صورت از بیت رهبری در ایران گرفته تا رفتار این سناتور ابله که در کنگره امریکا پسمانده لیوان آب پاپ رهبر مسیحیان جهان را تبرک دانسته و هم خودش آنرا نوشیده و هم آنرا به چند تن ابله تر از خودش هم خورانده , ببینیم و مشاهده کنیم ...!


و بدرستی به این نکته پی ببریم که جهل و خرافات , بزرگ و کوچک و فقیر و غنی و بیت و کنگره و بسیجی و سناتور نمیشناسد و میتواند در هر شخص و هر مکان و هر زمان و حالتی بروز کند! 


[[    "باب برادی" عضو دموکرات کنگره که یک کاتولیک مذهب است در گفتگو با روزنامه "فیلادلفیا دیلی" گفت: به محض اینکه پاپ، کنگره را ترک کرد به سرعت لیوان آب باقی مانده از پاپ را در دست گرفتم و به سوی دفتر خود رفتم.   این سناتور کاتولیک کنگره بعد از بردن لیوان حاوی آب باقی مانده لیوان پاپ به دفترش، علاوه بر خود، همسر و دو نفر از کارمندان دفترش نیز برای برای تبرک از باقی مانده آب خورده شده پاپ نوشیدند. ]]


((البته این عمل سناتور آمریکائی نباید مایه مباهات برادران ارزشی و تاییدی بر حماقت ها و خرافات آنها شود که کارهای مزورانه و جاهلانه خود را با آن توجیه کنند  !))


「‫بوسیدن جای پا رهبر مسلمین جهان‬‎」の画像検索結果    

هیچ نظری موجود نیست: