یکشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۳

نیکوکاری به روش ایرانی ,نجات یک خرس گرفتار در حوض آب در اردبیل

                      نیکوکاری به روش ایرانی

واقعا جای تاسف و تاثر است که حتی کمک کردن و نجات دادن یک حیوان را هم بلد نیستیم !

یعنی درمیان این جمعیت حتی یکنفرهم نیست که روش بهتروانسانی تری ارائه دهد ؟

نه آنکه حیوان  بخت برگشته را حلق آویز کنند ...

(( کمترین کار اینست که  نردبام ها با شیب کمترداخل استخر بگذارند و کنار هم بچینند و بر روی آن تور بیاندازند ویا میان فاصله پله ها را پر کنند  و خودشان از آنجا دور شوند و جان خودشان را هم بخطر نیاندازند تا خود حیوان بالا بیاید و برود  !))

من هر جور که  فکرکردم با تفنگ بیهوشی چطور میخواستند خرس داخل استخر پر آب را بدون آنکه در حین بیهوشی در آب خفه شود ,  نجات دهند , نفهمیدم !!
باید قبول کنیم که ما بیشتر از تجهیزات و وسایل به فکر کردن نیاز داریم...
 

                                

سردار تو که اینکار را میکنی زیردستانت چه کنند ؟

       سردار تو که اینکار را میکنی زیردستانت چه کنند ؟


          بعد میگویند چرا به مقامات توهین میکنی ؟

آخه یکی به من بگه که این کار , کار بالاترین مقام نیروی انتظامی هست ؟

آیا شان و منزلت یکی از بلند پایه ترین مقام های نظامی کشور سجده و دستبوسی هست ؟

آیا از آن لباس و آن درجه ها خجالت نکشیدی ؟

آیا سلام نظامی مگر بخاطر خم نشدن سر نظامیان ابداع نشد ؟

آیا این تحقیر نیروهای ارتش و انتظامی و کلیه نظامیان نیست ؟

سردار سرت را بالا بگیر و دست از این کارهای شرم آور بردار و به زیردستانت شرف و سربلندی و مناعت طبع و شهامت و عزت نفس بیاموز تا بدانند برای ایجاد امنیت و مبارزه با فساد و تبهکاری باید همه را  یکسان بدانند و یکسان ببینند و هرگز نباید هم در ذات خویش و هم در انظار مردم  چنین خوار و ذلیل  و خفیف جلوه نمایند .//

  

توهین به مقدسات بد است یا تخریب قبور اموات ؟

   توهین به مقدسات بد است یا تخریب قبور اموات ؟



اخیرا بسیاری از آقایان که هیچ جوابی برای انتقادهای بجا و منطقی از برخی از مسائلی که فقط برای آنها مقدس هست , ندارند و نمیخواهند که دست از جهالت خود بردارند و بر خریت خود ابرام و پایفشاری میکنند و تصمیم دارند تا به هر نحوی که شده آنرا به مردم هم حقنه بکنند , از مسولین درخواست فیلتر کردن و بستن پایگاه های اینترنتی را میکنند و ساده لوحانه گمان میبرند که با بستن و عدم دسترسی به آنها مردم دسته دسته و فوج فوج به دامن آنها می آویزند و در جهل و حماقت آنها شریک میشوند !

جالب اینجاست که این درخواست از جانب کسانی مطرح شده که  در توهین به مقدسات دیگران حتی در رسانه های معتبر و جهانی هم از هیچ اصول اخلاقی و انسانی و دینی پیروی نمیکنند و شاهکار آنها تخریب سنگ قبرها و گورستان اموات کسانی هست که مذهبی بغیر از مذهب آنها دارند و حتی دست از سر مرده ها نیز برنمیدارند !



ویکی از شگردهای آنها برای فرار از پرسش منتقدان و عدم پاسخگوئی به آنها و بخاطر رسیدن به هدفشان همانا روش قدیمی و شناخته شده ساختن ID با نامهای جعلی وفحاشی و ناسزاگوئی به مقدسات خودشان هست تا شاید از این طریق بتوانند دیگران و دگر اندیشان را بدنام و چهره آنها را تخریب کنند و بهانه های لازم خودشان را بدست بیاورند.


 وگرنه تا جائی که من میدانم و دیدم مخالفان آنها حتی رغبت نمیکنند به مقدساتی مانند سگ شدن برای امام حسین و قمه زدن بر سر و کله و بسیار کارهای احمقانه دیگر آنها فکر بکنند , چه رسد که بخواهند وقت گرانبهای خودشان را برای توهین کردن به این قبیل رفتارها و اعمال احمقانه بهدر بدهند و تلف کنند...

 

و اما بهانه دیگر آنها توهین به مقامات و مسولین حکومت و نظام میباشد!!

آقایان ترا به همان مقدسات خودتان , بسیاری از کارهای همین مدیران و مسئولین و مقامات درخور تمسخر و استهزاء و تمسخر نیست ؟

آیا برخی از گفته های آنها که به همان صورت از جانب کاربران مجازی نقل قول میشود و شما آنرا توهین میدانید , مسخره و خنده دار نیست ؟
و آیا نمیفهمید که این روش بنوعی ابراز تنفر و نشان دادن مخالفت با همین حرفها و رفتارهای مقامات است؟
آیا تصور میکنید که  اگر راههای انتقاد و مخالفت را ببندید و مسدود کنید , مردم برای تصمیمات ابلهانه و گفته های احمقانه تکبیر میفرستند و کف میزنند ؟
مگر شما به خودتان مطمئن نیستید و خود را برحق نمیدانید ؟
پس چرا بجای نشان دادن قدرت و حقانیت خودتان و بکارگیری از منطق و استدلال در پاسخگوئی و قانع کردن مخالفان اقدام به بستن راههای ارتباطی میکنید ؟
آیا میدانید با چنین روش و رفتاری به تدریج مجبور میشوید که کنج خانه های خودتان بنشینید و درها و پنجره ها را ببندید و در گوشهای خودتان پنبه فرو کنید تا دیگر هیچ صدای مخالفی نشنوید ؟
من مطمئنم که هیچ مخالف عاقل و بالغی وقت خودش را صرف توهین به مقامات و مقدسات شما نمیکند و اصلا وقت و رغبتی به این کارها را ندارد و بدانید که مشکل اصلی شما در این است که چون فهم و ظرفیت کافی برای پاسخگوئی به پرسش ها ندارید و میخواهید به هر نحوی که شده از آن فرار کنید سعی میکنید که هر گفته و  انتقادی را که به مزاجتان نمیسازد توهین به مقدسات و تمسخر مقامات جلوه دهید.

و نیز بدانید که این گفتارهای دیگران  , آینه رفتار خود شماست , پس :


آینه چون نقش تو بنمود راست 

                       خود شکن آینه شکستن خطاست 

همین .//     

در دنیای امروزی جایگاه حقیقی و شایسته ما کجاست ؟

در دنیای امروزی جایگاه حقیقی و شایسته ما کجاست ؟

هر ملتی در جهان , بنابر رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند  معروف 
هستند و شناخته میشوند و دنیا نیزآنها را به همان خصیصه میشناسند و قبول دارند.

مثلا ؛ ژاپنی ها به نظم و سختکوشی و اطاعت مشهور هستند و انگلیسی ها به آداب دانی و وقت شناسی و آلمانی ها به قانون پذیری و قانونمند بودن و اسکاتلندی ها به امساک و خساست و اعراب به تنبلی و تن پروری و ....
اما ما ایرانی ها در اینمورد دچار تضاد و دوگانگی هستیم !
در دیدگاه جهانیان ما هم  ؛  

مردمی خونگرم و مهمان نواز و با تمدن و دارای تاریخ چند هزار ساله و بنیانگزار اولین و پهناورترین امپراطوری با منشور حقوق بشر و شاعر پرور و عارف مسلک هستیم ...

و هم , ملتی تروریست و عقب مانده و متحجر و مرتجع و بی فرهنگ و منزوی و دور افتاده از جامعه جهانی که دائم در حال تهدید و یا حذف کردن دیگر کشورها از نقشه جهان میباشیم  !!

ایراد این دیدگاه نمیتواند از معیوب بودن چشم و یا برداشت اشتباه و مغرضانه جهانیان باشد .

چرا آنها چنین چیزهائی را در مورد مردم هلند و یا دانمارک و یا مالزی و سنگاپور نمیگویند و تصور نمیکنند؟

پس باید قبول کنیم که این ایراد از خود ماست !
تصور میکنم که بهتر است هر چه زودتر تکلیف مان را هم برای خودمان و هم جهانیان روشن کنیم که یا رومی روم باشیم و یا زنگی زنگ ...
تا اگر خدا خواست هم خودمان و هم مردم جهان را از این بلاتکلیفی و پریشانی در آوریم و نجات دهیم. 

    

 

جمعه، شهریور ۰۷، ۱۳۹۳

نامه ای به محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری اسلامی

نامه ای به محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری اسلامی



آقای محمود واعظی سلام ,
حاشیه گوئی نمیکنم و یکراست به اصل قضیه میپردازم ؛ در سایت و پایگاه های مجازی نامه ای از اداره کل نظارت بر فضای  مجازی سپاه پاسداران خطاب به شما دست بدست میگردد که سبب خنده و شادی و انبساط خاطر کاربران بی تفاوت و غمگین دنیای مجازی شده , که خدا نویسنده این نامه را برای ننه اش نگهداره که ماشالله یه گوله نمکه ...

ایشان در نامه خودشان اقدام به نشر اکاذیب کرده  ودست به  تشویش اذهان عمومی زده و به نسل جوان و آگاه ایرانی توهین کرده و تهمت های بی اساس زده...!

 که از شما خواهش میکنم جوری که خدائی نکرده  به روحیه نویسنده این متن لطمه نخورد و سبب ترک نویسندگی و نظارت ایشان نشود به ایشان با ملایمت و مدارا چند تذکر که ذیلا به عرض میرسانم  بدهید که فقط در همان محدوده سپاه تا سر بلوار بسیج و تقاطع خودسران  و کوی لباس شخصی ها خودشان  کار کنند و حقوق بگیرند و در کار بزرگ ترها  دخالت نکنند...

 

ایشان نوشتند افراد نا آگاه  در( غالب موتون ) طنز آمیز ...که از شما خواهش میکنم میزان آگاهی را فقط در ( قالب متون ) ی  که ایشان جور دیگری قصد داشتند به شما ( غالب) کنند ببینید و بسنجید !

و ایشان که  ادعا میکنند نوشته های مورد نظر  طنز آمیز است!!!

 لابد توقع دارند که همین افراد ناآگاه  خیلی جدی جدی  و با واقعیت به مقامات جمهوری اسلامی و شخصیتهای دینی و مذهبی توهین بکنند که در آنصورت واویلا که تنبان به پای یکی از این مقامامت و شخصیتها نمیماند.

 و یا اگر راست راستکی جسارت کنند که باید مقامات را با جارو و خاک انداز جمع کنیم و خود شما میدانید که شوخی شوخی خیلی بهتر است و در آخر همه آنرا به شوخی میگیرند  و به هم گیر نمیدهند و دلخوری هم پیش نمی آید.

 برای مثال شما تصور کنید که بخواهند جدی و خیلی محکم در مورد پرونده اختلاس ها صحبت کنند و بنویسند , آنوقت پای شوهر عمه پسر عموی همسایه شما هم بوسط  کشیده میشود که حالا علم الهدی بیاور و باقالی بار کن...

یا در مورد بنزین آلوده در زمان احمدی نژاد بنویسند  که تمام روابط خانوادگی و فامیلی شما هم مخدوش میگردد ...

پس همان شوخی و طنز باشد هم برای شما و مقامات و سلامتی مزاج نظام بهتر است و هم به جائی بر نمیخورد .

و (( چهار چوب ))  نظام هم سفت سر جای خودش میماند و آقا زاده ها هم نمیتوانند  آنرا با چوبهای جنگلهای شمال بدزدند و ببرند و بفروشند .
اصلا بگو به چهارچوب و نردبام و تخت چوبی  چه کار دارد و حرف همان موشک ها و پهپاد ها را بزند که همان افراد ناآگاه زیاد به آن گیر نمیدهند و چیزی نمینویسند .

و به او بگویید که میتواند بجای (( هائز اهمیت ))  همان بنویسد [ مهم ] که  بس است و کفایت میکند و مفهوم را  میرساند و ایشان زیاد بخودشان فشار نیاورند که پس بیفتند ...

 چون همانطور که میدانید درتمام  سپاه ما دیگر آدم با سواد و خوش خط دیگری  نداریم واگر ایشان نباشند  نصف کارهای سپاه لنگ میشود.

ولی آقای واعظی جان مادرت راست بگو , شما قبلا و در دوران نوجوانی با این آقا شوخی لفظی یا دستی نداشتید ؟

ما خودمان ختم این حرفها هستیم , و هر جور به این نامه نگاه میکنیم میبینیم که ایشان تمام قصدش خراب کردن و رنگی کردن طرف مخاطب هست و در اصل خواسته که به دیگران میزان سواد و فهم شعور طرف مخاطبش را نشان دهد و برملاء کند و او را سر کار بگذارد .

وگرنه اگر قصدش خیر بود و میخواست مثل آدم حرف بزند ,میرفت جلوی دادگستری و میداد به آن کسانیکه با پانصد یا هزار تومان عریضه و نامه اداری مینویسند , یک نامه  بنویسند که خدائی میتوان بجای باقلوا نوشته شان را  با چائی خورد...

و یا شاید با تهدید به فیلتر کردن و فیلترینگ که میدانید چه عواقبی دارد و واکنش مردم چیست؟؟؟

میخواهد برای شما پاپوش و دسیسه ای برایتان بسازد و خشتتتان را بزند ,تا پسر دائی کچل خودش را به آب و نان و میز و مقام برساند...

والله از این سپاهی ها از وقتی که به دلالی و کاسبی افتادند هر چیزی بگوئید بعید نیست و بر می آید , حواستان را یک کمی جمع کنید بهتر است ,

 

و در خاتمه ببینید این آقا مایل هستند  بعنوان استاد هفته ای دوبار به  ما در نوشته های طنز و اراجیف آموزش بدهند و همکاری کنند؟

[[ هر چند که میدانم دیدید و خواندید ولی باز هم عکس نامه را هم برایتان ارسال میکنم ]]

راستی از سایتی که قرار بود برای جمال و کمال امام زمان بسازید تا  پوز یاهو و گوگل و فیسبوک را بزند چه خبر؟

   

دلیل امام راحل (ره قدس) برای نوشیدن جام زهر

     دلیل امام راحل (ره  قدس) برای نوشیدن جام زهر



       [[ بمناسبت نزدیک شدن به سالروز هشت سال کشتار جوانان و ویرانی مملکت ]]

پس از خواندن این گفته امام راحل ملکوتی , برای من کاملا مشخص شد که چرا امام جام زهر را خودش تنهائی سر کشید و به اکبر حتی یک قطره هم نداد!

خوب مطمئنا وقتی کسی اینطوری فکر بکنه و به سردارانش هم دستور بده که باید اینجوری باشید ولی  اونجوری نشد و یکجور دیگه ای شد , باید جام زهرکه سهله یک چهار لیتری جام زهر بخوره ...!

خوب به این گفته دقت کنید:

از سرداران اسلام یاد بگیرید .

یکی از آنها گفت :

 ٣٠ نفر همراه من بیایند تا ٦٠ هزار نفر طلیعه لشگر روم را رد کنیم !

چک و چونه زدند که : آقا نمیشود !!

قبول کردند که ٦٠ نفر بیایند !!!

٦٠ نفر رفتند و ٦٠ هزار رومی را از دم شمشیر گذراندند و بازگشتند !!!!

منبع : صفحه هفت کتاب کشف الاسرار نوشته جناب روح الله الموسوی الخمینی , فرمانده کل قوا در جنگ هشت ساله ایران عراق...

[[ دوستان ارزشی قبل از اعاده فضل و دفاع از امام , به صفحه هفت کتاب مزبور مراجعه کنند ...مرسی !]]

(( یعنی اگر ٦٠ فروند  سوپرمن فوق پیشرفته با آخرین مدل مسلسل های ترمیناتور و موشک های کروز هم بودند نمیتوانستند اینکار را بکنند و چنین  فکر و حرفی حتی به مغز خالی بند ترین کارگردان کمپانی بالیوود هند هم خطور نمیکنه ...!))

خوب کسیکه در عالم خیال و توهم خودش  فکر کنه که با وعده بهشت و  شربت شهادت و قرص وحدت و کپسول ایمان و پماد جهاد و شیاف اسلام  ٦٠ نفر میتونند ٦٠ هزار نفر را بکشند ولی  واقعیت چیز دیگری بشه و جور دیگری از آب در بیاد , باید هم جام زهر بخوره ..... .

حالا حساب کنید فرمانده کل قواش که این بود فرمانده سپاه پاسدارانش محسن رضائی چه لعبتی بوده و چه  ها که نکرده  ؟

            
 

اختیار سرنوشت خویشتن

                           اختیار سرنوشت خویشتن

 

" نسل ایران ساز فردا "  باید بی گمان از دستاوردهای علمی  فنی و فرهنگی  پیشرفتگان  جهان امروز حد اکثر بهره را برگیرد  , اما در هیچ شرایطی نباید اختیار سرنوشت خویش را  به دست  آنها  ( اجانب ) سپارد ,
حتی آنهایی که  تصور رود میتوان بر دوستی و نیک خواهیشان حساب کرد

و اتفاقا اگر فاجعه ایران ( انقلاب )  در میان همه زیانها , سودی هم برای ملت داشت , آن سود  روشن همین حقیقت بود که :

گاه باید از دوستی دوستان بیشتر از دشمنی دشمنان حذر داشت .

نتیجه درس این است که آنان ( نسل فردای ایرانی )  بر خلاف پدران و مادران خیالباف و خوش باورشان , دیگر بار فریب کسانی که آنان را به میدان عملیات انتحاری و دسته جمعی میفرستند را نخورند .

                                             کتاب جنایت و مکافات شادروان استاد شجاع الدین شفا 

دوشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۹۳

کمپین یک سطل خاک داغ !

                کمپین یک سطل خاک داغ !

ورژن ایرانی و فلسطینی کمپین سطل آب یخ هم رسید

در حالیکه بازار یک سطل آب یخ در شبکه های مجازی داغ است هر لحظه افراد بیشتری از رئیس جمهور سابق و سناتور ها و فرمانداران و ثروتمندان و خواننده پاپ و ورزشکاران گرفته تا کاظم آقا بقال به آن میپیوندند و در مقابل دوربین  با ریختن یک سطل آب یخ بر سرشان حمایت خودشان را از بیماران لاعلاج  اسکلروز جانبی آمیوتروفیک" (ALS)  نشان میدهند!

اما در این میان کودکان غزه دست به اقدام جالب و در خور تفکر و تعمقی و زدند  آنها بجای ریختن یک سطل آب یخ ( که در گرما و بحبوحه جنگ غزه نعمتی میباشد)  , اقدام به  ریختن یک سطل خاک ویرانه ها بر سر خودشان  کردند ...!

ورژن ایرانی و غزه ای کمپین سطل آب یخ هم رسید

واقعا جای تفکر و تعمق دارد که بسیاری از افراد مطرح و مهم و سرشناس مانند لیدی گاگا و بیل گیتس و زاکربرگ و جرج بوش و ....برای بیمارانی که امیدی به درمانشان نیست و داروئی برای درد آنها وجود ندارد و در ٣٠٠ میلیون نفرجمعیت امریکا تنها  ٣٠ هزار نفر بدان مبتلا هستند , دست به چنین کاری میزنند و در مقابل دوربین یک سطل آب یخ بر سر میریزند و در مورد این بیماری آگاهسازی و خبررسانی میکنند !!

             

ولی برای بچه هائی که هیچ بیماری ندارند و صحیح و سالم میباشند ولی قربانی جهالت حماس و جنایت اسراییل میشوند و روزی دو یا سه نفر از آنها در میان آوارها جان میدهند هیچ کاری نمیکنند !!

عجب دنیای غریبیست ...

قدرتمندان و ثروتمندان و سر شناسان برای افراد سالمی که مفت مفت میمیرند هیچ واکنشی نشان نمیدهند ولی برای بیمارانی که هیچ امیدی به بهبودی آنها نیست سطل آب گرانبها را با خنده بر سر میریزند و حمایت و خبررسانی میکنند ؟؟!!

                        

[[ برای جمهوری اسلامی و مدعیان ارزشی هم غزه فقط تا پایان روز قدس اهمیت دارد و اگر بخواهند کمکی هم بکنند میگویند کرانه باختری را هم مسلح کنیم تا بخاک و خون کشیده شود !! ]]     

جمعه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۳

کرامات امام جعفر صادق و معجزات دیوید کاپرفیلد ( ع )

کرامات امام جعفر صادق و معجزات  دیوید کاپرفیلد ( ع )
    

سایت الف درمورد کرامات امام صادق مطالبی نوشته که آدم را یاد چشم بندی های دیوید کاپرفیلد می اندازد و بسیار به آنها شبیه است و ما ماندیم که دیوید کاپرفیلد این کرامات را از امام جعفر آموخته یا نویسنده مطلب جنس قاطی دار کشیده و  دیوید کاپرفیلد را با امام صادق اشتباه گرفته ...!!

البته میدانیم که چندین بار پیامبر و امامان منکر هرگونه معجزه و کرامتی از خودشان شدند و چندین مرتبه گفتند که ما هم همانند شما یک انسان عادی هستیم و با شما هیچ تفاوتی نداریم الا در بار مسئولیت رسالت و گفتن این خزعبلات و چرندیات برای سرگرمی مسلمین و جایگزینی امامان بجای  سوپرمن و آیرون من و مرد عنکبوتی  آمریکائی ها در ذهن کودکان مسلمان است وگرنه هیچ انسان مسلمان و با ایمان و عاقل و بالغ و با شعوری چنین چیزهائی را باور نمیکند.

 ۱۹. از جمله به نقل از هشام بن احمر، مى گويد: امام صادق(ع) نامه اى نوشته بود تا چيزهايى را كه لازم داشتند خريدارى كنم و من همين كه نامه را خواندم، آن را پاره كردم و لوازم را خريدم، قطعات نامه را ميان صندوقچه نهادم و با خود گفتم آن را براى تبرّك نگه مى دارم. مى گويد: خدمت امام(ع) رفتم، فرمود: هشام ! لوازم را خريدى؟ عرض كردم : آرى ، فرمود: نامه را پاره كردى؟ عرض كردم : آن را ميان صندوقچه گذاشتم و بر آن قفل زدم و قصد تبرّك دارم و اين هم كليدش كه به كمربندم بسته ام. مى گويد: امام(ع) گوشه جا نمازش را بلند كرد و نامه را از آنجا برداشت و به سمت من انداخت و فرمود: آن را پاره كن ، پس من پاره كردم و برگشتم آمدم صندوقچه را باز كردم چيزى داخل آن نيافتم.(۲۷)

م. خ : http://alef.ir/vdca0anui49ne01.k5k4.html?23877

 کدام الاغی بغیر از هشام بن احمر نامه را برای تبرک پاره میکند و نگه میدارد ؟
خب اصل نامه و سالم آنکه بیشتر بدرد تبرک میخورد , چه مرضی دآشت  که آنرا پاره کند  !!
همین کار را هم دیوید کاپرفیلد با پول و دستمال و برگ پاسور هم کرد ولی آنقدر ادب داشت  که آنرا پرت نکند و بدست فرد مورد نظرش بدهد !!

               

  با گروهى خدمت امام صادق(ع) بوديم ، من از اين فرموده خدا، به ابراهيم : «خذ اربعة من الطير فصوهنّ اليك» پرسيدم كه آيا چهار پرنده از جنسهاى مختلف بودند يا از يك جنس ؟ فرمود: ايا مايليد كه نظير آن رويداد را به شما نشان دهم ؟ گفتم : آرى ، فرمود: اى طاووس ! ناگاه طاووسى به حضور امام پرواز كرد. فرمود: اى كلاغ ! ناگاه كلاغى در حضور امام مشاهده كرديم. فرمود: اى باز! ناگاه بازى مقابل حضرت حاضر شد. سپس فرمود: اى كبوتر! ناگاه كبوترى جلو حضرت قرار گرفت.آنگاه دستور داد همه را سر ببرند و قطعه قطعه كرده و پرهايشان را بكنند و درهم مخلوط كند، سرانجام دست برد و سر طاووسى را برداشت، فرمود: اى طاووس! ديديم گوشت، استخوان و پرهايش را از پيكر درهم آميخته پرندگان جدا شد و به سر طاووس چسبيد و زنده شد. آنگاه كلاغ را صدا زد، زنده شد و باز و كبوتر را صدا زد، همچنين به پا خاستند و همگى زنده شدند و در مقابل آن حضرت ايستادند.(۳۲)

م .خ : http://alef.ir/vdca0anui49ne01.k5k4.html?238776

البته کار دیوید کاپرفیلد خیلی جالبتر بود , او یک ماهی دودی خشک شده در میان دستانش انقدر تکان داد و به آن فوت کرد  تا ماهی زنده شد و درون آب انداخت و شنا میکرد !

ولی دیوید مثل جعفر حیوانات بدبخت را زجرکش نمیکرد و نمیکشت بلکه با مهربانی  خرگوشی را داخل قفسی انداخت و یک پارچه بر روی آن کشید و یک آیه الکرسی دوبله خواند و فوت کرد و  پارچه را برداشت جای خرگوش یک ببر گنده و درسته و زنده از قفس بیرون آمد و به اذن خدا در جلوی پای دیوید کاپرفیلد ( ع ) زانو زد و نشست.!!

                

 یکی از یاران امام صادق(ع) گفته با ایشان به سفر حج رفتم در بين راه زير درخت خرماى خشكى نشسته بوديم. فرمود: اى نخل ما را از آنچه خداوند به عنوان روزى بندگانش در تو قرار داده است، بخوران! ديدم نخل پر از خرما شد و به طرف امام خم شد.

یکروز یکشنبه که بعد از خرید در خانه نشسته بودم در تلویزیون دیوید کاپرفیلد سلام الله علیه را دیدم که  یک پوستر مک دونالد که عکس همبرگر ها در آن بود را لوله کرد سپس  دیوید بن کاپرفیلد یک آیه الکرسی نبود یا آیه البخاری بود یا  آیه السماوری خواند و به پوستر فوت کرد و  یک همبرگر واقعی از درون آن درآورد و در حالیکه من الله و اکبر میگفتم و بر سرم میزدم  ایشان پوستر را باز کرد و جای همان همبرگر در پوستر خالی بود و هنوز از کف این در نیامده بودیم که حضرت دوباره پوستر را لوله کرد و از همبرگر یک گاز بزرگی زد و یک قل هو والله خواند و همبرگر را داخل پوستر لوله شده کرد و چند تکان داد و وقتی پوستر را باز کرد عکس همبرگر به سر جایش برگشته بود و وقتی دوربین کلوز آپ کرد همه الله و اکبر گفتند و چند نفر هم بیهوش شدند ,عکس  عکس یک همبرگر گاز زده بود.!!!

خدائی این دیوید کاپرفیلد از همه امامان کرامات و معجزات بیشتری دارد و و معجزات بیشتری میکند انهم نه برای یک مشت عرب گدا گشنه دهاتی بیابانگرد که بیشترشان هم چشمانشان تابه تا و لوچ است بلکه در مقابل افرادی که هرکدام برای خودشان گرگی هستند و آنقدر مار خوردند که افعی شدند و در مقابل صدها دوربین و عکاس ...ولی چون آدم خوبی هست ادعای پیامبری و امامت نمیکند و سعی نمیکند که مردم را گول بزند و برای خودش دمبک و دستک درست کند!!

آیا  فکر میکنید اگر دیوید کاپرفیلد  ١٤٠٠ سال پیش در کوفه بود  حتی یکنفر هم سراغ امام جعفر میرفت تا  یک حالی از او بپرسد ؟

                  

پنجشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۳

هزار آفرین و صد رحمت به فهم و شعور جکی چان

              هزار آفرین و صد رحمت به فهم و شعور جکی چان
  


آقای جکی چان بخاطر خطا و دستگیری آقازاده خودش (( لیسی چان )) از مردم هنگ کنگ و تمام طرفدارانش در سرتاسر جهان معذرت خواهی کرد .

آقا و آقازاده جکی چان مسلمان و آیتالله و حجت الاسلام والمسلمین و شیخ و روحانی نیستند و هنوز به دین اسلام و مبادی آن مفتخر نشدند!

 و هیچ ادعائی هم ندارند و خودشان را فرستاده ویا جانشین خدا و ناجی و هدایت کننده مردم به بهشت هم نمیدانند !!

در هیچ ارگان و حزب و مجمع و سازمان دولتی هم منصبی ندارند و حقوقی هم از صدقه سر مردم و از بیت المال به آنها پرداخت نمیشود.

ولی انقدر فهم و شعور دارند که اگر خطائی از خودشان یا آقا زاده هایشان  سرزد و اشتباهی کردند , با صداقت و شهامت تمام در مقابل دوربین از مردم و طرفدارانشان عذر خواهی کنند .

و با این کار را نه تنها خوار وکوچک نشدند , بلکه همه اینکار پسندیده و انسانی را از بزرگی و بزرگواری و نفس سلیم و طینت پاک آنها میدانند و بحساب می آورند .

تازه جرم آقازاده ی آقای جکی چان فقط حمل چند گرم ماری جوانا بوده , نه ٤٠٠ پرونده  به جرم  تاراج و غارت و رشوه خواری در فروش سرمایه های ملی کشور و حق مردم کشور خودشان  ...!
 
منبع خبر :

http://www.tabnak.ir/fa/news/427734/عذرخواهی-جکی-چان-از-مردم-برای-تخلف-پسر

یک حلال شرعی شما و نحوه برخورد برادران امر به معروف با آن !

یک حلال شرعی شما و نحوه برخورد برادران  امر به معروف با آن !



من فکر میکنم بهتر است این آقایانی که عشق به امر بمعروف و نهی از منکر دارد خفه شان میکند اول فکری بحال این موضوعات (( ماشالله هزار ماشالله کم هم نیست !)) که صد جور حکم و فتوای مختلف در باره آن صادر شده بکنند و تکلیف مردم را مشخص کنند , بعد بروند به مردم گیر بدهند ...!

یکی از این موارد :
 
ازدواج زن مسلمان با كافر  و ازدواج مرد مسلمان با زن غير اهل كتاب در اسلام میباشد .

[[ علماء شيعه و سنّي اتّفاق بر اين دارند كه ازدواج زن مسلمان با كافر حرام است و فرق نمي‌كند اهل كتاب باشد مثل مسيحي و يهودي، يا اهل كتاب نباشد. و نيز ازدواج مرد مسلمان به طور مطلق با زن كافر غير كتابي به اتّفاق همة مسلمين حرام مي‌باشد. امّا در مورد زن‌هاي اهل كتاب علماء شيعه و مراجع تقليد قائل به جواز ازدواج موقّت با آنان مي‌باشند.(1) و در ازدواج دائم با آنان اقوال مختلف است. ]]

خوب اگر علمای شیعه و سنی با هم اتفاق نظر دارند , پس اینها چه میگویند ؟


برخي از علماء و مراجع تقليد مثل امام خميني ـ رحمة الله عليه ـ و آيت الله بهجت و آيت الله اراكي و آيت الله فاضل لنكراني و ابن البرّاج عقد دائم با آنان را جايز نمي‌دانند.(2)

 آيت الله سيستاني عقد دائم با زن اهل كتاب را بنابر احتياط لازم جايز نمي‌داند.(3)
 آيت الله خويي و آيت الله تبريزي ترك ازدواج با زن مسيحي و يهودي را احتياط مستحب مي‌دانند.(4)

آيت الله گلپايگاني ـ رحمة الله عليه ـ و آيت الله صافي گلپايگاني جواز ازدواج دائم با آنان را خالي از قوّت ندانسته ولي در صورت تمكّن از ازدواج با زن مسلمان، ازدواج با آنان بر طبق فتواي آنها كراهت شديده دارد.(5)

امّا اهل سنّت ازدواج دائم با زنان اهل كتاب را حلال مي‌دانند.(6)

آیا , عقد دائم با آنان را جايز ,  با  بنابر احتياط لازم جايز  , با   احتياط مستحب  , با خالي از قوّت + كراهت شديده , با  حلال در فقه اسلامی یک معنی دارد و یکسان هست؟

اگر هم نظری و اتفاق نظر بین نظر علما  و مراجع و آیات عظام حالا چه شیعه و چه سنی , بر این نمط باشد و اینجوریاس ...

پس اختلاف نظر هاشون چی هست و چه جوریاس ؟

(( حالا زن کافر کتابی !! با زن کافر غیر کتابی چه فرقی دارد و ازدواج یکساعته ٥٠ هزار تومانی با آن یکی چرا جایز نمیباشد و در طی آن یکساعت چه چیزهائی عرش خدا را میلرزاند و اسلام را به خطر می اندازد بماند ....))

خوب , تصور کنید  که شما بخاطر فریب شیطان را نخوردن و قصد  گناه نکردن به  نیت حالی بخودتان دادن البته با حکم شرعی ازدواج یکساعته پنجاه هزار تومانی از خانه میزنید بیرون...,

سر کوچه  یک ریشوی بیشعور بسیجی مقلد خمینی و بهجت و لنکرانی را میبینید و او هم میخواهد در این مورد شما را امر به معروف کند , نظر ایشان میگوید : 

عقد دائم با آنان جايز نیست !

شما هم تشکر میکنید و میگوئید : بله , حتما , خیلی ممنون از راهنمائی تون  ...!

چند قدم که رفتید جلوتر یک راس از همان بسیجی ها که مقلد صافی گلپایگانی هست جلوی شما را میگیرد و از حکم قبلی نهی از منکرتان میکند و به شما میگوید :

هر چند خالی از قوت نیست  اما  كراهت شديده دارد ...!

و شما هم میگوئید : چشم ! سایه سرکار عالی کم نشه ...!

سوار یک ماشین میشوید و به سمت مقصد در حرکت هستید که ...

ناگهان در ایست بازرسی برادران عشق اسلحه و عقده گیر دادن شما را پیاده میکنند و پس از آنکه از رنگ چشم جدتان و شماره شورت پدر بزرگ و دور کمر مادربزرگ و سایز پای مادر و با پای چپ یا پای راست رفتن پدر تان  به هنگام دخول به مستراح کاملا پرس و جو کردند  ,  بعد میپرسد :

حالا این وقت شب داری کجا میری و پرده ات چیه و چند نفرید و وقتی فهمید ....

و چون این یکی بیشعور ریشو مقلد خوئی و تبریزی هست , حقنه به معروف تان میکند  و میگوید :
  
احتياط مستحب  است است و باید با احتیاط و با نیت مستحب بکنید ...!!

شما که خسته شدید و دیگر طبیعت شما افسرده شده و همان کنج اتاق را از این همه مصیبت بهتر میدانید با لبخندی مصنوعی میگوئید :

تقبل الله برادر , مستفیض مان کردید و دست خیر تو پاچه ات ...!!

  

و از چنگ آنها رها میشوی و ماشین سر کوچه مورد نظرت نگه میدارد و پیاده میشوی و هنوز قدم به داخل کوچه نگذاشتی که ...

ناگهان دو راس از همان برادران ریشوی بیشعور با یک هوندا  ١٢٥ میپیچند جلویت و میچسبانندت به دیوار و شروع میکنند استنطاق و تفتیش عقاید و احتمالا پس از چند مشت و لگد وقتی فهمیدند نیت شما چیست؟؟؟؟

چون قد الاغ نمیفهمند و سواد اکابری هم ندارند و همه چیز را حاج آقا باید بگوید و صلاح بداند و دستور بدهد ,  به شما میگویند :

ما این چیزا رو نمیدونیم...!!!

یاالله راه بیفت میریم پایگاه از حاجی بپرس اون بهت میگه ...!

که شما میگوئید : آخه برای چی و کجا بریم ...؟

ولی دوتا مشت امر به معروفی و چند تا لگد نهی از منکری دیگه وادارتان میکند که بگوئید : خب باشه , باشه بریم .....

و شما که به عشق در آغوش گرفتن حلال و شرعی یک بدن معطر نرم خوش بو از خانه بیرون زدید , مجبور میشوید سوار موتور آنها و در میان لالنگ سفت دو برادر بد بو که دهانشان هم بوی گند میدهد بشوید و بنشینید و درحین رفتن به پایگاه و میان نعره های بسیجی جلویی و عقبی که با فریاد دارند بیخ گوش شما نعره میکشند با هم حرف میزنند....

 به این  فکر کنید که عجب غلطی کردم و  این شیطان کجاست تا من دست و پایش را ببوسم و از او خواهش کنم که مرا فریب بدهد و گمراه کند و گور پدر بهشت هم کردند و به خودتان و جد و آبادتان و مسلمان و کافر و بسیجی و سکولار و زمین و زمان لعنت بفرستید و حرص بخورید , یا  .....



بقیه مهملات در باره این احکام احمقانه را میتوانید در اینجا بخوانید : 

http://www.parsine.com/fa/news/195174/چرا-

آقای سردار عراقی الاصل جناب نقدی , دریا جای شنا کردن است !

آقای سردار عراقی الاصل جناب نقدی , دریا جای شنا کردن است !
 

این سردار نقدی آنقدر اسلام بیخ خفتش را گرفته و عشق به ثواب کردن کلافه اش کرده و امر به معروف یقه اش را و نهی از منکر خشتکش را چسبیده  که کم مانده در مستراح هم یقه مردم را بگیرند و آنها را ارشاد کنند !

ایشان انگار بعد مکان و قدرت تشخیص کاربردی جا و محل و تناسب رفتار در هر منطقه ای در وجودشان نبوده و نیست و قدرتی خدا انگارهیچ نمیفهمد و شعورشان هم نمیرسد...

[[  به گزارش ایلنا،سردار محمدرضا نقدی در نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه علمیه گفت : در سواحل شمالی و جنوبی کشور سعی شده است با نصب تمثال شهدا و همچنین برگزاری نمازهای جماعت در جهت اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در این مناطق اقدام شود.]]

آخه عزیز , برادر , آقا , گاگول ...مردم بروند لب دریا نماز جماعت بخوانند ؟

خوب , آنوقت که رفتند  مسجد چکار کنند ؟

پس برای چه این همه پول هدر دادید و مسجد ساختید ؟

کجا در قرآن آمده یا الله دستور داده که در ساحل دریا نماز جماعت برپا کنید ؟

نفهم , دریا جای شنا کردن و آفتاب گرفتن است و مردم برای تفریح و شنا کردن و فرار از گرما و در کنار طبیعت بودن به کنار دریا میروند ...

     

خوب هست که ما هم بیائیم در مسجد گل کوچیک یا بیخ دیواری بازی کنیم ؟

آیا دوست داری که مردم فقط برای قضای حاجت به مسجد بروند ؟

شما کاری میکنید که مردم در محرم فقط بیایند و قیمه ها را بخورند و یک سینه خشک خالی هم نزنند , ها .....

برادر اینقدر هول نزن ...

آقای عزیز اینقدر برای خوش خدمتی مراجع و آخوند ها معلق نزن و  شیرینکاری نکن و جای دوست و دشمن را نشان نده ....

            

جای شهداء در قلب مردم و جای عکس آنها بر سر مزار آنهاست , نه وسیله ای برای ترقی و خوشخدمتی شما  و نصب آنها در سواحل دریا !

من فکر نمیکنم هیچ خانواده شهیدی راضی باشد که شما عکس فرزند آنها را در ساحل دریا نصب کنید و از خون آنها وسیله ای برای  ترقی و رانت خوری خودتان بسازید و سو استفاده کنید.

آیا در این نظام مقدس کسی نیست که افسار اینها بگیرد و در گوش اینها بگوید که :

هر گفته زمانی و هر نکته مکانی دارد ؟!

و با ساحل دریا این کارها را میکنند , نه آنکه نماز جماعت برپا کنند :

     

 

چهارشنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۹۳

اسلام فروشی و حراج انقلاب و جنگ در موسسه فرهنگی طلوع !

اسلام فروشی و حراج انقلاب و جنگ در موسسه فرهنگی طلوع !


          
 

تصور کنید در قرن بیست یکم شخصی بخواهد با استفاده از طب اسلامی برای رفع یبوست خودش و یا برای کبد چرب و یا دندان دردش آگاه شود !

ایشان میتوانند با بهره وری از تکنولوژی استکبار جهانی یعنی از طریق دنیای مجازی و اینترنت فقط با پرداخت مبلغ بیست هزار تومان  به خواسته خودش برسد!!

آموزش طب اسلامی +  استاد : احمدعلی آقا رفیعی
 زمان کلاس : جمعه - 9 تا 12 +  تعداد جلسات : 5 جلسه کلاس
حضوری : غیر فعال
 مجازی : 200,000 ریال

  1-rafiee-c


آدرس سایت : http://toluehagh.ir/

((  طب اسلامی ؟! درمان میگرن و ایدز و هپاتیت و شیزوفرنی با دعا و نماز و روضه ...))

باز این خوب است جای شکر دارد !!

فرض کنید کسی میخواهد سیری در اندیشه ها و عملکرد انجمن حجتیه بکند ! ایشان میتوانند :

 سیری در اندیشه ها و عملکرد انجمن حجتیه – قسمت دوم
استاد : رضا اکبری آهنگر 
زمان کلاس : شنبه - 17 تا 19   تعداد جلسات : 7 جلسه کلاس
حضوری : 400,000 ریال
 مجازی : 150,000 ریال
  
(( برای سیری در  انجمن اسلامی مدرسه و یا انجمن حمایت از حیوانات چقدر باید پول بدهیم ؟))


یا بخواهی از دفاع مقدس (( تحریف شده ,  تحریف نشده , در هم , زیر پیشخونی , نوبرانه و ...)) اطلاعاتی کسب کنی   :

تاریخ دفاع مقدس بدون تحریف - استاد جعفر شیر علی نیا - 4 جلسه
جریان های سیاسی بعد از حاکمیت خط امام (1376-1360) - استاد محمد حسن روزی طلب - 4 جلسه
تحلیل گفتمانی دولت های هاشمی، خاتمی و روحانی - استاد پرویز امینی - 3 جلسه
•احمدی نژاد: فراز و فرود گفتمانی دولت نهم و دهم - استاد میثم نیلی - 3 جلسه
 پرونده سیاسی جمهوری اسلامی – دوره ویژه سیاست و تاریخ انقلاب اسلامی‬  استاد : طلوع حق
 زمان کلاس : دوشنبه - 16 تا 20
 تعداد جلسات : 14 جلسه کلاس
حضوری : 700,000 ریال
 مجازی : 250,000 ریال

(( تاریخ دفاع مقدس بدون تحریف !!!؟ ببخشید با تحریفش , درهم کیلوئی چند ؟ ارزون حساب کن مشتری شیم !!))


و یا مسخره تر از همه اینکه بخواهی بدانی مردم امریکا نسبت به تو ایرانی چطور فکر میکنند ؟!!
 
امریکایی ها درباره ایران چه می اندیشند ؟


استاد : فواد ایزدی +  زمان کلاس : سه شنبه 17 تا 18:30
 تعداد جلسات : 5 جلسه کلاس
حضوری : غیر فعال
 
مجازی : 100,000 ریال


      izadi-c

(( آیا واقعا کسی هست که بخواهد از زاویه دید این استادک بفهمد که مردم امریکا نسبت به او چگونه فکر میکنند ؟ لابد پس از امریکائی ها  نوبت بورکینافاسو ئی ها و انگولائی ها میشود ! ))

توجه داشته باشید که این استادان معمم و یا  باریش ارزشی , حافظان  دستاوردهای انقلاب و ارزش های دفاع مقدس  و یا روحانیونی هستند که میخواهند ما را ولو به ضرب چماق هم که شده با گرفتن حق التدریس و حق الچهره به بهشت ببرند و رستگارمان کنند!!

http://toluehagh.ir/
اینجاست که آدم تعجب میکند که پس بودجه های میلیارد تومانی که ادعای تخصیص آنرا دارند و از جیب ملت و خزانه مملکت برداشت میشود  صرف کدام فرهنگ سازی و بستر فرهنگی میگردد  و آنرا در کدام راه و در کجا هزینه میکنند؟ 
ما که برای دیدن و یا شنیدن هر چیزی باید پول بدهیم که ؟؟؟


  

آقای آمریکا لطفا حقوق بشر را رعایت کن و آدم باش !

      آقای آمریکا لطفا حقوق بشر را رعایت کن و آدم باش !



جمهوری اسلامی که مظهر رعایت حقوق بشر در دنیاست و به تمام اصول آن بدون هیچ چون و چرائی  پایبند است و آن را موبه مو اجرا میکند و تاکنون چندین بار به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات حفظ و رعایت و پایبندی به حقوق بشر نائل گردیده و پرچمدارکلیه حقوق انسانیست و خدماتش بر تارک دوستی و صلح طلبی و روابط حسنه با دیگر ملل همچون گوهر شب چراغ میدرخشد , از برخورد ضد انسانی امریکا  با سیاهپوستان شهروند خودش  ابراز نگرانی کرد و به دولت امریکا هشدار داد !

[[ مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از اعمال رفتارهای خشونت آمیز علیه سیاهپوستان در آمریکا ابراز نگرانی کرد و گفت :  آمریکا براساس موازین حقوق بشر رفتار کند . او همچنین از دولت آمریکا خواست به عنوان یک عضو کنوانسیون و کمیته منع کلیه اشکال تبعیض نژادی به مفاد این کنوانسیون پایبند باشد.]]




              خوب آقای امریکا راست میگه دیگه ...

تبعیض نژادی خیلی بد هست حتی بدتر از تبعیض و تفکیک جنسی , یعنی شما اگر اتاق خواب زنان  و شوهران را  از هم تفکیک و جداسازی میکردی  بهتر از این تبعیض نژادی هست !

حالا اگر تبعیض دینی بود و اقلیتهای دینی را تحت فشار میگذاشتید  و حق فعالیت به آنها نمیدادید  و قبرستانهای آنها را ویران میکردید  و به بچه های آنها اجازه درس خواندن نمیدادید  و از رسیدن آنها به  مناصب بالا جلوگیری میکردید , باز یک چیزی و  از این تبعیض نژادی عادلانه تر بود .

        

 شما حق نداشتید شهید مظلوم مایکل براون را  در حال دزدی بقتل برسانید ،  باز اگر کاسب بود و با وانت در خیابان بساط میکرد و به ماموران شهرداری باج نمیداد ,  حق داشتید او را با پنجه بوکس بکشید ولی بخاطر فقط دزدی نه ...     

شما حق دارید که فقط فتنه ها را سرکوب کنید وگرنه تظاهرات سکوت سیاهپوستان  مظلوم را که با ماسک بر روی دهان و در پیاده رو برگزار شده  را که اینگونه سرکوب نمیکنند و با باتوم به سر و کله جوانان مردم نمیکوبند!!

                

براستی که شما از حقوق بشر چیزی نمیفهمید که اگر میفهمیدید , دسته دسته آنها را بجرم قاچاق مواد مخدر اعدام میکردید تا اینگونه دلاورانه برای احقاق حق خود جلوی شما نا ایستند و شاخ تو آستین شما نشوند.

شنیده ایم که زندانهای شما پر است و دیگر جا ندارید , خوب چرا از تجربه کشورهائی مثل ما  از خانه های متروک و انبار های قدیمی گمنام که هیچ آماری  در هیچ کجا ندارند استفاده نمیکنید ؟

 تا  اینگونه مغایر منشور حقوق بشر رفتار نکنید ؟

ای جنایتکاران وحشی , اینگونه جلوی دوربین ها و خبرنگاران جوانان سیاهپوست را میزنند ؟

 

بدبختها شما طبق مفاد بندهای منشور حقوق بشر اول :

 باید با ملاطفت  آنها را بگیرید و بعد آنها را با ون به یکی از همانجاهائی که گفتیم ببرید تا میخورند بزنید و بعد به آنها تجاوز کنید و بکشید و ببرید یکجا چال کنید.

 و مطمئن باشد که  آب هم از آب تکان نمیخورد و اگر دادگاهی و چیزی هم شد آنقدر لفتش بدهید تا همه یادشان برود ....

خیلی عجیب هست , آخر این سیاهپوستان بیچاره که برانداز نرم نیستند و حکومت دمکراتیک نمیخواهند و از مردمسالاری دینی چیزی نمیگویند که آنها را اینطور میزنید و لت و پار میکنید ؟



واقعا جای سوال دارد که چطور شما آقای دنیا شدید ؟

آخر ای احمق های ضد بشر , ای ستمگران قانون نفهم , کسی پلیس را برای اینکارها میفرستد که نیروی انتظامی را به زیر علامت سوال ببرد؟

مگر شما نیروی لباس شخصی و بسیجی ندارید ,که به آنها نیروهای خودسر بگوئید و هر چه شد را به گردن آنها بیاندازید , و کی بود کی بود من نبودم راه بیاندازید؟

کاری داشت اگر تن چهار تا از اراذل و اوباشی که قبلا دستگیر کردید لباس سفید کوکلوس کلان ها  را میپوشاندید  و جلوی دوربین میفرستادید و مساله را مپیچاندید و گروهی میکردید و آنها را قانون شکن و  خودتان را حافظ نظم نشان میدادید ؟

                

پس کی میخواهید قوانین حقوق بشر را بفهمید و آنرا اجرا کنید ؟

راستی مگر گنگ ها ی نیویورک  و گروه های گانگستری شیکاگو در دستگاه های دولتی و در مجلس نفوذ و قدرت و نفر ندارند ؟

خاک بر سرتان حتما به آنها رانت ندادید و با آنها همکاری نکردید که اینگونه مانند خر در گل ماندید و قوانین حقوق بشری را زیر پا میگذارید  و از پس چهارتا سیاهپوست هم بر نمی آیید .....