شنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۴

کرسی آزاد اندیشی , یک شوخی مسخره یا دامی برای آزاد اندیشان !

 کرسی آزاد اندیشی , یک شوخی مسخره یا دامی برای آزاد اندیشان !



 کرسی آزاد اندیشی که بنابه فرموده رهبر عظما تشکیل گردید و اولین نشست آن نیز در مورد حجاب اجباری برگزار شد , بیشتر به یک شوخی مسخره شباهت دارد تا گامی برای ایجاد فضائی برای گسترش تفکر و اندیشیدن در جمهوری اسلامی ...!

چطور میتوان از آزادی فکر و اندیشه سخن گفت در حالیکه که در جمهوری اسلامی هر نظر مخالفی سرکوب و هر انتقادی مخالفت با دین و خدا و پیغمبر محسوب میگردد ؟


چگونه میتوان این ادعا را باور کرد در حالیکه افراد بسیاری در مورد همین آزاد اندیشی در زندان بسر میبرند و به اعدام محکوم میشوند ؟

مگر میشود از کسانیکه هنوز معتقد به اجرای احکام ۱۴۰۰ سال پیش به همان شکل در قرن بیست و یکم میباشند , چنین حرفی را پذیرفت و قبول کرد ؟

مگر کسیکه به حکم قرآن به طاعت بی چون و چرا محکوم شده میتواند آزاد فکر کند و آزاد بیندیشد ؟

اصلا مگر یک مسلمان یا کسیکه پایبند به دین است و بر آن تعصب دارد میتواند یک آزاد اندیش  و از آزادی فکر برخوردار باشد؟


 در حالیکه میدانیم  که آزاد اندیشی یعنی :


اندیشه آزاد یک دیدگاه فلسفی بدون محدود شدن تفکر به طرز فکر دینی ...!

「‫آزاد اندیشی‬‎」の画像検索結果

در یک تعریف کوتاه و جامع :

[[   برپایهٔ اندیشهٔ آزاد، افراد نباید چیزی را بدون استفاده از خرد و دانش و بر اساس تعصب و بدون مدرک به عنوان حقیقت، رد یا قبول کنند. بنابراین آزاداندیشان تلاش می‌کنند تا باورهای خود را برپایهٔ فاکتها، روش علمی و اصول منطق و دلیل برهانی بنا نهند؛ و از مغالطات منطقی، یا تاثیر محدودکنندهٔ مرجعیت، فرهنگ غالب، پیش‌داوری، بنیادگرایی، سنت، افسانه‌های شهری و هرگونه دگم دیگری دوری کنند. بر این اساس وقتی فلسفه اندیشه آزاد در مورد دین به کار برده می‌شود، با توجه به داده‌های علمی، نظریه‌های علمی رسمی و اصول منطقی، شواهد ناکافی برای باور به پدیده‌های فراطبیعی وجود دارد.
شاید خطی از ویلیام کلیفورد، ریاضیدان و فیلسوف بریتانیایی، اندیشه آزاد را بهتر توصیف کند: «این همیشه نادرست است، برای همه و در هرکجا، تا هر چیزی را بدون مدارک کافی باور کنند». به این خاطر که بسیاری از مسائل حقوقی، اعتقادات و باورهای رایج برپایهٔ دگما هستند، در بسیاری از اوقات طرز فکر آزاداندیشان مخالف باور رایج است.ویکیپدیا ]]


 حالا اگر ولایت مطلقه فقیه مزاح کردند و قصد سربسر گذاشتن دارند که جای خود ...


وگرنه این گفته یا یک شوخی مسخره برای سرکار گذاشتن مردم است و یا دامی گسترده برای شناسائی افراد آزاداندیش , تا از این راه بتوانند آنها را با کمترین هزینه و خیلی راحت شناسائی کنند و با استناد به گفته های خودشان از آنها مدرک جرم تهیه کنند تا مابقی دگر اندیشان و آزاد اندیشان را هم روانه زندانها و آماده چوبه های دار و جوخه های مرگ سازند .// 

「‫آزاد اندیشی‬‎」の画像検索結果



   

این هم نتیجه ۳۶ سال حجاب اجباری

                              این هم نتیجه ۳۶ سال حجاب اجباری

「‫مردم ایران به حجاب‬‎」の画像検索結果

خیلی جالب هست که مدیران و مسئولین نظام همیشه آخرین کسانی هستند که واقعیت های اجتماعی را میفهمند و درک میکنند !!

پس بجاست بنابر نتیجه آمار مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اگر هنوز مراجع و مسئولان و کسانی هستند که دم از حجاب اجباری میزنند و بر نظر اشتباه خودشان پایفشاری بیهوده و لجبازی ابلهانه میکنند , باید در صحت عقل آنها شک کرده و به ناتوانی آنها در درک مسائل اجتماعی یقین پیدا کنیم !


چرا که بنابه گفته آقای محمد آغاسی :   بر اساس آمار در سال ۱۳۵۳ حدود ۷۵ درصد مردان علاقه داشتند همسرانشان «محجبه» باشند که‌ این آمار در سال ۱۳۷۴ به ۳۶ درصد کاهش یافته است.

یعنی در زمانی که به عقیده آقایان  دوران طاغوت و فساد و بی بندوباری و فحشاء بوده مردان ایرانی علاقه بیشتری به با حجاب بودن ناموس شان داشتند و از خود نشان میدادند تا حالا که  ۳۶ سال از حکومت مدعیان دین و جمهوری اسلامی میگذرد !

آیا باز هم میخواهید احمقانه به همان روش ابلهانه خودتان ادامه دهید و مانند کودکان با خواست مردم لجبازی کنید ؟

آیا هنوز هم نمیخواهید بفهمید که برداشت های ابلهانه و خودخواهانه شما با خواست مردم و جامعه هماهنگ نیست ؟

آیا نمیخواهید قبول کنید که شما ضامن اجرای احکام من درآوردی منتسب به اسلام نیستید ؟

آیا هنوز هم فکر میکنید با همان رفتار وحشیانه و غیر انسانی , دارید به احکام خدا عمل میکنید ؟


آیا فکر نمیکنید که مردم خودشان فهم دارند برای دیندار بودن نیازی به زور و اجبار ندارند ؟

و تا کی میخواهید برای تحصیل مال دنیا و جیفه مادیات و و زر اندوزی و زور گوئی از دین استفاده ابزاری کنید و مردم را از از دین گریزی و خدا گریزی به دین ستیزی و خدا ستیزی وادار کنید ؟

بهتر است کمی به این گفته و ارقام ارائه شده بیشتر فکر کنید و این حقیقت را با کوردلی و سیاه اندیشی  , دروغ و سیاهنمائی تصور نکنید ...

[[  محمد آغاسی٬ مدیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) کاهش معنادار گرایش مردم به استفاده از چادر را «فاجعه» دانسته است.
آقای آغاسی گفته بر اساس آمار در سال ۱۳۵۳ حدود ۷۵ درصد مردان علاقه داشتند همسرانشان «محجبه» باشند که‌ این آمار در سال ۱۳۷۴ به ۳۶ درصد کاهش یافته است.
وی افزوده آمار‌ها نشان می‌دهد از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ هم ۱۰ درصد مردم از علاقمندی خود به استفاده از چادر، کاهش داده‌اند.
براساس گفته‌های این مقام مسئول می‌توان نتیجه گرفت که علاقمندی مردم ایران به حجاب و استفاده از چادر به عنوان پوشش در سال ۱۳۹۳ نسبت به سال ۱۳۵۳حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.
آغاسی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرده بر اساس آمار‌ها، شکاف اجتماعی در جامعه ایران رو به افزایش است که باید به آن توجه ویژه کرد.
وی از برخی مقام‌های رسمی که از واقعیت‌های اجتماعی گریزان بوده و از آن دوری می‌کنند نیز انتقاد کرده است.]]

جمعه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۴

پنج مامور را دادگاهی کردند تا یازده بهائی را از نان خوردن بیاندازند !

پنج مامور را دادگاهی کردند تا یازده بهائی را از نان خوردن بیاندازند !



حتما خبر دادگاهی شدن ۵ نفر از ماموران نیروی انتظامی بعلت ضرب و شتم  یک هموطن اقلیت ( ارمنی ) را شنیدید و یا خواندید , اما درست همزمان با این حرکت بی نظیر و بسیار عجیب  یازده تن  از هموطنان اقلیت ( بهائی ) ما را در شهر ساری با بهانه ای احمقانه تر و پلیدتر (از بستن  و پلمب آن نانوائی بخاطر ارزان فروختن نان !)  از نان خوردن انداختند و مغازه های آنها را پلمب کردند !!

فکر میکنید با چه بهانه و دلیلی آنها را از نان خوردن انداختند ؟

به این بهانه که چرا مغازه های خود را تعطیل میکنید !!؟!!

[[   به گزارش خبرگزاری هرانا، واحدهای صنفی که روز یکشنبه سوم خرداد ماه، به دلیل بسته بودن در روزی به جز تعطیلات رسمی ایران، توسط اداره اماکن نیروی انتظامی شهر ساری پلمپ شده است. یکى از شهروندان بهایى، پیشتر، درباره دلایل این اتفاقات به هرانا گفته است: “در آیین بهایى ۹ روز تعطیل مذهبى وجود دارد که بعضا مصادف با تعطیلات رسمى در تقویم ایران نیست ولى طبق دین بهاییت، کسب و کار در این روز ها جایز نیست و بهاییان این روزها را تعطیل مى کنند، ولى اداره اماکن مى گوید شما حق تعطیل کردن کار در این روزها را ندارید و بهایى ها هم قبول نمى کنند.”]]

یعنی دلیلی که گشتاپو و سربازان نازی و افراد SS  خجالت کشیدند و شرم کردند که آنرا در مورد یهودیان و بستن مغازه های آنها در جنگ جهانی دوم اعمال کنند !! 

حالا مطمئن باشید از آن پنج نفر مامور نیروی انتظامی ۴ نفرشان تبرئه میشوند و فقط یکی از آنها بعلت دزدیدن ماشین ریش تراشی آن هموطن ارمنی به یک هفته اضافه خدمت محکوم میشود !

ولی باز شدن مغازه های هموطنان بهائی رفت که حسابش با آقا امام زمان و یا آقا شیخ بهاء یا  آقا محمد علی باب شود ...! 

چهارشنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۹۴

اعدام ۲۲ زندانی قرآن به سر و حکومتی که ادعای مسلمانی دارد

   اعدام ۲۲ زندانی قرآن به سر و حکومتی که ادعای مسلمانی دارد


دوشنبه ۵ خرداد ۲۲ زندانی دیگر در زندان  قزل حصار اعدام شدند در حالیکه همه آنها جز زندانیانی بودند که در ۲۶ مرداد ماه سال گذشته در  زندان قزل‌ حصار با تجمع در حیاط زندان به حکم اعدام اعتراض کردند.

 و در عکسهائی که از آنها موجود است همگی قرآن و کتابهای مذهبی بر سر گرفته اند و دو نفر از آنها نیز پلاکاردی که در آن از رهبر عظما تقاضای یک درجه تخفیف کرده بودند را در دست دارند .

اما یگان حفاظت از زندان با استفاده از اسلحه گرم به معترضان حمله کرد و تعدادی را کشت و مجروح ساخت و آن حرکت را شورش زندانیان  و قصد فرار نامید!


خانواده‌های این زندانیان که مقابل زندان تجمع کرده بودند نیز دست به اعتراض زدند که نیروی انتظامی با باتوم و پاشیدن آب آن‌ها را پراکنده کرده بود.


سازمان‌ زندان‌ها اما از آن واقعه به عنوان «عملیات خنثی‌سازی فرار چند زندانی» یاد کرده بود.

جرم هر ۲۲ نفری که هویت همگی آن‌ها مشخص نیست٬ «مواد مخدر» بود.

جرمی که نه دادگاه تجدیدنظر برای آن وجود دارد و نه آن‌که متهمان مورد بخشش قرار می‌گیرند.

اگرچه جمهوری اسلامی همواره این متهمان را «قاچاقچیان عمده» معرفی کرده و ادعا کرده که بیشتر آن‌ها «تروریست» و «مسلح» هستند٬ اما به گفته‌ امیری‌مقدم منابع این سازمان تایید کردند که هیچ‌یک از این اعدامی‌ها از قاچاقیان عمده نیستند:

 «برخی از آن‌ها حتی با کم‌تر از ۴۰۰ گرم مواد مخدر دستگیر شدند».

منبع خبر : http://iranwire.com/features/7569/#carousel-7569

ماه گذشته نیز ۱۱ نفر دیگر از همان معترضان مرداد سال گذشته اعدام شدند , به همین دلیل این اعدام های گروهی را تسویه حسابی با این زندانیان که تنها تقاضای یک درجه تخفیف داشتند میدانند.

بهتر است بدانید که این اعدام ها  فقط بخاطر خودنمائی جمهوری اسلامی برای نشان دادن به اصطلاح مبارزه با مواد مخدر به جهانیان است تا بتوانند با این اعدام ها از سازمانهای مربوطه کمک های نقدی بیشتری دریافت کنند.


این جنایتکاران که بخاطر دلار جوانان ما را میکشند از بهانه قاچاق و اشاعه مواد مخدر برای آنها استفاده میکنند تا نزد مردم ناآگاه که ابلهانه اعدام را حق آنها میدانند , دلیل موجه ای داشته باشند !

آیا فکر میکنید جلوگیری ازمواد مخدر و استفاده ازآن برای این حکومت کاری دارد ؟


آن هم حکومتی که در سال ۸۸ اعتراضات میلیونی را سرکوب و صدها هزار نفر را دستگیر و از تمامی آنها چندین دور بازجوئی بعمل آورد  تشکیل دادگاه داد !؟


آیا سرکوب و کنترل فتنه اعتیاد برای آنها از سرکوب فتنه سبز ( جنبش سبز مردمی  ) سخت تر است ؟


پولها را میدزدند و اختلاس میکنند ...

منابع را چپاول و غارت میکنند ...
زنها و دختران را به تنفروشی وادار میکنند ...
دسته دسته جوانان ما را میکشند ...
باز جماعتی ابله نشستند که جمعه شود بلکه فرجی گردد ! 

سه‌شنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۴

افسردگی و راه درمان آن از نظر آخوند آیتالله خوشوقت !

      افسردگی و راه درمان آن از نظر آخوند آیتالله خوشوقت !

「‫حضرت آیت الله خوشوقت‬‎」の画像検索結果

(( خواندن این مطلب را برای تمام کسانی که دچار افسردگی , ناراحتی , ترس و اضطراب , ورم معده , میگرن , نقرس و باد فتق ,  بیرون روی , آپاندیس و غیره هستند , شدیدا پیشنهاد میکنم , چون خودم تا همین الان دارم میخندم و به روح پر فتوح پدر آیتالله خوشوقت که چنین پسر بامزه ای پس انداخته درود میفرستم ))

شش نفر از هموطنان بیشعور ما که آخوند را با روانپزشک اشتباه گرفتند و به خر میگویند آقا دائی !  شش سوال از این گوله نمک (( آخوند خوشوقت )) کردند و ایشان هم به سوالات این ابلهان جواب داده اند !


اول در اینجا چند دعا در حق آیتالله خوشوقت میکنیم که امیدوارم از ته قلب و بلند آمین بگوئید :

- خدایا  برای رفع افسردگی آیتالله خوشوقت را خطیب نماز جمعه تهران بفرما ...


- پروردگارا به آیتالله خوشوقت عمر آیتالله جنتی را اعطا بفرما ...


- بارالها , درد و بلای آیتالله بهجت را بر فرق سر احمد خاتمی بکو بان ...

- خداوندا , همه آخوندها را مثل آخوند خوشوقت بگردان ...

- خدایا تورا به شرف ولایت فقیه سوگند میدهیم که آیتالله خوشوقت را خوشبخت هم بگردان...

علی لعنته الله من بقیه الاخوندها , صلوات دوقلو بفرستید...
 
اما اجازه بدهید قبل از خواندن این جوابها بطور خیلی مختصر افسردگی و علل آنرا بگویم :

[[ افسردگی مجموعه‌ای از حالات مختلف روحی و روانی است که از احساس خفیف ملال تا سکوت و دوری از فعالیت روزمره بروز می‌کند.  علل بروز افسردگی بر دو نوع تقسیم میشود :

 ۱- علل زیست شناختی مانند : عوامل ژنتیکی + وجود اختلال نوروترانسمیتری در سطح سیناپس‌ها +استفاده طولانی مدت از برخی داروها +ابتلاء به یک بیماری مزمن +کم کاری غده تیروئید 
و ۲- علل روانی اجتماعی مانند :  استرس , حالات شخصیتی + شکست در زندگی + نابسامانی های اجتماعی + سواستفاده در مصرف مواد + برخی از عمل های جراحی + گذر زندگی از سطحی به سطح دیگر و در این افراد حس نافذ نومیدی، احساس گناه به خاطر چیزهای کم‌اهمیت یا خیالی، احساس بی‌ارزشی و توهمات و هذیانهای نیست‌انگارانه و نشخوار ذهنی وسواسی در بسیاری از آن‌ها آشکار است. ( ویکپدیا )]]

خوب حالا جوابهای این کودن بزرگ را بخوانید و از خواندن آن و زندگی خودتان لذت ببرید :


س۱: علت شیوع افسردگی چیست؟

جواب این علامه دهر : دلیل اولش ضعف بدن است. این هوای مسموم، این آب‌های مسموم که کلر دارد، کلر سم است،  غذاهایی که ساخته می­شود برای این که فاسد نشود مواد افزودنی به آن‌ها می­زنند، این‌ها سرطان زاست، و همینطور غم و غصه­هایی است که هست، این چشم و هم چشمی­هایی که در خانواده‌ها هست، این عوامل باعث می­شود که آدم‌ها زودتر ضعیف شوند بعد هم مریض شوند. عامل دیگر هم، گناه زیاد است که باعث شده مصیبت­های زیادی بیاید.

(( دوستان میتوانند بنابر اظهارات ایشان از سازمان آب بخاطر کلر( سم ) ریختن در آب شکایت کنند !!))


س۲:  راه درمان افسردگی از نظر اسلام چیست؟

ج: آن‌ بیماریهایی که در اثر گناه می­آیند راهش ترک گناه است، باید توبه کنند. آن‌هایی که سبب بیماریشان هوای بد و آب بد است باید محل زندگی خود را عوض کنند،« فَتُهَاجِرُوا»،[1] و الّا هوای بد باعث می­شود اکسیژن لازم به سلول‌ها نرسد و به جای آن دود مصرف کنند، کم‌کم مریض می­شوند. خدا ما را به گونه‌ای ساخته است که اکسیژن لازم داریم، امروز هواپیماها هوا را خراب کرده­اند، ماشین‌ها هم زمین را خراب کرده­اند، دیگر از هوای پاک چیزی نمانده است. آدم وقتی از قم به تهران می­آید انگار یک لحاف سیاه روی تهران کشیده شده است، هیچ‌چیز پیدا نیست، حتی کوه البرز به این بزرگی پیدا نیست، همه‌جا دود است. در اثر آلودگی مدتی که گذشت آدم یک عضوش خراب می­شود.

(( تورا بخدا یکی بگوید در صدر اسلام هم مگر ماشین و هواپیما بود ؟ خدا چجوری ما را ساخته که اکسیژن لازم را داریم ؟ سلولهای  عملی و دودی هم داریم ؟))


 س۳: در هنگام ناامیدی و اوج ناملایمات زندگی جز توکل چه باید کرد؟

ج: توکل که کار تو نیست. آدمی که نا امید است از او توکل بر نمی­آید، شروع به اطاعت فرمان کن تا ان شاءالله امید بیاید.

(( دیدید با این جواب چقدر به یارو روحیه داد؟؟؟!!))

 س۴: در نوسانات روحی زیادی قرار می­گیرم، جهت تثبیت حالات خوب روحی راهنماییم کنید.

ج: با ترک گناه ایمان را تقویت کن؛ ایمان بالا برود کار درست می­شود، و الّا تا ایمان ضعیف است این جابجایی ها زیاد است.

(( جابجائی ؟!! نوسانات روحی چه ربطی به جابجائی ؟>@<*+{ء~=ء+*"#$%))

س۵: خانمي جوان هستم چندين سال است كه افسردگي گرفته‌ام و هر چه دكتر مي روم خوب نمي شوم و حالم خيلي بد است و دكترها هم مي‌گويند با خودت بايد كنار بيايي، از شما خواهش مي‌كنم راهنمايي ام كنيد.

ج: اين داروهايي كه دكترها برای افسردگی تجويز مي كنند يك خُرده مدتش طولانی است، اين غير از دل درد و زخم معده است. این نوع دارو اثرش زود ظاهر نمی‌شود، ‌بنابراين افراد مبتلا حوصله‌شان سر مي‌رود و دارو را ترك مي‌كنند و حالشان بدتر مي‌شود، لذا بايد داروهاي تجويز شده را حتما ادامه بدهند و فقط با دستور خود پزشك ترک کنند و الا حالشان بدتر مي‌شود، اميدواريم خداي متعال شفاي كامل به ایشان مرحمت كند.

(( خوب بی وجدان به همه اینها بگو یک خرده بروند دکتر دیگه ....))

س۶: چند ماه پيش قضيه ناراحت كننده‌اي برايم پيش آمد، كه هفت هشت ماه است كه ذهنم را مشغول كرده و فكر و روحم را آزرده مي‌كند هر وقت كه به ياد آن موضوع مي‌افتم به شدت ناراحت و افسرده مي‌شوم بايد چكار كنم و راه حل چيست؟

ج: گناه نكن ايمانت بالا مي‌رود، آن را فراموش مي كني.‌ تا آخر عمر كه نمي‌شود که آن را نگه داشت، اتفاق افتاد ديگر. تقصير خودت است که آن را نگه مي‌داري.رهایش کن برود.‌ گناه نكن، سَرَت گرم مي‌شود درست مي‌شود ان شاء الله.

منبع جوک ( خبر ) :http://www.yjc.ir/fa/news/5212047/راه-درمان-افسردگی-از-نظر-اسلام-چیست

به این دستور مقام معظم رهبری حتما عمل کنید ...

「‫حضرت آیت الله خوشوقت‬‎」の画像検索結果

یک ملاقات کوتاه با خدا بر روی نیمکت پارک

                  یک ملاقات کوتاه با خدا بر روی نیمکت پارک

      「‫نیمکت پارک‬‎」の画像検索結果

گفتند که هروقت درمانده شدی و گیر کردی و هر زمان دستت به جائی بند نبود و کسی رو نداشتی ، هر وقت بریدی و ناامید شدی به خدا توکل کن و به او پناه ببر و روراست دو قطره اشکی بریز و از او کمک بخواه !  
    
چند وقت پیش ما هم همین حال را پیدا کردیم و یه همچین حسی بهمون دست داد !


پناه بردن که چه عرض کنم ؟
رفتیم رو سرش هوار شدیم و یخه اش را گرفتیم .


توکل کنم چیه ؟
رفتیم چنگ انداختیم دودستی و دامنشو گرفتیم و آویزونش شدیم !


و ناله چیه ؟
عربده کشیدیم و ضجه ها زدیم !


دو قطره اشک  که چی بگم ؟
مثل ابر بهار خون گریه کردیم !


دعا که ...؟
کارمون به لعن و نفرین و آخرش به فحش و فحش کاری کشید !


دستمال چی چیه ؟
براش ملافه و لحاف کرسی پهن کردیم و مالیدیم و تا زیپ شلوار و کمربندش هم پاچه خواری کردیم !


ولی از سنگ صدا دراومد که از این خدائی که گفتین  صدائی در نیومد !!

دیدم که جبرئیل  از حال رفت و شیطان با همه بد ذاتی دلش سوخت و اشک عزرائیل سنگدل هم در اومد , ولی خدا انگار نه انگار و عین خیالش هم نبود و ما رو به تخم دولدول ( الاغ پرنده معراج ) هم حساب نکرد و تحویل نگرفت !

ما هم شدیم سکه یه پول و شدیم سنگ رو یخ و نا امید تر از قبل از هم وا ....رفتیم .

پیش خودم فکر کردم  شاید چون من نماز نمیخونم و روزه نمیگیرم از ما شاکیه و مارو تحویل نمیگیره ...

گفتم برم به بقیه بگم اونها یه کاری بکنند شاید فرجی بشه ؟!

رفتم بگم که نگاهی به خدا بکنید ,
دیدم همه سرهاشون  تو وایبر و واتس آپ و فیسبوک و پلاس و توئیتره !


خواستم بگم مردم دعا  کنید, 
دیدم از گرد و غبار و ریزگردها و از آلودگی هوا دهنشونو نمیتونن باز کنند و دیگه نفسشون در نمیاد که حتی یه ناله بکنند !


خواستم بگم یه دو قطره اشک در راه خدا بریزند ,
که دیدم انقدر برای حبیب بن مظاهر و مسلم بن عقیل گریه کردند که چشمه اشکشون خشکیده !


خواستم بگم دو کلام با خدا روراست و صادقانه حرف بزنند ,
که دیدم همه دارند به هم دروغ میگن و یا دارن به زمین و زمان و همه چی فحش خوار مادر میدن !


خواستم بگم بابا یه فکری بکنید ,
دیدم خیلی ها به فکر ماشین و زمین و باغ و ویلا و دلار و طلا و جراحی گوش و بینی هستند !


خواستم بگم تورو خدا یه کاری بکنید ,
دیدم بیشترشون دنبال یه لقمه نون و یه کم دود و دم و کمی عشق و حال میدوند و میگردند !


دیدم تمام التماس ها را برای یارانه و سبد کالا صرف میکنند !
دیدم جای توسل , دارند همدیگر را تمسخر میکنند !
دیدم مثل گرگ  دارند همدیگه رو میدرند و جر میدن !
دیدم جای توکل , دارند زندگی و خودشون را تحمل میکنند !!


دیدم یه دسته از اونها هم بجای خدا , به یه بنده خدائی که قراره یک جمعه از تو چاه بیاد بیرون و همه چی رو درست بکنه امید بستند ( احمق ها ...) !؟؟!


خسته شدم , قاطی کردم ، از همه چی بدم اومد...

هوا دیگه دا شت تاریک میشد و رفتم ته یکی از این پارک ها  و نشستم رو یه نیمکت و یک بغض جوری که فقط شانس بیارم و خفه نشم , گلومو گرفته بود .

تکیه دادم به نیمکت و سرمو رو به آسمون کردم و چشمامو بستم نمیدونم چقدر گذشت که یه صدایی مثل صدای باد مابین برگ درختها پیچید تو گوشم ولی بادی به من نخورد!

「‫نیمکت پارک‬‎」の画像検索結果
 
احساس کردم یکی ایستاده و داره منو نگاه میکنه ،

چشمم رو باز کردم دیدم یه پیر مرد شکل خیلی دیگه از این پیرمردهائی که تو پارک ها ولو هستند با ریش و موی سفید سفید زیر نور چراغ به عصا تکیه داده و داره منو نگاه میکنه ...

دوباره تکیه دادم و سرمو گرفتم بالا و چشمامو بستم  کمی که گذشت دوباره چشمامو باز کردم و روبرمو نگاه کردم دیدم  یارو نیست سرمو چرخوندم دیدم کنارم گوشه نیمکت نشسته !

گفتم : چیه ؟
کاری داری بابا جان ؟


هیچی نگفت .

گفتم: هفت هشت تومن ته جیبم دارم ،اگه کارت باهاش راه میفته بدم بهت ...

بازم هیچی نگفت !

گفتم : ببین ،جون مادرت تو دیگه رو اعصاب ما نرو و ولمون کن .

گفت : چته ؟

گفتم : هیچی !

گفت : خودتی ، میگم چته ؟مشکلت چیه ؟

گفتم : نه ربطی به شما داره و نه شما میتونی اونو حل کنی و طرف حسابم هم اینجاها نیست ...

گفت : طرف حسابت کیه ؟

گفتم : خدا ...

گفت : فکر کن من خدا  , بگو ...

خندم گرفته بود .

گفتم : تو خدائی ؟

گفت : نگفتم من خدام , گفتم که فکر کن من خدا ,
حالا چی میخوای بگی ، بنال دیگه ...

گفتم : اگه خدا بودی که اول یه گردگیری باها ت میکردم .

گفت : بکن , ولی اول بگو برای چی و به چه دلیلی ؟

گفتم : آخه مرد حسابی این چه وضعی هست که درست کردی ؟

گفت : به من چه , مگه  من کردم ,منو سننه ؟

گفتم : تو که میدونستی چی میشه ، چرا کاری نکردی ؟

گفت : من چیکار میتونستم بکنم ؟ وقتی همه تون ریش گذاشتین و نماز میخوندید وبه مسلمون شدن و بنده خدا شدن تظاهر میکردید و به اسم من همه کارهارو کردید ، وقتی رفتین بالای پشت بام و تو ماه عکس تماشا میکردین , وقتی تو خیابونها داد و بیداد میکردین , من چیکار کنم ؟

تازه کردید و بعد بلند شدید و فرار کردید و یا الان از ترس جونتون کاری نمیکنید , من چیکار میتونم بکنم ؟


فقط حیرون این هستم که چرا اون وقتها که وضعشون خیلی بهتر هم بود  و خوش هم بهشون میگذشت از  جونشون نمیترسیدند ولی حالا با این نکبت جون ترس شدند و دودستی به جونشون چسبیدند ؟


گفتم : به ما چه ؟
ما که نبودیم و نکردیم , گناه ما چیه ؟


روشو کرد طرف من و زل زد تو چشمم و گفت : یعنی چی ؟

حالا بیام به خاطر تو بزنم و همه اونها رو بکشم ؟

تازه خیلی هاشون هم راضی هستند و شکایتی هم ندارند !


شما هم اگر میخواهید, خودتون یه کاری بکنید و یه چیزی نشون بدین تا من هم یه فکری به حالتون بکنم ...!!

گفتم : کردیم , پس چرا کاری نکردی و کمکی به ما نکردی ؟

گفت : آهان ... اوندفعه رو میگی ؟

چیزی نخواستید , اول که فقط رای تون رو میخواستید...
بعد اصلا نفهمیدید دنبال کی افتادین و طرف چیکاره بوده و چی داره میگه ؟


شب ها هم که مثل پدر هاتون میرفتین رو پشت بام و منو صدا میکردید !!


فقط روتون نشد عکس این یک رو توی ماه بهم نشون بدید ...
من هم دیدم همون خریت های سابقه و بهش اهمیتی ندادم .


در ضمن بدون که همانقدر که تو حق داری که تغییر بدی و بخواهی ,
اونها هم حق دارند که اجازه ندن که تغییر بکنه و از دست بدن ...

گفتم : یعنی طرفدار اونهائی ؟

گفت : نه , اتفاقا خیلی هم ازشون بدم میاد , خیلی دروغ میگن و خیلی پست هستند .

گفتم : پس چرا دادی به اونها و چرا ازشون نمیگیری ؟

گفت : اولا من نگرفتم و خودتون دادید و اونها هم دزدیدند من بهشون ندادم ،
بچه جان تو خبر نداری و نمیدونی ، چقدر ازشون بگیرم و به این و اون بدم ؟


 حتی به اونهائی که بدم هم میومد , از اینها گرفتن  و به اونها دادن که تمومی نداره ...


گفتم : آخه این هم شد مملکت , این هم شد جا ؟

گفت : بدبخت , من بهترین جا را به شما دادم , کجای دنیا هر جاشو چند متر بکنی یا نفت در میاد یا گاز در میاد یا معدن اورانیوم یا زیر خاکی و گنج ؟

به خیلی ها حتی خاک هم ندادم  , همونهائی که دارید خاک بهشون میفروشید و خاک ازتون میخرند ...

بیچاره ها نمیدونید چه سرزمینی بهتون دادم , نمیدونید چقدر بهتون دادم که ٣٥ساله دارن همین مملکت را میچا پند و غارت میکنند ولی بازهم داره ...

تازه حالا که دارند از لجشون حیف و میل میکنند  ...

خودتون نفهمیدید و نمیفهمید  و قدر ندونستین و و قدرش را نمیدونید چرا میندازین گردن من ؟


 روتون روبرم !
نفهم ها برین یه نگاه به مملکت های دیگه بکنید , ببینید به اونها چی دادم ؟!

برین ببینید یک هزارم شما ها هم بهشون ندادم ولی چطور زندگی میکنند ...؟

گفتم : خوب ،دیگه بسمون نیست ، کافی نیست ؟ حالا یه کاری کن دیگه ...

گفت : من تاحالا لقمه نکردم دهن کسی بزارم ،
تا حالا هم هر چی کردم بسه تونه ؟


خودتون کردین و خودتون هم درستش بکنید !


من اگه میخواستم کاری بکنم که ننه و باباتون را از بهشت نمینداختم بیرون ...


گفتم : پس چی میگی رحمان و رحیم ؟ پس کو رحم و مروتت ؟

گفت : وقتی خودتون به خودتون رحم نمیکنید ، وقتی که همه تون عضو یک خونه هستین و باهم این کارهارو میکنید و این بلاها را سر هم میارین ...

وقتی نسبت به هم یه جو گذشت و رحم و مروت ندارید ،

وقتی هنوز نمیدونید که من جان به شما دادم ولی از گرفتن اون توسط یک حکم من درآوردی طرفداری میکنید و میرین تخمه میخرید و تو سرما منتظر میشین که جان دادن بنده منو بالای دار نگاه کنید ، من چه رحم و مروتی  دارم که در حقتون بکنم ؟

گفتم : بچه ها چی اونها چه گناهی کردند ؟ اونها رو نمیبینی ؟

گفت :گناهی نکردند و فقط بدبخت هستند که چون شماهائی پدر و مادرشون شدند و هستند ، همین

.....نه نمیبینم ، یعنی نمیخوام ببینم ,

 از همون  سالی که ندونسته و نسنجیده خودتون رو بیچاره کردین و بخاطرش جشن گرفتین ووسط خیابون میرقصیدید و میخندیدید!

وقتی که من هزینه کرده بودم و وقت گذاشته بودم و برای سازندگی و آسایش شما آدمهائی را آفریدم ولی شما آنها را گذاشتین سینه دیوار و کشتید ،

وقتی که لعنت جنگ رو رحمت دونستین و هشت سال حتی به تمام دنیا صدمه زدید و محیط زیست رو هم خراب کردید و خاک خوب منو با بمب و آتش و مواد شیمیائی از بین بردید ،

وقتی حتی حیوانات بیگناه رو بخاطر خودتون بی خانمان کردید و کشتین ...

همون روز من روی برگردوندم و دیگه به شما نگاه نکردم و نمیکنم و نمیخوام ببینم که باهم چکارمیکنید؟

 ولی گاهی وقتها بعضی ها رو به من میگن و میشنوم فقط گریه میکنم .

لبهای پیرمرده میلرزید و واقعا اشک تو چشمهاش پر شده بود ...

دلم خیلی براش سوخت .

گفتم : حالا ما چیکار کنیم ؟

گفت : زیر پاتون نفت و اورانیوم و طلا و گاز و مس و خاک حاصلخیز و با برکت گذاشتم ، با اینکه میدونید بازهم دست گدائی دراز میکنید  ،

براتون خنده و شادی و تفریح گذاشتم و شما میرین و گریه میکنید و تو سرتون میزنید و ماتم میگیرد و اشک میریزید و عزا از جشن براتون مهمتره !

وقتی که نور و رنگ بهتون دام ولی باز  تو تاریکی هستید و سیاه میپوشید و بهترین رنگتون سیاهه ...!

وقتی که بهترین خاک و سرزمین رو بهتون دادم و قدر نمیدونید و با به خطر انداختن حتی جون خودتون ازش فرار میکنید و در میرین و در غربت حمالی میکنید و اونجا هم  تو روی هم نگاه نمیکنید و از هم فرار میکنید وقتی  خودتون و خاکتون رو میفروشید...

وقتی که من زیبائی رو دادم و شما با پارچه های سیاه اونو پنهان میکنید و اونو زینت خودتون میدونید...

وقتی همه آدم های خوب رو میکشد و دور بد ها جمع میشین و تملق میکنید پاچه میخورید...

وقتی برای هیچی همدیگر رو لت و پا ر میکنید و میزنید و میکشید ...

وقتی به  هیچ به همدیگه گذشت و بخشش و رحم و مهربونی ندارید و سر هم رو کلاه میزارید و به هم بهتان میزنید ...

وقتی حتی هنوز فهم و شعور درست با یکدیگر حرف زدن را ندارید ...

وقتی که هنوز بد را از خوب ,دوست رو از دشمن ، راه رو از چاه , دیو رو از فرشته و بدتر از همه راست رو از دروغ تشخیص نمیدهید و فقط به هم دروغ میگویید ...

وقتی حتی منو ول کردند و به حسین و عباس و اسبش متوسل شدند ...

وقتی منو یادشون رفته و به کسیکه انداختند توی چاه امید بستند و منتظر هستند که اون بیاد نجاتشون بده ...

وقتی به اسم من همدیگر را میکشند و سر میبرند ...

وقتی که دیگه اینهمه از من دور شدند و به دروغ و در زمان گرفتاری فقط اسم منو بزبان می آورند ,

خودت بودی بهشون نگاه میکردی ؟

و اگر میتونستی بازهم رغبت میکردی که کاری براشون بکنی ؟

هوا تاریک تاریک شده بود و پیرمرده بلند شد و من همینطورمات و مبهوت نگاهش میکردم و او در حالیکه دور میشد و میرفت و در تاریکی ناپدید میشد ولی باز من صداشو میشنیدم که میگفت :

من چیکار میتونم بکنم؟
 بی خرد ها ...


بدم تا دوباره به کی بدید و ببخشید؟
 ابله ها ،ای نادان ها ...


اصلا لیاقتشو دارید که چیزی بهتون بدم؟
 بی کفایت ها ، بی لیاقت ها , بی تفاوت ها ......... !؟


                 「‫نیمکت پارک‬‎」の画像検索結果

دوشنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۹۴

مملکتی که در آن از دانشجوی بیچاره شهریه میگیرند و به طلاب مفتخور میدهند !

 مملکتی که در آن از دانشجوی بیچاره شهریه میگیرند و به طلاب مفتخور میدهند !

「‫شهریه دانشجویان‬‎」の画像検索結果

          ببینید چه مملکتی برای ما ساخته اند !

از دانشجویان بیچاره بخاطر تحصیل و چرخاندن چرخ مملکت در آینده شهریه های میلیونی میگیرند تا آنرا به جوجه آخوند ها و طلاب مفتخور بدهند که چه کنند ؟


که بروند  در فیضیه و درس چگونه مستراح رفتن و روش شستن مقعد و طرز جماع با عمه و خاله و میزان دخول به حیوانات و چارپایان و بر سر منبر زوزه کشیدن و روضه خواندن و شک بین اول و چندم و آب جاری و آب کر و ...بخوانند و یاد بگیرند !! 

و هر سال نیز میزان شهریه های دانشجویان  اضافه میکنند (( سه ماه پیش (اواخر اسفند)  نیز شهریه های دانشجویان را ۱۵ درصد افزایش دادند))  تا به بچه آخوند ها بدهند و به شکم طلاب بریزند در حالیکه در همین ماه گذشته شاهد بودیم چند دانشجو بعلت گرفتاری و مشکل مالی خودکشی کردند !

آیا این طلاب و آخوندک ها میدانند که شهریه هائی را که میگیرند از پول اضافه کاری و عرق جبین پدران بدبخت دانشجویان و از صرفه جوئی و بریدن از نان سفره توسط  مادران آنها میباشد ؟

اصلا چه دلیلی دارد که طلاب شهریه پرداخت نمیکنند و برعکس شهریه و پول یامفت میگیرند ؟

مگر نمیخواهند به اسلام خدمت بکنند ؟

پس چشمشان کور و دندشان نرم همانند دانشجویان شهریه پرداخت کنند ...  

مگر خون شما از خون دانشجویان رنگین تر است ؟

یا آنکه میخواهید با پول یامفت و حرام به اسلام خدمت بکنید ؟

「‫شهریه‌ی طلاب‬‎」の画像検索結果
 در حالیکه میدانیم شما در حین طلبگی منبر میلیونی هم میروید و برای اقامه هر نماز جماعت صد هزار تومان هم میگیرد !

حالا خمس و زکات و حق الاستخاره و اینها توی سرتان بخورد ...

این فقط مشتی از خروار خیانت و جنایت در حق دانشجویان و مردم ایران است !

مقدار دریافتی شهریه‌ی طلاب به شرح زیر است:

• مقدمات مجرد : پنجاه هزار تومان
• مقدمات معیل : نود و پنج هزار تومان
• سطح یک مجرد: هشتاد وپنج هزار تومان
• سطح یک معیل: صد و پنجاه و پنج تومان
• سطح دو مجرد : صد و ده هزارتومان
• سطح دو معیل : دویست و ده هزار تومان
• سطح سه مجرد : صد و پنجاه هزار تومان
• سطح سه معیل : دویست و هشتاد هزار تومان


 از این مقدار حدود سی هزار تومان بابت حق بیمه کسر می‌گردد و نیز به طلاب معیل که مسکن اجاره‌ای دارند ماهیانه سی و پنج هزار تومان کمک اجاره از طرف آیت الله خامنه‌ای پرداخت می‌گردد.


هم‌چنین از طرف مرکز خدمات حوزه‌ی علمیه ماهیانه چهل هزار تومان بن کارت به طلاب معیل اهدا می‌شود. در برخی مناسبت‌های مذهبی مبلغی به عنوان عیدی به شهریه اضافه می‌گردد.

「‫شهریه‌ی طلاب‬‎」の画像検索結果             「‫شهریه‌ی طلاب‬‎」の画像検索結果
 

یکشنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۹۴

مگه پدرش شاه نبوده ؟

                                        مگه پدرش شاه نبوده ؟


این کارنامه رضا پهلوی پسر بزرگ محمد رضا شاه پهلوی فقید هست ؛

پس چرا همه  نمره هاشو  بهش ۲۰ ندادند ؟

مگه پدرش دیکتاتور نبوده و از پشت شیشه شکنجه جوونهای ایرانی را نمیدیده ؟

پس چرا معلم ها  رو بخاطر ۲۰ ندادن زندانی و شکنجه نکرده ؟

مگه یه مستبد نباید همه چیز خودش و خانواده اش را بهترین نشون بده ؟

پس چطور ناظم مدرسه جرات کرده نمره انضباط شو ۱۸ بده ؟

مگه پدرش شاه نبوده ؟

پس چرا براش مدرک دکترا و فوق لیسانس از آکسفورد و کمبریج نخریده ؟

یعنی اون خدا بیامرز از نماینده های پلید جمهوری اسلامی هم بی عرضه تر بود ؟

یا شرافت اخلاقی داشت و نمیخواست پسرش را مثل آقازاده های اینها لش و تنبل و بیسواد ولی دکتر و مهندس  قلابی تربیت بکنه و جا بزنه  ؟؟!

خانه از پای بست ویران است ...

                             خانه از پای بست ویران است ...  
 
دو بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس با خوانده شدن نام هم تیمی سابقشان چنین واکنش زشتی نشان دادند.( شیشکی بستند ...!)
 
اینجاست که باید گفت : ادب مرد , به ز فوتبال اوست... 
 
 
منبع خبر :http://tadbir24.ir/fa/news/51676/حرکت-زشت-دو-فوتبالیست-محبوب
 

وقتیکه جیبوتی هم جمهوری اسلامی را تحویل نمیگیرد !

        وقتیکه جیبوتی هم جمهوری اسلامی را تحویل نمیگیرد !




خبر بسیار جالب و در عین حال خجالت آور است .

جمهوری اسلامی در ادامه سیاستهای کلان خارجی خود کارهایی میکند که نشان از بیخردی و نفهمی دولتمردان آن دارد !


نمونه آن ساختن پارلمان جیبوتی با هزینه ایرانی و توسط مهندسان ایرانی ...!

علی لاریجانی نیز در سال 1393 بعد از بازگشت از سفر به جیبوتی و شرکت در مراسم افتتاح ساختمان جدید پارلمان این کشور گفته بود:

جیبوتی به دلیل حضور داشتن در منطقه ای حساس، برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما روابط نزدیکی از منظر سیاسی و اقتصادی با این کشور داریم.
وی همچنین گفته بود: در این سفر ساختمان مجلس جدید جیبوتی را که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده ، افتتاح کردیم.




 
ایران در سال 1387 از طریق بانک توسعه صادرات نیز وام 10 میلیون دلاری به جیبوتی ارائه کرده بود.

و همین جیبوتی در جنگ عربستان و یمن چون ارتش بسیار ضعیفی دارد. کل ارتش این کشور کمتر از 200 هزار نفر جمعیت دارد و قادر به مشارکت در هیچ عملیات نظامی نیست. به همین دلیل دولت جیبوتی اعلام کرد مرزهای آبی و هوایی این کشور را برای جنگنده ها و کشتی های نظامی ائتلاف سعودی در جنگ یمن باز کرد تا از این طریق در عملیات یمن مشارکت داشته باشد.

و ماجرای تخلیه بار کشتی ایران شاهد و اجازه ندادن برای  فرود هواپیمای ایرانی در فرودگاه جیبوتی و الی ماشالله ...

خیلی خوبه و خر گیر آوردند!!

 نداری و بدبختی و کمک و ساخت و ساز و بریز و بپاش شون با ما , اتحاد و دوستی و حال دادنشون مال عربها ! مبارکه !!

والله ما فهمیدیم  که امریکا و اسرائیل و فرانسه و عربستان و کویت و انگلیس و هلند و دانمارک و .....دشمنان قسم خورده ما هستند ولی هنوز نفهمیدیم که دوستان این جمهوری اسلامی کی ها هستند و کدام کشور ها جمهوری اسلامی را آدم حساب میکنند و تحویل میگیرند و در معادلات سیاسی به پشگل شتری او را نمیفروشند ؟!!


منبع خبر :
http://www.asriran.com/fa/news/397425/جیبوتی-پارلمانش-را-ایران-ساخت-با-عربستان-ائتلاف-کرد


جیبوتی؛ پارلمانش را ایران ساخت، با عربستان ائتلاف کرد

محسن رضائی از انتقال کدام تجربیاتش سخن میگوید ؟

         محسن رضائی از انتقال کدام تجربیاتش سخن میگوید ؟

「‫محسن رضایی ویکی پدیا‬‎」の画像検索結果


محسن رضائی یا سبزوار رضائی میر قائد بعد از ارسال نامه‌ای خطاب به آیت الله خامنه‌ای در خصوص بازگشت به سپاه با حضور در یک نشست خبری گفت:

دهه پیش رو در منطقه، دهه‌ای پرآشوب خواهد بود و من به همین دلیل از مقام معظم رهبری درخواست کردم اجازه دهند تجربیاتم را به نسل های آینده منتقل کنم.

ولی ما باید بدانیم که تجارب ناشی از فعالیت ایشان در جمهوری اسلامی به دو بخش تقسیم میشود :


「‫محسن رضایی ویکی پدیا‬‎」の画像検索結果

۱- فعالیت نظامی ؛ که ایشان در سن 27 سالگی و با مدرک دیپلم در نخستین ماه‌های جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۰، به فرمان روح‌الله خمینی به فرماندهی سپاه پاسداران ایران منصوب شد و در دوران جنگ به عنوان فرماندهٔ ستاد کل نیروهای مسلح و به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزیده شد و این سمت را در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق برعهده داشت.


 که با مراجعه به اسناد و مدارک موجود و دیدن فعالیتهای او و ارائه نظر امواج انسانی ایشان در جنگ هشت ساله , جز به کشتن دادن جوانان ایرانی هیچ نقطه برجسته و یا پیروزی  در کارنامه او نمیبینید که عملیات کربلای ۵ با ۶۵۰۰۰ کشته و رمضان با ۴۰۰۰۰ هزار تلفات و بدر با ۲۰ الی ۳۰ هزار کشته از شاهکارهای دوران فرماندهی او میباشد و با مراجعه به اسناد ( در ویکیپدیا ) مشاهده خواهید نمود که تمام عملیاتهای گسترده و نیمه گسترده و محدود ایشان که اکثرا هم دشمن قبل از حمله از آنها مطلع و آماده بود ه و جز  تلفات زیاد و یا پیشروی محدود و عقب نشینی پس از آن بعلت بی برنامگی و عدم تدارکات صحیح و یا عدم پشتیبانی به قتلگاه جوانان ایرانی مبدل شد .

و افتضاح فرماندهی او را میتوان در آخرین حمله عراق و بازپسگیری شهر دهلران و اسیر شدن بسیاری از رزمندگان درحمله نیروهای عراقی انهم  پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ بوضوح مشاهده کرد و فهمید و به کفایت و درایت و لیاقت ایشان در فرماندهی و نظامی گری پی برد !


「‫محسن رضایی ویکی پدیا‬‎」の画像検索結果

۲- فعالیت سیاسی ؛ که بعد از کناره‌گیری از فرماندهی سپاه پاسداران در سال ۱۳۷۶ از حضور در کلیه نیروهای نظامی کناره گیری نمود و وارد دنیای سیاست شد و در سال ۱۳۷۶ با حکم آیت الله خامنه‌ای، به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب و به ریاست کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت برگزیده شد.


محسن رضایی در این سال‌ها فعالیتش را در مجمع تشخیص مصلحت نظام متمرکز کرد و از کارهای او در این شورا می‌توان به نقش او در تدوین سند چشم انداز بیست ساله ایران و نیز اصلاح قانون سرمایه‌گذاری خارجی در مجمع تشخیص مصلحت اشاره نمود !


یعنی طرح و سندی که چهار پنج سال دیگر بیست سال آن تمام میشود و شما از همین وضعیت افتضاح و داغان فعلی اقتصادی میتوانید میزان موفقیت و کارائی آنرا حدس بزنید...

「‫محسن رضایی ویکی پدیا‬‎」の画像検索結果

 
یکی دیگر از تجربیات ایشان سماجت در اعلام آمادگی و کاندیدا شدن در انتخابات های , مجلس ششم  , ریاست جمهوری نهم و ریاست جمهوری دهم و و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم  میباشد و میتوان از آنها نام برد که در هیچکدام از آنها رای لازم را نیاورد و در کمال شجاعت و با خفت شکست خورد و در میان چهار نفر , ایشان یکبار سوم و یکبار به مقام چهارمی  رسیدند  !!

   「‫محسن رضایی ویکی پدیا‬‎」の画像検索結果         「‫محسن رضایی ویکی پدیا‬‎」の画像検索結果

 از میزان فهم و شعور ایشان و آگاهی از تاریخ و سیاست فقط به ذکر همین یک نکته بسنده میکنم  :

او در تاریخ هفتم اسفند سال ۹۱ در همایش "دانشجوی پیشرو، انتخابات پیش رو " شرکت جست و در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان که پرسید :

آیا اجرای طرح فدرالیسم ایران، منجر به استقلال مناطقی از کشور نخواهد شد؟

گفت :" ایران تا قبل از دوره رضا شاه نیز به صورت فدرالی اداره می‌شد اما وی که تمایل داشت قدرت را به صورت یکپارچه در دست بگیرد دست به ایجاد حکومت استانی زد لذا اگر قرار بود استقلالی شکل بگیرد در آن دوران شکل می‌گرفت ضمن آن که این طرح فقط در زمینه اقتصاد کشور را فدرالی خواهد کرد."

اما تنها نقطه قابل ملاحظه در تمام طول عمر نظامی و سیاسی وی , تکبیر گفتن دانشجویان پس از تکبیر گفتن ایشان در دانشگاه در همین هفته گذشته بود که توسط سایت بازتاب خودشان ! تا حد سخنرانی هیتلر و تشویق حضار در مقر سران نازی و یا پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم بزرگنمائی و از آن تعریف و تمجید شد , میباشد و بس !! 

حالا ایشان از کدام تجربیات خودشان گفتند و چه چیزی را میخواهند بجای تجربه به نسل بعدی منتقل کنند ؟     آسید علی و اکبر میدانند و بس .//

「‫محسن رضایی ویکی پدیا‬‎」の画像検索結果